Üzerine son dönemde moda olan atletimsi kolsuzu giyip altına da siyah bir baggy jean geçirdi. Aynanın karşısına geçip kendine baktığında yalan söylemeyecekti hayran kalmıştı. Bu üzerindeki kıyafet aldığı en doğru şeylerden biriydi göğüs kasları tam istediği gibi duruyordu.
Aynadan Mehmete baktığında yatakta iki seksen yatıp kıçını dönmüş uyukladığını fark etti. Bu çocuğun içi yaşlanmış resmen diye düşünmeden edemedi. Sadece telefonun sığdığı bel çantasını takıp içine birde odanın anahtarını koyup çıktı. Yarın izin günleriydi ve sabaha kadar eğlenmeyi, içmeyi planlıyordu.
Dudaklarından ıslık öttüre öttüre otelin asansörünü kullanmak yerine merdivenleri tercih etmişti. Enerji doluydu ve bu enerjisini atmalıydı. Merdivenleri teker teker inip gözlerini giriş katında gezdirdi.
Kendini baştan aşağı süzen köşedeki kıza göz kırpıp gülümseyip çıkışa doğru ilerledi. Bir kaç adım önündeki bedeni fark edince istemsizce adımlarını yavaşlattı ve suratındaki gülümseme solup yerini belli belirsiz bir sinire bıraktı.
Bu çocuğu her yerde görecek miydi böyle? Önündeki çocuk ondan habersiz ilerlerken kendini onu takip ederken buldu. Tuğrul da garip bir şeyler vardı bundan adı kadar emindi ama çözemiyordu ve çözemediği içinde uyuz oluyordu. Hala onunla nasıl sevişebildiğini düşünüyordu aklı almıyordu.
Otelin beach kısmına doğru arkalı önlü ilerleyip bar kısmında durdu. Tuğrul ise ilerlemeye devam edip arkadaşlarının olduğunu düşündüğü grubun arasına gülerek girdi.
Beachteki garsona kokteyl siparişi verip gözlerini tekrar izlendiğinden habersiz çocuğa dikti. Muhtemelen odaya üstünü değiştirmeye gitmişti çünkü sabah üstünde bunların olmadığına emindi.
Biraz daha kumsalda takılmalık giyinmişti. Altında siyah kısa bir deniz şortu üstünede beyaz düğmeleri tamamıyla açık salaş bir gömlek giymişti. Yapılı ve beyaz vücudu mükemmel duruyordu. Hoşuna gitmesi kaşlarını çatmasına sebep olurken önüne dönüp içeceğini kafasına dikti.
Kafasını sağa doğru çevirip ona bakarken gözleri birleşti aniden. Karşısındaki çocuk dalga geçer gibi yarım ağız ona gülüp arsızca kendisine bakmaya devam etti. Sinirlerini oldukça bozmaya başlamıştı bu durum.
Elindeki bardağı daha fazla sıkıp kırmamak adına önüne dönüp masaya bıraktı. Tüm gece eğlenmeyi planlarken şimdi sadece ona arsızca gülümseyen çocuğu hem dövüp hemde dolgun dudakları öpmek istiyordu.
"Selam" sol tarafına oturan otelin girişinde gördüğü kıza kafasını çevirip kafa selamı verdi. Tekrar sağ tarafına çaktırmadan baktı. Bu sefer Tuğrul'un ona doğru geldiğini ama muhtemelen yanına oturan kızı görünce geri adım atmaya başladığını fark etmişti.
Bu günün biraz daha rezil olmasını istemiyordu bu yüzden eğlenmeye devam edecekti. Sanki bu olaylar hiç yaşanmamış gibi davranacaktı. Tek dirseğini bar tezgahına koyup bedenini yan şekilde (tuğrala sırtını dönmüştü) çevirip gülümseyip karşısında oldukça güzel olan kızla sohbet etmeye başladı.
-----
Birkaç bölüm sonra belki Tuğrul tarafından anlatıma geçebiliriz haber verim dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTEL (bxb)
De Todo''İşte bu dediğini bende bilmiyordum ki. Valla bak insanlara şey de demiyorum hadi bekarlar beni çağırın ve sevişelim. Ben tüm temiz kalbim ile odalarına yardım etmeye gidiyorum.'' Meraklı gözlerle beni izliyordu. ''Eee amına koduğum nasıl oluyor d...