10

443 20 3
                                    

Ben aşağı indikten sonra telefonla uğraşmaya başlamıştım. Bi kaç dakika sonra, Taehyung yanıma gelmişti.

"Bebeğim, hazırsan çıkalım mı?"

"Çıkalım"

Diyip, evin anahtarlarını alıp, evden çıkmıştık. Taehyung, dün gece evime arabasıyla geldiği için, kahvaltıya onun arabasıyla gidecektik.

Arabaya bindiğimizde, Taehyung arabayı çalıştırıp, gideceğimiz yere sürmeye başladı.

Yarım saatin sonunda bir mekanın önünde durduğumuzda, geldiğimizi anlamıştım. İkimizde arabadan inip, mekana doğru yürümeye başladık.

İçeri girdiğimizde şok olmuştum çünkü çok güzel bi yerdi, içi dışarısından daha güzeldi.

Taehyung cam kenarındaki masalardan birine ilerlemeye başladığı zaman, bende peşinden gitmiştim.

Taehyung oturmam için benim sandalye mi çektiğinde, gülümseyip oturmuştum, o da karşıma geçip oturduğunda, sipariş vermiştik.

Bi kaç dakika sonra, siparişler geldiğinde kahvaltı etmeye başlamıştık.

Kahvaltı ettikten sonra, bol bol gezip, benim hiç gitmediğim yerlere gitmiştik. Ve gerçekten de çok eğlenmiştim.

Taehyungla baş başa bir yerlere gitmek gerçekten çok güzel ve eğlenceliydi.

Gezdik eğlendik falan derken zaman çok hızlı bir şekilde geçmiş ve saat 18.24 olmuştu. Son kez bi yere daha gittikten sonra da Taehyungla tekrar arabaya binmiştik. Ona doğru dönüp konuşmaya başlamıştım.

"Aşkım ben acıktım yaa nereye gideceğiz?"

"Sürpriz bebeğimm"

"Ama yaa söylesen ne olur kiii?"

"Sevgilim dayan biraz, zaten 15 dakika sonra orda olacağızz"

"Off tamam yaa"

Diyip tekrar arkama yaslandığımda, Taehyung'un bu hallerime kıkırdadığını duydum. Ah hadi ama! Beni merakta bırakmayı neden bu kadar çok seviyor ki?!

~15 dakika sonra~

Tam da Taehyung'un dediği gibi, 15 dakika içinde arabayı sahilin önünde durduğunda, Taehyung arabadan indiğinde, bende peşinden inip yanına gittim.

"Sevgilim? Neden buraya geldik?"

"Sürpriz dedim ya aşkım"

"İyi de ne sürprizi bu sahilde?"

"Öğrenmek istiyorsan gözlerini kapatmam lazım bebeğimm"

"Ne? Niye gözlerimi kapatıyorum ki?"

"Ya sen güven bana, ben şimdi senin gözlerini bağlayacağım ve sonrada sürprizi göreceksinn"

"Ah tamam bağla bakalım"

Bu dediğimle gülümseyip, arabaya ilerlediğinde bakışlarımı ondan ayırmadan, yanıma gelene kadar Taehyung'u izledim. Yanıma geldiğinde, konuşmaya başlamıştı.

"Eveet arkanı dön bana güzelim"

"Tamamm"

Diyip Taehyung'a arkamı döndüğümde, gözlerimi siyah bir şal ile bağlaması bir oldu. Bağladıktan sonra elimi tutmasıyla konuşmaya başladı.

High School Lovers | TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin