Ти прокинулася перша. Поправила свою зачіску. Та подивилася на Пея.
* Господи він такий лапочка 💕* думки т/і
Ти поцілувала його в щічку та вийшла. Тобі ще дозволялося пів дня бути в лікарні тому віддавши інших пацієнтів іншим лікарям я пішла до Пея взявши ліки та їжу.
Я зайшла в палату Пей вже не спав. Він навіть не дивився на тебе так як він думав , шо це все інший лікар.
Т/і: малюк Пей. Твій ніжний голос пролунав по кімнаті.
Пейтон одразу повернув свою голову до тебе та підійшов. Взявши піднос з їжею в тебе з рук він поклав його на стіл. Прижавши тебе до стінки він поцілував тебе в губки. Ти відповіла на його поцілунок😘.
Пей: я вже думав , що ти пішла.
Т/і: ні мені , ще можна тут бути до обіду.
Пей: ех...
Т/і: ну котику чого ти ?
Пей: я хочу провести з тобою час но в тебе є інші пацієнти. Окрім мене 😣😩😖
Він відійшов від тебе та сів на ліжко закриваючи долонями очі. Ти підійшла та сіла біля него.
Т/і: я думаю, що можу провести цих ще пару годин з тобою.
Пей: а як же інші?
Т/і: я їх вже передала.
Пей: тобто ти...
Т/і: да на ці ще пару годин я вся твоя.
Він схопив тебе за талію та посадив дівчину собі на коліна він поцілував її .
Т/і: і що ти б хотів робити?
Він ліг на ліжко та потягнувши дівчину за собою почав говорити.
Пей: ммм хочу цілувати тебе , обіймати і , щоб ти не йшла в відпустку.
Т/і: повір з приходом тебе в моє життя я не хочу ніякої відпустки а лише бути з тобою
Пей: Т/і я хочу дещо важливе сказати поки ти не пішла.
Т/і: кажи.
Він вдихнув повітря та видихнув.
Пей: Т/і я знаю , що ти не захочеш цього всього і відмовиш мені но я більше не можу цього приховувати.
Ти уважно слухала кожне слово брюнета.
Пей; я...я...люблю тебе Т/і люблю вже досить давно. Я не знав як тобі сказати про свої почуття так як дуже боюсь , що вони не взаємні але я більше невсилах це приховувати. Т/і я тебе люблю ❤️ дуже сильно люблю 💞 і якщо ти мені відмовиш я зрозумію. Ти не схочеш собі хлопця психа.
Т/і: ну уж ні ти не псих це по-перше а по-друге тебе травили ліками які викликали в тебе агресією а по-третє я тоже дуже сильно люблю тебе 💞.
Пей: тобто я здоровий?
Т/і: да но нікому не кажи поки що. Бо як взнають , що ти одужав тебе намагатимуться вбити. Ти обіцяєш мені?
Пей: да.
Т/і: про це знаєм лише ми і Райлі з Лізою.
Пей: але як ти?
Т/і: я помітила , що після ліків ти робишся навпаки аргесивним тому взяла твої ліки і підмінила а ті ,що тобі давали відправила на експертизу. І вона показала , що саме через ліки в тебе були приступи агресії. Теж саме із твоїми друзями.
Пей: якщо я здоровий ти будеш моєю дівчиною?
Т/і: так і навіть якщо ти б був як ти кажеш " психом" я б всеодно любила тебе.
Він поцілував тебе в губи а потім лишив алий засос на твоїй шиї.
Пей: тепер ти моя. І нехай я буду психом но з тобою мені абсолютно все байдуже. Я люблю тебе Т/і 💕
Т/і: і я тебе люблю малиш Пей 💞
Решту часу ви провели чудово. Ти як би не хотіла але поїхала додому. Тобі Подзвонила Рі.
Рі: привіт
Т/і: привіт щось сталося з Пеєм?
Рі: да він не слухається і каже поки не почує твій голос робити нічого не буде.
Т/і: добре дзвони мені на відеовиклик
Рі подзвонила тобі і далі телефон Пею.
Т/і: ну і що за капризи?
Пей: я скучив. Сумно сказав хлопець.
Т/і: і я за тобою любий мій. Але їсти тобі потрібно тому бери ложку і їж.
Пей: я буду їсти но лише за умови.
Т/і: і якої ?
Пей: поки я буду їсти я хочу бачити тебе.
Рі: добре будеш бачити свою кохану а зара їж бо все остине.
Пей: добре)
Він поїв.
Рі: такс мені треба піти до інших людей тому ти сидиш тут тихо і говориш з Т/і добре а потім я прийду?
Пей: звісно) дякую Рі.
Він обережно обійняв її а вона його. Ви говорили з ним. В вечері прийшла Рі. Пей побажав тобі солодких снів і ти йому і ви лягли спати.
Рі виключила телефон коли Пей заснув і вийшла з його палати.