2

487 20 0
                                    

Merdivenlerden hızlı hızlı inip kendimi resepsiyona attım. Tek elimi duvara yaslayıp derin derin nefes alıp verip sakinleşmeye çalıştım. Bir gün şuraya geç kalmayıp sakin sakin indiğim günleri görecek miyim bunu çok merak ediyorum.

"Neredesin sen amına koyayım?" Mehmet her seferinde yaptığı konuşmaya tekrar hazırlanmak üzereydi ve buda demek oluyor ki sen yokken hiçbir şey olmadı. Onunla vakit geçirdikçe onun dilini çözmüştüm.

Mehmet ile mahalleden arkadaştık ve her yazın başı tatil yerlerinde bir otelle anlaşır tüm yaz hem çalışır hem de tatil yapardık. Bizim için karlı bir işti bir müddetten sonra adımız duyulmuştu sürekli her yaz aynı bölgede çalıştığımız için ister istemez tüm işletmelerin sahibini tanır olmuştuk.

Bazıları bizden nefret ediyordu, bazıları da anlamadığım şekilde canından çok seviyordu bizi. Şahsen sevilecek bir tarafımız olduğunu düşünmüyordum. "Kafa ütüleme be Mehmet. Hayat güzel hava mis gibi devam et."

Acele ile yanlış ütülediğim gömleğimin düğmelerini açıp doğru şekilde iliklemeye başladım. Düğmelerimi düzeltirken Mehmetin dün gece yanımda olup olmadığını merak ettim.

"Olum Mehmet dün gece sen yanımda mıydın lan benim." Bakışlarını bilgisayardan ayırmadan konuştu. "Yok çok ısrar ettin ama yorgunluktan uyudum erkenden ben sen de bir ton sayıp sövüp gittin." Kafa mı anlar gibi sallayıp kapalı olan bilgisayarı açtım.

"Keşke gelseydin anasını satayım o kadar çok içmişim ki etkisi hala sürüyor. Hem onu geç inanmayacaksın ama yatakta bu sefer erkekle uyandım amk." Anlamayan gözlerle bakıp güldü. "Oldu olacak birde onunla çıplak uyandım sikişmişiz de tam olsun."

Tam ağzımı açıp bir şey diyecekken resepsiyonun önüne kollarını koyup biri konuştu. "Valla inanır mısın tam da öyle oldu ama beyefendi hatırlamıyorum numarası yapıyor. Yediremiyor herhalde bir erkekle yatmayı."

Derin nefes alıp konuştum. "Siktiğimin dünyasında tüm deliler beni bulur zaten." Karşımdaki gevşek çocuk bu söylediğime gülüp etrafına baktı. Etrafta kimsenin olmadığından emin olup biraz daha eğilip konuştu. "Öncelikle dün dünyayı sikmek yerine beni sikmiş olabilirsin ve buda odanın kartı bu olmadan odaya nasıl gireceksin al bakalım."

Kartı önüme koyup göz kırpıp resepsiyondan uzaklaşmaya başladı. "Ne oluyor amına koyayım ya?" Mehmet'e bakıp gözlerimi daha da uzaklaşmış gevşeğe çevirdim.

——-
Burayıda boş bırakmışım doldurak

OTEL (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin