viski

163 5 0
                                    

Bara gitmek icin arabaya binmistik.son bi saattir yoldaydik..Kivanc konusmadan yola devam ederken bende sarki acip dinlemeye baslamistim..bi yandanda sarkinin sozlerini mirildaniyordum..(sarkinin ismi nerden bilecekmis irem derici).."ses tellerini koparmamami istiyorsan sarkiyi soylemeyi kes..sesin berbat"deyen kivanca bakip sinirle kaslarimi cattim sarkiyi kapatip kollarimi gogsumde birlestirdim ve camdan disari bakmaya basladim..

Bi kac dakika sonra bara gelmistik..kivanc arabadan inip benim yanima geldi ve "insene geldik iste"dedi cami acip"gelmiycem...gelmemi istiyorsan centilmen biri ol ve kapimi ac"diyerek gulumsedim..derin nefes alip ki bu nefes almasi evde oturup sikilan kizlar yaparya oyle nefes almaydi..kapimi acti ve "in"dedi.."hayir elimi tutup buyrun hanimefendi demelisin bence"dedim.."sansini zorluyosun kucuk hanim bunuda odemek istemezsin dimi"dedi.hemenarabadan inip yurumeye basladim oda arkamdan Geliyordu...dar sokakta yururken oturup icki icen sarhoslari uyusturucu kullananlar hepsini goruyordum..sarhoslardan biri bana dogru gelirken hemen arkaya dogru hizli adimlarla yuruyup kivamcin yanina geldim..o bu halime gulumserken ben onun koluna yapismistim."biraz daha sikarsan kolumu kiracaksin"diye mirildandi..offlayip dudak buzdum ve "napiyim bi genc kizi buraya getirmek buyuk kabalik dimi?"dedim.."buraya gelmek isteyen sendin sari cadi"dedi...bu guzeeeel sohbetimiz ardindan cok guzel sohbet gercekten bara gelmistik iceri girer girmez sigara icki ve diger iyrenc kokular midemi bulandirmisti.bara aslinda ilk gelmemdi ama kivanca bunu soylemiycektim..yuzumu burusturup iceri dogru giderken bos yer bulup kivancla birlikte oturduk gelen garzon "ne icerdiniz "diye sorunca"viski"dedim kivanc bana ters bakis atip"bi limonata suyu bi viski"dedi garzon yanimizdan giderken ben guluyordum.."ne yani cocuklar gibi limonata suyumu iceceksin"dedim "hayir o limonatayi sen iceceksin ben viski icecem kucuk hanim"dedi bunu duyunca sinirlerim gelmeye baslasada gitmelerini soyledim ve offlayip onume dondum bu ara fazlami offluyordum..

Garson ickileri getirdiyinde kivanc bi arkadasinin yanina gitmisti..firsat bu firsat deyip birinci ikinci ve hatta ucuncu viskiye kadar icmistim..4 cu defa viski getirdiklerinde kivanc geldi bisey anlamamis olucakki viskisini yudumlamaya basladi bende limonatayi icmeye basladim.



30 dakika sonra kendimden gecmis gibiydim deli gibi sarkilar soyleyip gaeip danslar yapiyordum..galiba icki bana biraz carpmisti.hatta suan ucuyormuyum ya ben?


"Ictin dimi sari cadi"


"Ney ne ictim bee"

"Elinin korunu"






Dediyini duydum sonrami noldu..sonrasi karanlik..




Kivanc


Mira bayilmisti.galiba ickiyi fazla kacirmisti..barda koltukta baygin sekilde yatarken"Allahim naptimsa bana bu belayi verdin"diyerek elimi yukari kaldirdim..daha sonraysa mirayi kucagima alip bardan ciktim..arabanin arka koltuguna birakip dreksiyona gectim..aslinda bu belayi ben istemistim..mirayi zaten seviyordum..hatta 3 yildir onu seviyordum..ama ona belli etmemeye calisiyordum..nedenmi ? Cunki onun kendisi bana asik olmak zorundaydi..ben bunlari dusunurken eve gelmistik..arabadan inip mirayi kucagima aldim..arabayi kapatim eve geldim..anahtarla kapiyi actiktan sonra ikinci kata ciktim mirayi yatak odama getirdim..yatagima birakip ayakkabilarini cikardim..uzerini degistirmem gerekiyordu cunki uzeri islakti galiba limonatasi dagilmisti..uzerini bakmamaya zorda olsa ozen gostererek cikardim ve kendi gomleyimi giydirdim aslinda buyuk oldugu icin gomleyim ona elbise gibi durmustu..rahat uyumasi icin sacini acip uzerini orttum ve isigi kapatip odadan ciktim..asagiya inip kendimi koltuga attim..ve uyumaya calistim..



gecenin yarisiysa uykumdan uyanmama sebeb bi kizin deli gibi bagirmasiydi..pardon o kiz miraymis



miradan


Uykumdan uyandigimda kafam catliycakmis gibi delicesine agriyordu..yataktan kalkmak icin hamle yaptim ama yeniden yataga gomuldum..ikinci kez hamle yaptigimda kalka bilmistim..once banyoya gidip yuzumu yikadim..aynaya bakinca sacimin daginik oldugunu gordum..pek kafama takmadan kuvete yaklasicaktimki bi seye takildim.."bi dakka bi dakka benim burda ne isim var"diye mirildanip aynaya tekrar baktim"bu bu bu gomlek?"diye mirildanmamla"hayiiiiiiiiiirrr"diye bagirmam bir oldu..ve bu bagirmaya karsilik kivancin ayi gibi kapiyi acmasi ve"noldu"demeside ayri mesele..."ya sen naptin bana..ya nasil yaparsin? Ya sapikmisin?"diye ustune bagirdim.."ne sapigi ..sen barda icki icip bagirmissin sonrada"deyip dusunmus gib yapti ve"sonrada eve gelince beni sevdigini soyledim..sabaha kadar cok guzel konustuk"diyerek uzerimi suzdu"nenene ne yaptik"dedim..titrek sesle."anlarsin ya"deyip dudagini yaladi."hayir yapamam ben yapmadim..yapamam olmaz..yapmadik..hayir"diyerek aglamaya baslamistim"sst tamam saka yaptim bisey yok ..uzerine bisey dagilmis o yuzden ustunu degistirdim."dedi.."bisey yapmadinmi?"dedim masumca.."hayir"dedi.."beni ciplak gordunmu?""hahahyir kesinlikle gormedim"dedi."hm iymis o zaman"deyip bi sey olmamis gibi banyodan ciktim ve odadanda cikinca"ben nerdeyim"diye tekrar bagirdim"tanrim..bagirmadan konussana..benim evimdesin bundan sonra burda kalicaksin..odan asagida"dedi..bisey demeden asagiya indim..yorgundum..basim kazan gibiydi ve uyumaya ihtiyacim vardi..asagiya inip odaya girdim..mavi ve beyazin karisimi bi odaydi..hemen kendimi yataga atarak uykunun kollarina attim..

SARI CADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin