plan

153 7 0
                                    

Hala inanamiyordum..demek mira beni seviyor ama soylrmeye korkuyordu..nedenini sordugumda irem her seyi anlatmisti..ailesinin kendisin basina gelen her seyi biliyordum..simdi yapmam gereken sey itiraf ettirmek ama o bana itiraf etmez..nedenmi? Cunki o sari cadi..bisey yapmam lazim diye odamda tur atarak dusunurken aklima gelen fikirle yataga zipladim..iste bu fikir harikaydii.ona bi oyun oyniycakrim yarin aksam onun icin buyuk gun olucak..
Oyunumu dusunurken uykuya daldim.

Miradan

Sabah pencereden gelen gunes isigiyla uyandim..esneyip rahatlatarak yataktan kalktim.. banyoya girip vucudumu duruladiktan sonra odama gelip gardorobun onune dikildim ve uzerimi degisip asagiya indim bugun artik odamdan cikip yeni birgune meraba demek ve kivanca bisey hissegememk icin cabalamak gunuydu..asagiya indiyimde hizmetci masayi duzenliyordu"gunaydin"deyince ayni sekilde gulumseyerek karsilik verdi.masaya oturup kahvaltimi yapmaya basladim..bi kac dakika sonra kivanvin asagiya indiyini gordum yanima gelip masaya oturdu karsimda kahvaltisini yaparken bana bakmiyordu bile.. bense insan gormemis gibi gozumu ona dikmistim.



Kivanctan



Yemeyimi bitirince mirayi aldirmadan direk ayaga kalkip evden ciktim bugun planimi uyguluyacaktim..bugun beni sevdigini onada kendimede ispat etme vaktiydi..evden cikip arabama binince telefonum caldi arayan melisdi.



"Efendim melis ........tamam.......aksam......alicam seni......anladin dimi oyunu......hadi gorusuruz"telefonu kapattim ve canin yanina gittim.




Miradan




Tum gunu evde oturmakla can sikintisindan patlamak uzereydim..hizmetciye izin verip evleri kendim toplamaya basladim.tum gynu ev temizlemistim ve oldukca yorgundum saate bakinca aksam 9 du..uzerimi degisip banyo yaptim..saclarimi kurulayip yataga uzandim elime kitap alip hikaye okumaya basladim.




Bi saat okudugum kitabin ardindan asagidan inilti sesleri duymaya baslamistim..yataktan kalkip yavas adimlarla odadan ciktim ve asagiya inmeye basladim inilti seslerine nerseyse yaklasiyordum ve oturma odasina gelince gorduyum manzarayla donup kaldim.

SARI CADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin