BOLUM 1

950 26 24
                                    

Meraba:) hikayem ilk ama umarim begenirsiniz..yorunlarinizi bekliyorum..

Adim Mira..yasim 18..istanbulda yasiyorum..bu kadar bilgi yeter..simdi hayatimi anlatma vakti..


Ormanda kosuyordum..kimse yoktu..yalnizdim..etraf karanlikti..ve bu beni korkutuyordu..birden bi ses duymaya basladim..oylesine ses degildi..insani bastan cikartan bi sesdi..her kimin sesiyse beni heyecanlandiriyordu..ormanin derinliklerine dogru kosmaya basladim..gittikce sese yakinlasiyordum..adami gorup durdugumda nefes nefeseydim..adam bana arkasi donuk sarki soyluyordu..adama dogru yurumeye basladim..elimi pmzuna koyup kendime dogru cevirdim..

Offff tamda ruyamin en guzel yerinde uyandim.once gozlerimi gunesin isiklarina alistirmaya basladim sonra bi yandan haliyla bakisirken diger yandan gorduyum ruyani dusunuyordum.Bu ilk goduyum ruya degildi..iki gundur bu ruyani goruyordum.ama boyle bi sorun varki uyandigimda ruyamdaki adamin yuzunu bi turlu hatirlamiyordum.

Dusuncelerimden siyrilip yataktan kalktim..odam beyaz ve mavi karisimiydi bu bana huzur veriyordu..banyoya gidip aynaya baktim ve korkudan nerdeyse yerimden zipladim..cunki aynen korku filminden firlamis gibi gozukuyordum..saclarim kafamda bisey patlamis gibi..usdum fazlasiyla daginik..rimelin gozumun altina yayilmisti..kendimi biraz aynada suzdukten sonra yuzumu yikadim.havluyla kuruladiktan sonra dierimi fircalayip banyodan ciktim.."yeni bir gune merhaba" diye mirildanarak..ustumdekileri aldirmadan asagiya indim..evet evim 2 katliydi.ama yalniz kaliyordum...annem babam bi trafik kazasinda hayatini kaybetmisti..kardesim veya abi abla kimsem yoktu..iki tane arkadasim vardi ve onlar benim herseyimdi..Irem ve Kagan..en yakin arkadaslarimdi..ha bi de sevgiliydiler..

Dusuncelerimden ayrilip mutfaga girdim..buz dolabindan su alip bi bardak ictim tam bu sirada evin kapisi hizla calinmaya basladi.."duyanda borcum var sanir be..kirildi kapi" diye bagirarak kapiyi actim..ve benim kapiyi acmamla Kaganin yere dusmesi iremin ustume atlamasi nerdeyse bir oldu."noluyo ya sabah sabah" diye soylendim uykulu sesle..kagan hala yerle sevisiyordu..irem ona vurup " Kagan kalksana yapistin yere" dedi ve kagani kaldirdi..kagan kalkip " iyiyim askim"dedi ireme..iremde " zaten sormamistim salak" diye mirildandi..sonra nihayet akillarina gelmis olucamki bana donduler" naber kanka"diye ikiside ayni anda soylediler." Pardon ama arkadaslar siz malmisiniz" dedim.ikisine bakarak.."off napalim cok aradik acmayincada gelelim dedik" diyen ireme goz devirdim" irem salakmisin ne diye sabah sabah ariyorsun" dedim." Sevgilime salak deme mira" diyen kagana goz devirip" tamam sana derim" dedim."arkadasim iceri girmek istiyoruz girelimmi" diyen ireme yine goz devirip kapiyi dahada araladim iceri girmelerini sagladim." Bigun goz devirmekten gozlerin cikicak"diye mirildandi irem..aslinda en cok ona goz deviriyordum..


Salona gecip oturdular once lafa irem girdi..

"Geliyomusun?"


" nereye"


" partiye"


"Ne partisi ya simdi?"


"Gerizekali simdi degil yarin sabah saat 10 da gidicez..ormanlik alanda kamp kurucagiz sonra aksama dogru parti falan yapicaz"


"Gerizekali sensin kagan..tarzanmiyim ben ne diye ormanda yapiyorsunuz partiyi..oturun evde yapin iste..illa kampta kurucaksinizsa bahcede kurun" dedim tenbellikle..
" mira cidden saka gibisin..bahce ve kampmi jsjdndn manyakmisin kizim sen...yarin senin dogum gunun benim salak arkadasim..bu yuzden bu evden burdan uzak bir yere gidicegiz..yani ormana ama arkadaslarda gelicek" dedi.irem.
"Ama..yani...tamam"diye kelime kurdum.cunki irem ve kagana asla hayir kelimesini soyleyemezdim..beni ikna etmek icin her sey yapardilar. Eh bi de kendi dogum gunu partime gidemiycek kadar aptal degilim."yalniz bi sorun var " diyen kagana bakip dusuncelerimden ayrildim" ne sorunu" diye iremle ayni anda sorduk " boyle bi sorunki mira sen bu pijamayla cidden sana karsi sevgimi azaltiyorsun" dedi.irem buna gulerken ben yine goz devirdim ve ayaga kalkip yukari cikarak merdivenlerde " 5 dak geliyorum "dedim.

Odama geldiyimde dolaba yonelip mavi kisa sortumu ve yesil tshortumu giydim..sari saclarimi acik birakip yuzume sadece krem ve rimel surdum..daha sonrada aynada kendime baktim.eh iste iyi gorunuyordum..beyaz babetlerimide giydikten sonra hazirdim


Merdivenlerden inerken kagan islik caliyordu." Iste simdi sari cadi geri donduuu" dedi.aslinda iki gundur depresyondaydim.sevgilimden ayrilmistim..nedeni beni opmek istemesi ve benimde ona tokat atmamdi...ama depresyonum iki gun surdu..zaten hep sevgililerimden ayrildigimda iki gunluk depresyona girerdim..hayir kesinlikle surtuk degilim..sevgililer dediyime bakmayin sadece iki sevgilim oldu simdiye kadar ama onlarlada opusmek konusu icin ayrildim..sevgililerin opusmesi normal evet..ama ben ilk opucuyumu sevmedigim sadece hoslandigim birine vericek kadar salak degilim.ilk opucuyumu kesinlikle kocama vericegim diyen kizlardanim)))))


Iremin " ne diyorsun?" Demesiyle kafami ona cevirdim.." ha..ne anlamadim ya kusura bakma" dedim" ya diyorumki biz senle alisveris merkezine gidelim sonra kafeye gideriz aksam senle kalirim"" deyince gulumsedim..cidden benle kalmasini seviyordum.." tamam harika..o zaman kalkalim" dedim


Tam 3 saat 35 dakika 20 saniyedirki magazalari dolasiyorduk..gercekten cok yorulmustum..ellerimde posetler yanimda iremle yuruyordum bi kafe gorunce oturmaya karar verdik..iceri girer girmez gorduyum her hangi bi yere oturdum.iremde gulumseyerek onume oturdu.."irem olduummm bu bacaklar benimmi? Ya hissetmiyorum suan olu gibiyim" dedim yorgun cikan sesimle"ya amaan alt tarafi alisveris yaptik" dedi irem ve ona oyle bi bakis attimki hemen sustu..kiz alisveris delisi resmen onun icin farketmiyor neyin ne oldugu..1 saat falan kafede oturduktan sonra kaganin arabasini gordum nerdeyse sevincimden ucucak derecede gulumsedim..kalkip iremle hesabi odedik ve kafeden ciktik..arabaya binip eve dogru yol aldik...

Yol boyunca sarki dinlemistik.irem ve Kagan sohbet etmisti.bense arada evet diyordum.hic keyfim yoktu icimde garip bi hiss vardi...eve geldiyimizde kagani opub iremle beraber eve girdik..eve gelir gelmez ireme " irem geliyorum simdi uzerimi degistiricem"dedim " tamaam" diye onayladiktan sonra odama gitti..kendimi yataga atip 1 kac dakika tavanla bakistim..cidden bu icimdeki sikintida neydi boyle...

Iremin bagirmasiyla yerimden zipladim


" noluyo yaa"

" bok oluyo..sicmak oluyoo..noloyo yoo diye soyluyo bide aptalmisin..saate baksana bi"

Demesiyle saate baktim ohaa cuss yuuuhhh yok amina...

Yatakta dogrulup " nasil ya saat birden bire nasil 10 oldu " dedim anlamayarak.bana sert bakis atip" mira bugun tum gununu uyuyarak gecirdin aptal..bense kampa hazirlaniyosun sandim" dedi ellerini beline koyarak.." tamam ben banyoya giriyim sen cips falan hazirla geliyorum"dedim pacayi kurtarmaya calisarak" 10 saniyen var bu yataktan kalkmak icin" dedi..ve 10 dan geriye sayicakken hemen kosarak banyoya daldim.kapiyi kiltleyip dusu actim uzerimi soyunup dusa girdim su vucudumdan asagi inince gercekten huzur buluyordum sanki tum dunyadan uzaklasmis gibi hissediyordum..vanilyali sampuanimla yikandiktan sonra uzerime havlumu sarip banyodan ciktim..

dolaba yaklasip uzerime mavi pijamami giydim..sacimi oylesine topuz yaptim ve asagiya indim..


Salona geldiyimde irem koltukta oturmus hatta yayilmis elinde cekirdek romantik film izliyordu..bende yanina gidip oturdum ayaklarimi masanin uzerine uzattim ve elime cips tabagini alip filme koyuldum..

"Ya suna bak Mira adam kiza seni seviyorum dedi" diyerek agliyordu..galiba filme fazla dalmisti." Eee ne var bunda sevgililer iste"dedim odunluk yaparak" Mira kizim safmisin..adam diyom..seviyo diyom..kiz diyom..kandirmak diyom..neyse..onu bunu bos verde mira ya biri bi gun sana seni seviyorum derse naparsin"dedi.aklimdan gecen ilk seyi dedim" irem birir bana seni seviyorum derse" deyip ona dondum..heyecanla cevabimi beklerken" bok yiyorsun derim" dedim." Duygusuz odun kafali" diye kufurler saydirirken ben guluyordum..sevgililerim bana seni seviyorum derdi ama bunu ireme soylemiyordum hatta onlar bana bunu soylediginde baska sohbet aciyordum..iremle biraz film izlemis biraz sohbet etmistik.saat 2 di..uyumaya karar verip yukari ciktik.iremle uyuycaktim.hala uykum vardi ama gunun yarisini uyumustum..kendimi yataga atdim iremde yanima gelince beraber isigi kapattik.ve gozlerimi kapatip 10 ucan okuz hayal ederek uykuya daldim..

SARI CADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin