-Shiko Ens e di qe eshte shum heret per t fol Po ti per Mu s je si gjith t tjerat , dua qe ta dish . Nuk e mohoj qe n jet Kam shum femra Po asnjera s ka qen si ti te betohem per shpirt mam..- por u nderpre nga ajo qe u ngrit dhe I dha nje puthje te papritur , nga ato puthjet e saj fillestare qe atij aq shum I pelqenin dhe I shijonin . Nuk e mohonte qe e kishte kuptuar qe vajza ishte me 0 eksperienc ne te tilla fusha dhe ishte mese I lumtur qe do ishte I pari Tek ajo nese gjerat shkonin Mir .
- S ka nevoj -u pergjigj ajo pasi kishte mbaruar puthjen dhe ai e terhoqi per nje puthje tjeter me plot ndjenj dhe frymemarrese Jo si ato puthjet e saj fillestare .
- Ka shum nevoj Ens - dhe nevoj kishte me t vertet pavarsisht se ajo nuk deshironte te dukej si e Vogel para tij dhe si nje xheloze e smur .
-U ngopa tha ajo - dhe u ngrit te conte pjaten Tek lavamani por ai nk e la duke ja mar nga Dora dhe I coj te dyja pjatat vet . Mori ate ne krah prap dhe e coj Tek krevati .
- CA t pelqen te besh n kohen e lir ?- ishte pyetja qe I erdhi nga ajo
- Xhiro me makin , esht shum qetsusese .
- Oo edhe un vdes per Zotin . Sidomos xhirot me makin naten Jan terapi me vete .U nderpren nga nje telefonat perseri , mesa duket ishte Dita e telofonatave dhe ishte Kevi qe Po merte Ensin
- Ermanita CA Po Ben ?- degjoi zerin e tij dhe ishte e sigurt qe dhe Mario e kishte degjuar .
- Po rri chikito , ti CA Po Ben ?
- Po rri me Klevisen , Po bejm gallata
- O Lum si ju .
- Po ti pse rri vetem , hajde ktej nga ne , se harrova dhe arsyen e marjes n telefon . Si te shkoi me kunatin Tim te ardhshem ? Mezi ja nxora Klevises me grepa , se ngeli duke m pyt ke fol me Ensin ke fol me Ensin .
- Nuk ka nje kunat te ardhshem ne horizont Kev . You' r still on top - tha ajo duke qeshur dhe pa dhe nje buzeqeshje nga Marjo qe Po rrinte duke e veshtruar
- Thanks God , sa u lirova - berrtiti ai nga ana tjeter e telefonit
- Dil her dreq anej - u degjua Klevisa qe ishte tromaksur nga e berrtitura e Kevit dhe Ensi u mek Kur e degjoi .
- Jam super Mir Kev mos u beni merak . - tha ajo .
- Oki motrushi Po qe vetem nje zile na be se vijm direkt . Leqe me ke do vijm ne njejer , Toni n pun , Marjo n drejtim t paditur - tha Kevi dhe ajo buzqeshi pak duke par nga Marjo qe s ja kishte ndar syt per nje moment te vetem .
- Ekziston urbani Kev . - tha ajo
-uat!! Uat is this - tha ai me nje theks shqiptar
- Ha kaqol , m thua dhe moter
- Se bj Shaka per ty e mar dhe n kemb
- Vdeksha o zot sa I Mir qe je . Nejse se flasim prap . T puc fort . Ma puc dhe Klevisen
- Edhe ne t pucim fort u degjua Klevisa nga ana tjr dhe e mbyllen telefonin . Ajo u kthye nga Marjo dhe Po shikonin njeri tjetrin n sy . Dhe ai e puthi . Akoma s ishte mesuar me ato puthjet dhe nuk e dinte nese do mesohej ndnj her me ato .
- Kam gjith naten pa gjum - tha ai
- Pse ?
- E Kisha mendjen te ti
- Klevisa t tha apo Jo ?
- E degjova Kur Po I thoshte Tonit . M iku zari . Nuk Po doja me veten . Mendova t vija qe mbrem por TI e kishe vendosur qe do dilje n takim me ate e un s Kisha CA ndryshoja .
- Mbeta e detyruar . Nuk Kisha CA t beja , ishte babi n mes .
- KY babi ka qef t shkoj te t kerkoj doren qe Tani un . Ka hall se I ke ngel n der -tha ai serioz
- Jo babi Im s esht ashtu , ishte halla qe e shtyu .
- A t ja qij ropt ksaj halles - tha ai sikur Po I fliste per motin
- E ajo e pa n sy . Ai e bente me t vrt aq serioz dukej ne ato mom
- I till esht mentaliteti , nuk ka dhe shum faj halla
- E CA pst t martoj ty pa deshir se I till esht mentaliteti . Mos m acaro kot o Ens .
E ajo nuk I foli me , vec e perqafoj fort e Po kenaqej me Eren e tij . Nuk e dinte se ku do perfundote , nuk e dinte as si arriti Deri atje por per her t par n jeten e saj donte ta shijonte momentin pa e menduar .
- A mund t fle dhe njeher si at nat - degjoi zerin e tij
- Ajo vec e terhoqi drejt vetes dhe e mbeshteti ne gjoksin e saj e filloi ta ledhatonte . E ai iku ne gjum pas shum pak minutash . Ishte Hera e dyt qe ai bente gjum aq te qet . E Kur do zgjohej ksaj radhe ate do e kishte pran .
YOU ARE READING
Ne Mes (vazhdimi) @mybea3
RandomVazhdimi I historis "Ne Mes" pasi acc tjeter mu mbyll 😅