5

474 37 4
                                    

Telefonu kapattıktan sonra, yataktan kalkıp odamda ki banyoya ilerledim. Kısa bir duş aldıktan sonra, kıyaflerimi giyip, odadan çıkıp aşağı indim.

Bir şeyler atıştırdıktan sonra etrafı toplayıp, bizimkilerin gelmesini bekledim. 10 dakika sonra kapı çaldığında kalkıp kapıyı açtığımda bizimkilerin geldiğini gördüm.

"Kook hadi hazırsan çıkalım"

"Hazırım hyung, gidelim"

Dedikten sonra anahtarlarımı ve telefonumu alıp, evden çıktık.

~25 dakika sonra~

"Arkadaşlar ben sınıfa gidiyorum ders başlar birazdan"

"Tamam kookie, bak unutma okul çıkışı bi yerlere gidicez"

"Tamam Jiminshi unutmam"

Diyip yanlarından ayrılıp, sınıfa çıktım. Sınıfa girip sırama oturup, kafamı sıraya yaslamıştım. Bi kaç saniye sonra Taehyung'un sesini duymamla başımı sıradan kaldırıp, ona baktım. Sıradan kalkıp geçmesi için yol verdiğimde, kendi tarafına oturup konuşmaya başladı.

"Jungkook, nasıl oldun iyi misin?"

"İyiyim"

"İyi olmana sevindim"

"Sağol"

Hoca sınıfa girdiğinde, ayağa kalkmıştık. Oturun dediğinde, oturup dersi dinlemeye başladım.

-Taehyung'tan-

Neden bilmiyorum ama dakikalardır gözlerimi Jungkook'un üstünden alamıyordum. Off neden onu izleyip konuşurken bu kadar heyecanlanıyorum ki?! Yoksa hyunglar haklı mı?

Yoksa ben Jungkook'a aşık- ay hayır hayır ben Jungkook'a aşık değilim kendine gel Taehyung!!
Hoca bana seslenerek, düşüncelerimi bölerken bakışlarımı zar zor Jungkook'tan ayırıp hocaya baktım.

"Taehyung, gelip bu soruyu sen yapsana"

"Aa tamam hocam geliyorum"

Jungkook bana çekilip yol verdiğinde, sıradan kalkıp, tahtaya doğru ilerledim. Soruyu çözüp yerime geçtiğimde, hoca tekrar konuşmaya başladı.

"Aferin Taehyung, doğru yaptın"

Hocaya sesli bir cevap vermek yerine, başımı sallayarak teşekkür ettiğimde, önüne dönüp ders anlatmaya başlamıştı, bende bakışlarımı tekrar Jungkook'a çevirip onu izlemeye devam ettim.

Ayhh ya noluyor bana? Niye her dakika ona bakıyorum ben? Taehyung önüne dön çocuğu yiyecekmiş gibi bakmayı kes amk yaa!! Önüme dönüp dersi zar zar dinlemeye başlamıştım.

~Okul çıkışı~

-Jungkook'tan-

Çıkışta bizimkilerin beni beklediğini görüp, hızla yanlarına ilerlediğim gibi Jimin'in sırtına atladığımda konuşmaya başladı.

"Lan manyak! Ödüm koptu niye atlıyon üstüme be!"

Gülerek sırtından inip konuşmaya başlamıştım.

High School Lovers | TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin