11

68 8 0
                                    

Acı ya da Ağrı iki gündür hissettiğim tek şeydi. Kafalarımızın çarpışmasından sonra baş ağrım asla geçmemişti sadece son birkaç saattir Çağla'nın başıma yaptığı masaj rahatlatmış ve büyük ölçüde azaltmıştı. Sanırım sihirli parmaklara sahipti.

"Bir daha o çocukla konuşmayacaksın Erdem bak sana bunu tekrar söylemeyeceğim." Mehmet başımda carcar konuşurken kaşlarımı çatıp ona çevirdim. "Bak memo şu siktiğim ağrı kaç gündür geçmedi zaten sen birde gelmiş kafa ütülüyorsun senin belanı sikmeden o çeneni kapat amına koyayım."

Sanki ona ilk defa küfür ediyormuşum gibi suratında oluşan şaşkınlığı izledim. Çağlanın yanında ilk defa ediyordum doğru.

"Ben kötü bir şey mi diyorum burada? Uyarıyorum senin iyiliğin için." Başımı Çağlanın kucağından kaldırıp öfke saçtığıma emin olduğum gözlerimle ona baktım. "Neyin iyiliğinden bahsediyorsun lan sen? Çocuğun bana hiçbir zararı dokunmadı iki kafamız tokuştu diye girdiğin triplere bak hayırdır bilmem gereken bir şey mi var?" 

Bu anlamsız yükselmeme bende şaşırmıştım. Üstelik nefret ettiğimi düşündüğüm çocuğu en yakın arkadaşıma karşı ciğerim gibi savunurken bunu beklemiyordum. "Ne bok yersen ye ama gelip sakın bana ağlama." Diyip odadan çıkan Memoya doğru adımlamaya başlamıştım ki Çağla'nın bileğimden tutmasıyla durdum.

"Hayatım boşver ne dediğini bilmiyor işte." Gözlerime sakin sakin bakan kıza çevirdim. Tüm bu olaylara denk gelmesi onun için kötü olmuştu. "Kusura bakma Çağla ya bu saçma duruma şahit oldun sende. Geçmeye başlayan ağrımı sinirden tekrar ağrıttı amına kodumun çocuğu." 

Çağla hafifçe gülüp elleriyle dizlerine vurup tekrar yatmamı ima etti. Ona gülümseyip eğilip dudaklarına bir öpücük kondurup kalktığım yere tekrar yattım. 

Tekrar  başıma masaj yapmaya başlarken ağrımın gitmeye başladığını hissettim. Sikeyim cidden bu kızın parmakları sihirliydi.

******

Mal memo

OTEL (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin