Kishte klauar 1 muaj dhe ate te dy sa me shum njiheshin aq me shum pelqeheshin me njeri tjetrin . Ai adhuronte zemren e saj te Mir dhe ajo adhuronte menyren se si ai e trajtonte . Ne kaq pak koh ishte ndjer si nje princesh e vertet dhe kjo e gjitha fal tij
Ishte rruges per ne pune dhe Po kujtonte momentet e kaluara me Marion Kur papritur I Doli perpara nje Shok I gjimnazit qe kishin pasur nje lidhje vertet te ngusht shoqerore ne gjimnaz .
-Ensi - tha djali
Mateo- tha vajza e habitur
- Po ku ke humbur moj .
- Ja ktej verdall , CA ke ber ti , si ke qen ?
- Mir , n shkoll .
- Shyqyr qe t pash pzz se m kishte mar Malli
- Edhe Mua shum , por m duhet t iki Tani se jam shum von per pun
- Dalim ndonjeher per kafe ?
- Po m , m shkruaj Kur t jesh I lir edhe dalim
- Ok zemra , shihemi
- Mirupafshim- tha vajza dhe ikuDita e punes I kishte ikur e qet , pervec takimit me Mateon asgje Interesante si kishte ndodhur . Kishte dal nga puna dhe e kishte mar Mario . Kishin vendosur t rrinin ne dajt sonte . Edhe kishte planifikuar ti bente nje surpriz .
Ishin rruges edhe kishin vendosur Muzik dhe Po kendonin te dy .
Mario betohej se kishte filluar te linte koken pas ksaj vajze . E donte shum , nuk rrinte nje second pa menduar per te , donte ta kishte te tijen ne çdo aspekt por kishte vendosur te priste Deri sa ajo te ishte gati . Çmendej vec me nje puthje te saj qe tashme s ishin me aq fillestare sa ishin ne fillim .
Arriten ne dajt , ai kishte rezervuar darken ne nje resort . Ajo Po behej gati ne suiten e tyre nderkoh qe ai ishte ne dush .
Veshi nje fustan te zi me krah te gjat , çizme te zeza te gjata mbi gju me pak tak. Kishte ber nje make up qe e nxirrte si nje engjell por buzet e kuqe flak te linin pershtypjen e nje djalli te vertet . E till ishte ajo nje zemer engjelli me nje mendje djalli , dhe ai linte koken pas saj .
Kur Doli nga dushi ngeli I shtangur ndjeu peshqirin ti ngrihej me pjesen e mesit dhe ishte nje gje qe I ndodhte shpesh per mos t then gjithmon Kur shikonte ate .
- Si Mendon mos te shkojm fare per dark por te t sherbej nje dark tjr sonte - I tha ai
- Po Mua me hahet - I ktheu prgj ajo me zerin e nje vajze te llastuar gjat kohes qe ishte duke iu afruar e duke prekur shpinen e tij me duart e buta si pupel , gje qe dha nje efekt akoma te madh te ai .
- He çje nje tiiii - tha ai . Po kto buzet e kuqe sonte
- Mos me thuaj qe s te pelqejn - tha ajo duke ngritur nje vetull
- Me pelqejn m shum se cduhet - qe pergjigja e tij dhe u mat ta puthte ne buz Po t mos ishte per ate qe ngriti koken duke e ber ta puthte ne qafËëm - Jo Tani - tha ajo gje qe shkaktoi nje te qeshur te ai .
Pasi priti qe dhe ai te behej gati zbriten ne resort per te ngren darken . Ishte nje dark teper e bukur dhe romantike qe ate e la pa fjal .
Ai ishte gjithcka ajo kishte kerkuar , ishte e bindur se e donte dhe se donte qe kjo gjeja midis tyre te funksiononte .
Mbaruan darken dhe u ngjiten perseri ne dhom dhe ajo mendoj se boll e kishte torturuar dhe se ishte momenti I duhur .
E puthi me gjith zemren e saj dhe pasionin qe mbante Brenda .
Filloi duke I zberthyer kemishen dhe ai buzeqeshi mes puthjesh I kapi duart dhe shkeputi puthjen duke mbeshtetur ballin Tek ajo .
- Do te t pyes vetem njeher se me shum edhe sikur te dua s duroj dot me .Je e sigurt?
Dhe ajo qeshi dhe e puthi prap .
Kaq donte ai dhe e kapi nga vithet dhe rrethoj kembet e saj ne belin e tij . Po e puthte gjith pasjon
Kishte shkuar me shum femra Po si ajo nuk e kishte ber te ndihej kush .
I zbertheu fustani dhe e la vec me reçipeta dhe mbathjet .
- E kishe vendosur per sonte apo Jo - pyeti ai duke qeshur dhe ajo I tundi koken ne forem pohimi duke qeshur
E puthi prap dhe I dukej sikur nuk kishte te ngopur me kete femer, duart e saj delikate Po I zberthenin pjesen e mbetur te kemishes .E hoqi kemishin me vrull dhe gjithashtu pantllonat serioze te zeza qe kishte veshur .
Kur Po shikonte femren e tij komplet lakuriq posht tij qe e shikonte me eyt e saj qe I tregonin frik dhe siguri ne te njejten koh kuptoj sa shum Po I jepte kjo femer
- Te peremtoj qe do jem I kujdesshem I tha para se te hynte ne te dhe ta ndjente te tijen komplet .
Ishte nje nat plot defekte por perfekte per ata te dy , u deshen aq shum , ai e trajtoi trupin e saj me kujdes me t vertet , e trajtoi me dashuri duke ber zemren e saj te dashurohej akoma edhe me shume me te .
YOU ARE READING
Ne Mes (vazhdimi) @mybea3
AcakVazhdimi I historis "Ne Mes" pasi acc tjeter mu mbyll 😅