Ishte ne pun . Keto dy dite do punonte me shum meqe shkollen se kishte nisur akoma . Telefonit I kishte mbaruar bateria , si per dreq nga gjith ato ndodhi kishte harruar ta vendoste ne karikim . Barku I dhimbte tmerrsisht shum dhe si te mos mjafton te kjo kishte nje dhimbje te papar kurrizi . Ishte gati te plaste , kishte lidhur 3 kontrata Deri TN dhe Po mendote se me shum nuk mundej sot prandaj do ikte . Ora ishte 12 . Marion nuk kishte bateri ta lajmeronte per ndryshimin e planit . Do e lajmeronte Kur te ikte ne shpi .
Doli nga puna dhe Mori urbanin per ne shpi . Binte nje shi I but prandaj dhe urbani ishte I mbikarkuar me njerez. Vend per tu ulur nuk gjeti dhe mendonte se nga momenti ne moment do ti binte te fiket nga dhimbjet . Ndonjeher e urrente te qenit femer . Pas 15 minutash me trafikun e tiranes arriti ne shpi . Hodhi canten ne divan dhe vuri telefonin ne karikim . Piu nje qetsusese dhe u shtri . E kishte mar gjumi dhe u zgjua nga ora 3 . I shkoi mendja direkt te Mario dhe ndezi telefonin . Kishte 3 thirrje te humbura nga ai dhe 10 mesazhe te palexuara .
Mario ❤️: si Po t shkon puna ❤️
Mario ❤️: A ke me dhimbje
Mario❤️: Pse s te vin mszh fare
Mario ❤️: Me mer pak me tel Kur t shohesh mszh
Kevi🫂🧿: O jeta cpb
Kevi🫂🧿: s na e ka var fare m ke harru
Kevi🫂🧿: qr mszh me nje vij mdk se m ka bo bllok
Babi🤴🏻: Ens si je zemra babit .Te parin Mori Marion n telefon .
-Alo
- Ku je ?
- N shpi
- Duhet ta kuptoja nga zeri qe je qen n gjum
- Mu fik telefoni se s Kisha bateri , Kisha shum dhimbje dhe u ktheva n shpi nga ora 12 u shtriva dhe m zuri gjumi - tha ajo me ze gati per t qar
- A t vij te t mar ? - tha ai qe e kishte mar Malli per ta par .
- Po - tha ajo me zerin e nje femije 5 vjec .
- Per 10 min jam aty . Behu gati .
Mori dhe te atin n telefon duke e siguruar qe ishte Mir dhe filloi te behej gati .
Veshi nje pal xhinse boyfriend pak te grisura te gjunhet nje golf te holl te Zi dhe nje xhup te Zi . Beri gati canten me sendet qe I duheshin sepse ishte e sigurt qe ai se sillte me ne shtepi dhe do flinte andej . Veshi atletet e bardha dhe Po priste qe ta merte ai n telefon .
Nuk vonoi shum dhe zilja nga ai I erdhi .
Jam posht - kaq tha ai dhe ajo sikur fluturoi . Mezi Po priste ta takonte. Mbylli telefonin dhe zbriti posht pallatit . Ai e priste jasht makines mbeshtetur . I bukur si gjithmon kishte veshur nje pal xhinse nje bluz te bardh dhe nje xhup qe e kishte zberthyer , dhe ai si ajo ishte I fiksuar me atletet e bardha . Iu hidh ne qaf sapo e pa . E adhuronte Kur ishte Ben perqafimin e tij . Sikur e mbronte nga gjith bota me ato shpatullat e tij te Medha . Ngriti koken per ta par ne sy dhe ai e puthi . Pavarsisht se ne mgjes ishin takuar I kishte munguar pa fund .
- Hajde ikim n shpi se m ka car trapin Kevi cerr cerr s m pergjigjet Ensi s m pergjigjet Ensi .
- I ke then gje ?
- Jo . Po mendoja t ja thonim te dy . I thash vtm qe I dua te Tre n shpi per dark .
- Ok . - kaq tha ajo dhe I kapi doren me nje dor mbante timonin dhe tjetren mbante doren e saj .
Shum shpejt arriten ne shpi .
Hyn te dy dor per dore dhe Kevi Toni dhe Klevisa Po I prisnin me buzeqeshje .
- Po e lendove motren time ta thyej koken - I tha Kevi te vllait dhe te gjith qeshen
- Duhet t mbash anen time - tha Mario duke qeshur
- Jo mor shok , ti t m punish zbor e un t mbaj anen tate , Kam motren time un
- T vdes un per ty o zot - tha Ensi dhe I hapi krahet duke e perqafuar .
- Urime , dhe un thash pse s m pergjigjet kjo . Kjo paska qen e zen me vllain Tim - tha ai duke qeshur
Urime - than dhe Toni me Klevisen duke I perqafuar te dy.
-Si mendoni te dalim per dark te 5 - tha Toni .
- Do ishte super ne fakt .
- Dalim per pica si thoni ? - tha Kevi
Mario Po shikonte nga Ensi nese ndihej Mir dhe ajo thjesht aprovoi me kok pa e kuptuar te tjeret
- Epo ikim pra - tha Mario dhe kapi prap Ensin perdore
- Nuk ta mer njeri vlla qe e mban perdore dhe Brenda n shpi
- Kam frik se ma mer ti . Se kshu per bandit se ke shokun ti - tha Mario dhe te gjith qeshen me te madhe .
YOU ARE READING
Ne Mes (vazhdimi) @mybea3
RandomVazhdimi I historis "Ne Mes" pasi acc tjeter mu mbyll 😅