Si Cristi era de aceeasi parere, asa ca mi-am dat seama ca imi bateam gura degeaba. Eu nu prea aveam tragere sa mergem, dar pana la urma am pornit spre padure.In aceea zi era un soare frumos afara si vremea era linistita.Pe masura ce ne afundam tot mai mult in padure incepeam sa realizez ca a fost doar un vis , intrucat padurea era foarte frumoasa si totul era de un calm de nedescris.Mi-a revenit buna dispozitie si am ras si am povestit pana am ajuns intr-un anumit loc unde de obicei ne intalneam cand eram copii.Ne-am oprit am desfacut corturile si am inceput sa scoatem tot ce am adus cu noi, mancarea , vinul si toate celelalte.Tarziu ne-am amintit ca nu adusesem cu noi cutite, dar Mihai avea tot timpul la el un briceag si ne-a scos din incurcatura.Am ajuns acolo pe la ora 5 dupa-masa.Ne-am instalat si am inceput sa povestim amintiri ce a facut fiecare in ultimii ani .Nici nu ne-am dat seam ace repede a trecut timpul.Cert este ca s-a facut ora 10.Am desfacut sticlele de vin si am inceput sa bem si fiecare a inceput sa se laude cu cariera sa , cu ultimele cuceriri si cu activitatile din zona.In seara acea noi am fost titanii universului.
............................................................. ***********************************
Trage-ti cu ochiul si la cartea - 2 Minute De Groaza-, in cazul in care va plac povestiile horror scurte.