Rahatsız olacaklar ✿✿✿ dan sonra okumayabilir
Zil çaldığında odamın kapısını aralayıp baktım. Annem hala uyuduğumu sanıyordu ve bu bana zaman kazandırıyordu. İçerden gelen sesleri dinlemeye başladım.
"Hoşbuldum bayan Choi"
"Niye geldin yine sen?"
"Bundan sonra daha sık görüşeceğiz..."
Ne yaptı o? Annemden makas mı aldı? Bittin oğlum sen!
"San bey odasında mı?"
"Oğluşum uyuyor. Rahatsız etme onu"
Wooyoung dudak büzerek anneme baktı "Bende oğluşun muyum?"
Annem başıyla benim odamı işaret edip "Gidip San'ı uyandır. Sonra gelip bir şeyler yeyin" dedi.
Wooyoung gülümseyerek kapıya doğru yaklaşınca geri çekilip yatağın kenarına oturdum. İçeri girip arkasından kapıyı kapattı. Yanıma yaklaşıp ellerini omzuma koydu
"Bir bakayım şunlara"
Kollarını itip gerilemesini sağladım. Düşmanmışız gibi görünen bakışlarımı gönderirken derin bir iç çektim
"Senin yüzünden"
Dizlerinin üzerine çöküp başını dizime koydu
"Pişman değilim. Çok yakışıyor sana"
"Salak mısın sen?" Deyip saçlarını okşadım.
"Talk dirty to me yavrum"
"Wooyoung akıllı ol"
"Akıl mı bırakıyorsun ki?"
Elleri rahat durmayıp kalçalarımla buluştuğunda kıkırdadım.
"Banyo mu yaptın sen? Bebek gibi olmuşsun"
Kafasını göğsüme bastırmaya çalışırken söylediği şeye burnumu saçlarının arasına sokarak cevap verdim
"Ben en azından banyo yapıyorum. Sen yüzünü bile yıkamıyorsun"
Yüzüme baktı. "Nereden biliyorsun? Evimde misin ki?" deyip sustu. Sonra gözlerinde ki alay bir anda yerini alevlere bıraktı "Birlikte yaşasaydık... sen, ben, her gün yatak kırmaca"
Yavaşça kafasına vurup iğrenirmiş gibi baktım. "Yine sikinle düşünmeye başladın bakıyorum da"
Ayağa kalkarken konuştu "Senin de hoşuna gidiyor. Yalan mı?"
Wooyoung'ı belinden tutup kendime çektim ve kendimi de yatağa bıraktım. O bacaklarımın arasında olmayı seviyorsa bende altında olmayı seviyordum.
Şaşkınlıkla bana bakarken kollarımı kaldırıp ensesinde birleştirdim ellerimi. Kafamı yana yatırıp, izlerini görebilmesi için daha büyük bir alan açtım.
"Görmek istiyordun... yakından bak"
"Bu pozisyonda kalmaya devam edersek ben oraya yeni izler eklerim"
Ciddiye almayıp güldüğümde dudaklarını boynuma bastırmıştı. Dişlerini geçirdi bir kaç kez. Acıyla tıslayıp omuzlarına vurdum.
"Annemin duymasını mı istiyorsun?"
"Umrumda değil Choi... onu beni kışkırtmadan önce düşünecektin"
Bana sürtünmeden önce belimden kavradı. Sert tutuşu ve kendini bu kadar iyi hareket ettirebilişi bu işte deneyimli olduğunu gösteriyordu. Fakat şuan yoğunluğumu vermem gereken başka bir yer vardı.
✿✿✿
"Mhh sen kazan-dınahh"
İnlediğim de Wooyoung orta ve işaret parmağını ağzıma sokmuştu. Parmağını emip, sürtünmesini hissederken gözlerimi kapamış kendimden geçmeye başlamıştım bile.
Kimsenin bana dokunmamış olması bir yana Wooyoung beş metre ötemde nefes alsa bile azıyordum.
Annemin sesimi duyma düşüncesi aklıma gelirken gözlerimi açtım
"A-annem... du-dur Woo-mhh"
Kendini bana itmesiyle başımı yastığa gömüp gözlerimi sıkıca kapadım. Bu beni benzersiz hissettiriyordu ve ben bunları yaşamak için hiçbir çaba sarf etmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vote [WOOSAN]
Fanfiction@Younghee98 Tanımadığı kişilerin oyunu kime vereceğini merak eden Wooyoung, rastgele bir hesaba mesaj atar ~ pavyonisletiyorum06: Kime vercen? erSAN_kuneri: Senin dışında birine