15

260 16 0
                                    

Bende atıştırmalıkları tabağa koyup masaya bırakıp, Taehyung'un yanına kapıya gitmiştim.

"Kim gelmiş sevgili-"

Kapıda duran kişiyle donakalmıştım. Gözlerim müthiş bir hızla dolarken, titreyen dudaklarımı zar zor aralayıp konuşmaya başladım.

"A-anne..."

"Oğlum..."

Oğlum? Bu kadın hangi hakla bana hâlâ oğlum diyebiliyordu Tanrı aşkına?! Beni terk edip gittikten sonra nasıl hâlâ evime gelebiliyordu?!

"S-senin ne işin var burda?!"

Sesim sonlara doğru yükseldiğinde, Taehyung'un bakışları bana dönmüştü. Bunu önemsemeyip tekrar konuşmaya başladım.

"Sen hangi hakla buraya gelebiliyorsun ha?!"

Diyip bi adım öne doğru ilerleyip Taehyung'un önüne geçmiştim.

"Oğlum.. ben çok özür dileri-"

"Oğlum deme bana! Beni terk edip gittikten sonra nasıl hâlâ evime gelip oğlum diyebiliyorsun ha?!"

"J-jungkook lütfen bi dinle beni.. çok pişmanım.."

"Pişmansın öyle mi! Madem pişmandın nerdeydin bunca yıl! Şimdi mi aklın başına geldi?!"

Deli gibi ağlayıp bağırarak konuşuyordum. Bakışlarımı kısa bir süreliğine Taehyung'a çevirdiğimde, bize şok olmuş gözlerle bakıyordu.

Annem olacak o kadın tekrar konuştuğunda, bakışlarımı ona çevirmiştim.

"J-jungkook yalvarırım yapma böyle.. bak b-ben gerçekten çok pişmanım özür dilerim.."

"Senin yüzünü dahi görmek istemiyorum! Senin gibi bi annem yok benim!"

Diyip kapıyı suratına kapattım. Sırtımı kapıya yaslayıp yere çökmüştüm. Dizlerimi kendime çekip, başımı dizlerime koyup hıçkırarak ağlamaya devam ettim.

"Güzelim..."

Taehyung dizlerinin üstünde, önümde çöktüğünde, elleriyle yüzümü avuçlayıp kendisine bakmamı sağladı.

"Bebeğim iyi misin bitanem?"

Başımı olumsuz anlamda salladığımda, hızla öne atılıp ellerimi boynuna dolayıp ona sıkıca sarılmıştım.

O da bi elini belime, diğer elinide saçlarıma koyup yavaş yavaş okşamaya başladı.

"Şşşh tamam geçti, ağlama artık bebeğim.."

Dediğinde, mümkünmüş gibi gözyaşlarım daha da artmıştı.

Taehyung bu sefer iki elinide belime sıkıca dolayıp ayağa kalkmıştı. Bende bacaklarımı beline dolayıp, başımı boynuna gömmüştüm.

Taehyung, kucağında benimle birlikte merdivenlere doğru ilerleyip, odama geçmiştik. Beni yatağa yavaşça bırakıp, alnıma küçük bir öpücük bırakıp konuşmaya başladı.

"Sevgilim.. ben televizyonu kapatıp ortalığı topluyum hemen gelicem tamam mı bitanem?"

Başımı onaylar anlamda salladığımda, bu sefer dudaklarını göz yaşlarımdan dolayı ıslanan yanaklarıma bastırmıştı. Ve arkasını dönüp odadan çıkmıştı.

Bende sırtım kapıya dönük bir şekilde yan dönüp bacaklarımı kendime çekip, göz yaşlarımın tekrar akmasına izin verdim.

Bi kaç dakika sonra ben hâlâ aynı pozisyondayken, odanın kapısının açılıp kapanma sesi gelmişti. Yatağın diğer tarafı çöktüğünde Taehyung'un yanıma uzandığını anlamıştım.

High School Lovers | TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin