Ранок ти прийшла до палати Пея.
Т/і: доброго ранку Пей.
Пей: Т/іша доброго.
Т/і: з тобою все гаразд?
Пей: ну да а що ?
Т/і: ти якийсь аж дуже радий.
Пей: ти вчора не дозказала і я хочу знати , що було далі.
Т/і: хм..ну будеш чемно себе вести то розкажу , що було далі.
Пей: згода)
Він поїв випив таблетку.
Пей: з нетерпінням чекав твого наступного приходу.
Т/і: ☺️
Ти зібрала посуд і вийшла. Ти обходила всіх пацієнтів і пішла до себе в кабінет. Ти розбирала документи тут хтось постукав.
Т/і: заходьте
Зайшла Рі і Ліза
Рі: ну як там твій коханий Пейтон?
Лі: скучає і не може без тебе.
Т/і: Рі він не мій.
Рі/лі: поки що.😏
Т/і: ахаха не говоріть дурниць.
Рі: ну розказуй.
Т/і: там все як в нашій лікарні тільки лікарі суворі і менше можливостей а ще там дуже суворі правила.
Лі: не сподобалося?
Т/і: ні.
Рі: слава богу а то Пей вже 300 раз питав мене чи тобі сподобалося там чи ні. Йти сказати , що ні.
Т/і: він буде на 7 небі від щастя.
Лі: ну да. Доречі як там його агресія?
Т/і: все проходить я сдала його аналізи ще раз. Щоб перевірити мою теорію.
Рі: яку?
Т/і: недавно я помітила що його ліки не такі. Я здала їх на аналіз і він прийшов.
Лі: і що там?
Т/і: ці таблетки які прописали Пею і викликали таку сильну агресію в Пея.
Рі: тобто.
Т/і: да його намагалися зробити психом. Агресія Пея через таблетки. Пару днів я давала Пею інші таблетки і все було чудово. Но як він вип'є ці таблетки знову він стане таким як був.
Лі: а головний лікар знає?
Т/і: ні він замішаний в цьому. Розумієш?
Рі: да. Ти будеш рятувати його?
Т/і: звісно я не можу бачити як він мучаться.
Рі: добре я в ділі
Лі: я тоже.
Т/і: як добре , що ви є в мене.
Рі/Лі: і ти в нас.
Ви обійнялися
Ти продовжила розбирати документи.
22:09
Ти прийшла до палати Пея.
Як тільки ти зайшла Пей прижав тебе до стіни.
Пей: чому так довго? Я вже за#б#8ся чекати тебе.
Т/і: скучаєш за мною? 😏
Пей: ти навіть не уявляєш як.
Ваші лиця були дуже близько одне біля одного. Пей поступово наближався блище до твоїх губ. І ось нарешті ваші губи доторкнулися одне до одного. Цей поцілунок був дуже ніжний і ласкавий.
Ви відсторонилися один від одного. На своїх губах ти відчула легкий смак ванілі і цедри апельсина.
Пов*Пея*
Відсторонившись від губ Т/і я відчув легкий смак лайма і кави. Мені хотілося все життя відчувати ці почуття. Я розумів , що люблю її але я знав , що вона не захоче зустрічатися з психом. Но почуття не давали мені спокійно жити я хотів її цілувати ,обіймати і просто щоб вона була поруч.
Т/і: бачу ти сильно скучив.
Пей: угу.
Він приблизився до твоїх губ. Весь час він дивився в твої очі йому хотілося втонути в них. Він взяв твій підбородок і притягнув блище до себе. Обвивши своїми руками талію Т/і я притягав її все ближче і ближче. Мені не хотілося розривати поцілунок як і Т/і. Я бачив як їй подобаються мої дії і моя впертість. Я проник своїм язиком в її ротик і ніжно почав його ласкати.
Цілувалися ми хв 20 і нам не потрібно було повітря. Пей відсторонився перший
Пей: аху#н0 цілуєшся.
Т/і: знаю заюш знаю) 😏
Пей: ₴у#ка.
Т/і: а ти думав.
Пей: ти ж сьогодні залишишся зі мною?
Т/і: ну якщо ти хочеш то....
Пей: дуже сильно хочу.
Т/і: тоді я залишаюся. Лягай на ліжко.
Він взяв тебе на руки.
Т/і: ааа що ти робиш?
Пей: лягаю на ліжко як ти і сказала. Але тільки з тобою.
Він поклав тебе на ліжко і ліг поруч. Добре умостившись він обняв тебе і ти почала розказувати історію.Продовження буде😌. Фух прода вийшла.😅