Robin's pov:
Het is woensdag. Ik had afgesproken om met Jarno te fietsen. Hij bleek er al veel te vroeg te zijn. ''Heyy! Robin'' Riep hij toen hij mij zag aankomen. Ik riep ''Hii!'' We gingen fietsen. Onderweg kwamen wij Heather, Max en Lina tegen. We besloten met hun te fietsen. Alleen Max zag er een beetje ziek uit. En Heather ook. Ze leken wel dood. Ik vraag me af wat ze gedaan hadden. Lina daarin tegen niet. Zij fietste er gewoon vrolijk naast. Max deed ook anders dan normaal. Ze keek me namelijk een keer niet boos aan. We waren bijna op school en begonnen de dag weer met mentor uur. Dit keer was dat ook onze enigste les. Maar het duurde wel extra lang. We gaan namelijk een soort van kennis makings dingen doen voor het kamp.
''Iedereen de groepjes kan je zien op het bord'' Begon mevrouw Elzinga mee. We liepen er na toe en we zagen met wie we ingedeeld waren. Ik zag dat ik met Heather, Max, en Tom ingedeeld was. En ik moest mijn tent delen met Max. Wacht met MAX?!?! Oh nee dit gaat nu al niet goed komen. ''Robin kom! We gaan in groepjes zitten.'' Zei Heather. We moesten een groepjes naam bedenken en Heather kwam al snel met 'De kechies' Ik was het hier zo niet mee eens. Dus we besloten de 'Daddy oma's' Te worden. Nog steeds was het geen top naam. Maar ik kon er mee leven. Opeens rende Max kei hart naar de WC. En Heather rende achter haar aan. Ik en Tom vroegen ons echt af wat er aan de hand was. Maar besloten maar te wachten tot ze terug kwamen.
Uiteindelijk kwamen ze terug en leek Max nog dooier dan eerst. Heather daarin tegen ook. Ze wouden alleen niet zeggen wat er aan de hand was. Ik negeerde het maar gewoon en we begonnen met de eerste activiteit. We moesten een logo bedenken voor onze groep. Die hadden we nodig om herkent te worden door de begeleiders. We bedachten een oma met een zonnebril. Tom had het getekend. Het zag er nog mooi uit ook. Daarna moesten we leren hoe we een tent opzetten zodat we dat morgen ook konden. Ik moest dat samen doen met Max. Maar Max was te beroerd om überhaupt wat te zeggen. Gelukkig wist ik al hoe ik een tent moest opzetten dus het verliep vrij soepel. Wat later begon Max eindelijk te praten ''Ik voel me beter dan net denk ik.'' Heather antwoorde met ''Ja ik ook.'' Ik begreep totaal niet waar ze het overhadden.
Wat later besloten we een groepsapp met zijn vieren te maken. Zodat we daar eventuele informatie in konden zetten. Maar daar werd het niet voor gebruikt. Max stuurde voor geen reden allemaal katten foto's met rare wenkbrauwen. Zo kende ik Max eigenlijk niet. Misschien is ze toch aardiger dan ik dacht. Of doet ze dit alleen maar omdat we een tent moeten delen. Ach ik zie het wel. Later die avond moesten we onze tassen inpakken. We besloten te video bellen zodat we allemaal wisten wat in te pakken. Want Tom was de enige die wist wat we moesten meenemen. Heather praatte er wel echt de hele tijd doorheen. Max daarin tegen was heel stil en had aan het begin alleen hoi gezegd en daarna niet meer. Opeens hoorde we een raar geluid bij Max en ze verliet meteen het gesprek. ''Wtf was dat'' zei Heather. ''Ik weet het ook niet misschien verteld ze het morgen in de bus.'' Zei ik. ''Trouwens, we moeten naast de gene zitten waarmee we een tent delen.'' Zei Tom. Wacht dat betekend dat ik 2 uur naast iemand moet zitten die ik eigenlijk niet eens mag. Nou idk of ik haar mag maar zij mag mij niet. Ik keek op de klok en het bleek al 22:00 te zijn. ''Shit ik moet echt gaan anders sta ik morgen niet meer op'' Zei ik. ''Doei iedereen!'' zei ik en ik ging weg. Heather zei nog iets van doei ofzo maar ik verstond het niet. Ik heb redelijk zin in morgen. Ik zie wel wat me dan te wachten staat. Ik zette mijn wekker om 6:00. En besloot toen te gaan slapen.
JE LEEST
Het begin
RomanceDit is een verhaal over Robin, Robin is een meisje die afgevoerd word vanaf een andere school omdat die afgebrand was. Ze verloor daar haar beste vriendin en raakte in een depressie. Sinds net zit ze op een nieuwe school en start een ''Nieuw begin''...