Hellooo nasılsınızz canlarımm 14.bölümle karşınızdayım umarım seveceğiniz bir bölüm olurrr iyi okumalarrr<3
.
.
--------------------------------Bi anda belime sarılan kollarla irkilmiştim. Taehyung elimdeki tişörtü alıp yatağın yanındaki koltuğa gelişi güzel fırlattığında, beni kendisine döndürüp dudaklarıma yapıştı.
Beni geri geri yürütüp bi anda yatağa resmen fırlatırcasına ittiğinde, dudaklarımdan küçük bir inilti fırlamıştı.
Bi anda üstüme çıkıp, iki elimide tutup başımın üstünde sabitlediğinde, hızla tekrar dudaklarımızı birleştirmişti...
Bi kaç dakika öpüştükten sonra dudaklarımızı ayırdığında, bu sefer dudaklarının hedefi boynum olmuştu.
Boynumun her tarafını emip morarttıktan sonra, diliyle göğsümden göbek deliğime kadar ıslak bir yol çizmişti.
Bi anda dilini göbek deliğimin içine sokup, dudaklarını göbek deliğimin etrafına kapatıp emmeye başlamasıyla delicesine inlemiştim. Hızla sağ elimi saçlarına koyup kafasını bastırmaya başlamıştım.
"Imhhh! Taee!"
Adıyla inlememle, göbek deliğimi diliyle baskı uygulayarak daha da hızlı emdiğinde, belim yataktan havalanıp yay gibi gerilmişti ve çılgınlar gibi inlemiştim.
"AHHH TAEHYUNG!"
Sonunda göbek deliğimi emmeyi bıraktığında, nefes nefese kalmış bir şekilde, zevkten dolu dolu olan gözlerimle bakışlarımı Taehyung'a çevirmiştim.
Ellerini eşofmanımın iplerine götürüp, hızla çözdüğünde, eşofmanı tam bacaklarımdan sıyıracağı sırada Taehyung'un telefonu çalmıştı.
Taehyung telefonun çalmasını önemsemeyip, ellerini eşofmanımın iki yanına koyduğu gibi, hızla bacaklarımdan sıyırıp yere fırlatmıştı.
Hızla kendi tişörtünü ve pantolonunu çıkarıp yere fırlatmıştı. Hızla üstüme eğildiği gibi, dudaklarını sol bacağımın iç kısmına değdirdiğinde, deli gibi titremiştim.
"Ahhh sevgilimmm"
Bacaklarımdan başlayıp, bütün vücudumu öpüp yalayarak boynuma kadar geldiğinde, boynuma küçük öpücükler kondurduktan sonra başını kaldırıp dudaklarıma yapışmıştı.
Hızla ellerimi boynuna dolayıp, yeterince yakınımda değilmiş gibi, kollarıma abanarak Taehyung'u kendime daha da bastırıyordum.
Tekrar Taehyung'un telefonu çalmaya başladığında, okkalı küfürler savurarak istemeye istemeye üstümde biraz doğrulup, komodinin üstündeki telefonunu eline aldığı gibi açıp kulağına götürmüştü.
"Ne var Yoongi hyung?!"
"Gerizekalı telefonu niye açmıyorsun sen?!"
"Ya hyung uzatma işim var, noldu niye ikide bir arayıp duruyorsun?!"
"Salak, annen bıçaklanmış hemen hastaneye gel!"
"N-ne bıçaklanmış mı?"
"Taehyung çabuk ***** hastanesine gel diyorum sana!"
"T-tamam tamam g-geliyorum ben hemen"
Taehyung hızla telefonu kapatıp yatağa fırlattığında, üstümden kalkıp yerdeki kıyafetlerini alıp giyinmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
High School Lovers | TAEKOOK ✓
General FictionJungkook, okuduğu liseye yeni gelen Taehyung'dan ilk görüşte aşırı derecede hoşlanmıştı... Semetae! Ukekook! Texting/Düz yazı Başlangıç: 31.03.2023 Bitiş: 09.05.2023