Canlarımm final bölümüne hoşgeldiniz umarım seversiniz bu bölümde düğün kısmından sonra smut olacak rahatsız olanlar üç noktadan sonra okumasın lütfen neyse iyi okumalarrr
--------------------------‐-‐--
~7 ay sonra-Düğün günü~
"Kookie bi rahatla yaa heyecandan gebereceksin şimdi amk"
"Jimin ne yapayım yaa, sanki her gün evleniyorum benn"
"Yahu anladım heyecanlısın...bana bak heyecandan evet demeyi unutma nikah masasında haa"
"Jimin bi dalga geçme amk yaa off"
"Ayy tamam tamam geçmiyorum dalga falan"
"Hoseok hyung, Taehyung nerde geldi mi?"
"Jungkook bunu bin defa sordun amk, gelir birazdan, bir otur şuraya soluklan"
"Ayh tamam ya oturuyorum"
"Hele şükür bi söz dinledin amk"
"Jimiiin boş yapma ya!"
"Ay iyi tamam be aaa her şeye sinirleniyorsun sende"
"Yahu bilerek mi sinirleniyorum ben sank-"
"Jungooo Taehyung geldii"
Duyduğum şeyle, oturduğum yerden fırlayıp Hoseok hyung'un yanına gittim.
"Nerde? Aşağıda mı?"
"Lan gerizekalı ödümü kopardın niye aniden ayağa kalkıyon yaaa"
"Ya hyung çatlama insanı Taehyung nerdeee?"
"Şuan aşağıda birazdan gelir yanı-"
Hoseok hyung'un sözünü kesen şey, kapının açılması oldu. Kapı tarafına baktığımda Taehyung'u gördüğümde dilim tutuldu.
Tanrım...neden bu kadar yakışıklı olmak zorundaydı bu adam. Beni öldürmeyemi çalışıyor ya!
"Eveett Taehyung'da geldiğinde göree bizde çıkabiliriz artık. Hadi Jimin yürü gidelim"
"Tamamm hyung"
Hoseok hyung ve Jimin çıktığında, Taehyung hızla yanıma gelip önümde durduğu gibi ellerini belime koyup konuşmaya başladı.
"Hayatımmm"
"Sevgilimm"
"Çok güzel olmuşsun bitanem, dilim tutuldu karşında..."
"Aynı şeyleri benim size söylemem gerekiyor Taehyung bey, siz beni öldürmeyemi çalışıyorsunuz? Niye bu kadar yakışıklısın sen yaa"
"Jwhsjsh bebeğim inan bende aynı şeyleri senin için düşünüyorum...gerçekten mükemmel olmuşsun"
"Sende mükemmel olmuşsun aşkım.."
Tek elini belimden çekip, yanağıma koyup dudaklarını ağzımın ortasına bastırdı. Beni öperken bir yandanda parmak boğumlarıya yanağımı okşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
High School Lovers | TAEKOOK ✓
General FictionJungkook, okuduğu liseye yeni gelen Taehyung'dan ilk görüşte aşırı derecede hoşlanmıştı... Semetae! Ukekook! Texting/Düz yazı Başlangıç: 31.03.2023 Bitiş: 09.05.2023