parti

185 6 2
                                    

Yeni bir gune meraabaaaa:)
Uykumdan cok pozitiv halde uyandim ve hikayemi sizlere ulastirdimmmm okuyun okuyun gercekten..sizi coook seviyoruuum:)))bolum sarkisi:Özge--Mucize

1 ay sonra;

Sabah uykumdan uyaninca pastaneye gitmeye karar verdim..evet ben her kes gibi ders okuyan inek yada okulda takilan popiler kizlardan degildim.ben pastanede calisiyordum.ama iremde benle calisiyordu..her zaman ki gibi kalkip banyoya yururdum dua alip kurulandiktan sonra uzerimi giydim (uzerine giydikleri medyada var) ve sacimi oylesime ev topuzu yapib evden ciktim.yolda yururken bi yandanda iremi ariyordum

"Ne var ya mira..uykumun icine ettin) dedi uykulu sekilde..

"Ne uykusu..irem sakin bana hala uyuyorum deme"

"Evet nolucakki"

"Elinin koru olucak irem"

"Noluyo ya"

"Irem cabuk hazirlan seni almaya geliyorum sonra pastaneye gidiyoruz..bugun dugun icin pasta sifarisi almistik unutdunmu?"

"Nee ah hayir ya ben onu unutmusum hemen 5 dak geliyorumsen direk pastaneye git"dedi acele ederek

"Tamam cabuk ol"diyip telefonu kapattim.

Daha sonra yururken kagan aklima geldi ve onu aramaya karar verdim

"Alo kagan nasilsin tesekkur ederim bende iyi e naber sagol guzellik..ya kagan ben seni bisey icin aramistim.pastani bugun kim saat kacte alicak"

"Nefes al mira sagol bende iyim yani..neyse pastani saat 6 da siz dogum gunu yerine goturucekmissiniz..adam beni arayip dedi"

"Tamam adresi mesaj atarsin hoscakaaal"

Deyip cevap beklemeden telefonu kapattim telefonuma mesaj gelince kaganin adresi mesaj yazdigini anladim..saate baktigimda saat 2 di bense evden 1 de cikmistim o zaman..hayir 5 saate yetisemezki bu.hemen kosmaya basladim..kosaeken birine carpib yeri opmem bir oldu.adam beni kolumdan tutup kaldirdi"ozur dilerim bi yere yetismem lazimdida"dedi uzerimi temizlerken bi yandanda "onemli degil..benimde bi yere yetismem gerek neyse hoscakalin"deyip adami kafama takmadan pastaneye kosmaya basladim..ama bu adamin hayatima gireceyini nerden bile bilirdimki....

Nihayet pastaneye gelmistim..iceri girer girmez perdeleri actim kapiyi acik biraktim pasta menusu disari biraktiktan sonra tum masalari gullerle susledim.ve simdi pastani yapmaliydim..

Un yumurta tereyag falan hamuru yapmaya basladim..bi kac dakika kendine gelmesini bekledim...bu sirada irem kosarak iceri girdi derin nefes aldi.."kosmaktan 2 kilomu verdim lan...hamur hazirmi"dedi gulumseyip hamuru gosterdim.gozune isik gelmis gibi gulumsedi "haarikasin"deyip yanagima opucik kondurdu..ve yardim etmeye basladim..arada pastayi yaparken aradada bir birimiz unluyorduk..sonunda pastani bitirmistik..saate baktigimsa 6 di

Hemen onluklerimi cikartip kagani aradik bi kac dakika sonra kagan geldi iremle beraber pastayi gereken yere goturduk..iceri girince havuzlu bahcede guzel bi parti yeri gibi hazirlanmisti.ve bi an oraya hic uygun olmadigimi dusundum..kapidaki gorevliyel irem bi sey konusurken sonra "mira nereye birakicagimi oyrendim gel hadi"dedi onu takip ederek eve girdim..buyuk nerdeyse benim odam buyukluyunde bi mutfakla karsilastim.pastayi oraya biraktik..cikarken dogum gunu sahibini tebrik etmek istedim.."ya mira tanimadigin."sozunu keserek"o kadar ugrastim tebrike edicem bana ne"dedim ve havuzlu yere gelerek dogum gunu sahibini aramaya basladim.herkes sik giydiyi icin benim nu halde gelmem onlaein bana garip bakmalarina sebep olmustu..nihayet kizlarin tebrik seslerini duyunca o tarafa yurudum..ve dogum gunu sahibini gordum."kivanc"diye fisildadim.ah hayir bu onun dogum gunumuydu..ona gorunememye calisarak hizli hizli yurudum..ve birden bi kadini beni havuza itmesiyle havuzu boyladim..etrafdakilarin bagirmalarini duya biliyordum..cogu kiz guluyordu.ama bilmedikleri bisey vardi..oda benim yuzme bilmemem.

SARI CADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin