-6-

2.1K 288 58
                                    






Enjoy:)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.








Enjoy:)






———————————————————





Author pov:—








یونی برۆکانی گرژ کرد بەهۆی تیشکی خۆرەکەوە هەر کە چاوەکانی کردەوە، ژورەکە بە تەواوی ڕووناک بوبۆوە بەهۆی ڕووناکی خۆرە بە تینەکەی بەیانیان.

دەستی خستە سەر چاوەکانی تاوەکو بە ڕوناکیەکە ڕا بێت، سەیرێکی تەنیشت خۆی کرد ئەو نەیتوانی تایهیۆنگ بدۆزێتەوە لەوێ.

دەستی برد بۆ مۆبایلەکەی کە لەسەر مێزەکەی تەنیشتی بوو، بینی کاتژمێر ١٠:٣٠ بەیانیە ئەوە درەنگە لە چاو ڕۆژی ئاسایی ئەو بەیانیان زوو لە خەو هەڵدەستێ بەڵام ئەو ئەمڕۆ زۆر تەمبەڵ بوو بۆ ئەوەی جێگاکەی بەجێ بهێڵێ.


وەک هەمیشە دەستی کرد بە سەیرکردنی ئینستاگرامەکەی بۆ ئەوەی بزانێ کە چ شتێکی نوێ هەیە، ئەو لە دوێنێوە هیچ سەیری نەکردوە ئەوە بۆ ئەو دەکاتە ماوەیەکی زۆر.

هەر لەگەڵ کردنەوەی ئەپەکە وێنەی تایهیۆنگی بینی کە لە هەواڵەکان باسکرابوو کە ئەو دوێنێ هاوسەرگیری کردوە، ئەو هێندە شۆک نەبوو ئەوە شتێکی ئاساییە تای زۆر بەناوبانگە بێ گومان ئەوەش لای میدیاکان ون نابێت کە کەسێکی لەو شێوەیە هاوسەرگیری بکات.

بەڵام بێ گومان ئەوە ئاهەنگێکی خێزانی و داخراو بوو بۆیە هیچ کەس نەیتوانیوە وێنەی ئەوان بگرێت و بڵاوی کاتەوە.

هەمووان باسی ئەوەیان دەکرد کە دەبێ ئەو کچە بە بەختە کێ بێ کە تای کەوتۆتە داویەوە، بێ ئاگا لەوەی ئەوە هەر لەگەڵ لە دایکبوونیانەوە لە چارەنووسیان نوسراوە کە دەبێ بۆ یەک بن و هیچ خۆشەویستیەک لە  نێوان ئەوان دا بوونی نیە.

ئەو بەردەوام بوو لە خوێندنەوەی هەواڵ و کۆمێنتەکان کە هەندێکیان پیرۆزباییان دەکرد و هەندێکیان خەریک بوو لە شوێنی خۆیانەوە بتەقنەوە کە کوڕە قۆزە بلیۆننێرەکە ئێستا هاوسەری هەیە و هیچ هەلێک بۆ ئەوان نەماوەتەوە، هەندێکیشیان داوایان دەکرد کە تای هاوسەرەکەی خۆی نیشانیان بدا و لەو مەراقە بێنە دەرەوە کە دەبێ شێوەی ئەو کەسە چۆن بێت کە ئێستا بۆتە موڵکی تایهیۆنگ.



"𝗧𝗵𝗲 𝗛𝗶𝗱𝗱𝗲𝗻 𝗔𝗻𝗴𝗲𝗹" 𝗞.𝗧𝗛✔️(𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝘁𝗲𝗱)Where stories live. Discover now