Eveeeett..merabalaar umarim bu bolumu begenirsiniz;))bolum sarkisini siz secin eylenceli bi sarkiyla okumanizi tavsiye ederim.ha bu arada mediada KIVANC var:)) iyi geceler
Sabah uykumdan erken uyanip uzerime beyaz shortumu beyaz gomleyimi giydim ve ormanda yurmeye basladim.cadirda her kes uyumustu..bense bi yandan yururken diger yandan kolyemi bulmaya calisiyordum..saat henuz 9 bile olmamisti.
30 dakika falan yurumus ama hala kolyemi bulamamistim..birden tasa carpmamla yere dusmem bir oldu..nerdeyse yerle opustum yani..biz boyle yer ve ben romantik seyler yaparken onumde biri durdu baktigimda ayakkabisi siyahdi..eh yerde oldugum icin ayakkabisini goruyordum..hemen toparlanmaya calisarak ayaga kalktim.uzerimi duzelttikten sonra duydugum sesle donup kaldim.bu ses oydu..dun adami oldurmek isteyen adamin sesiydi..basimi kaldirip baktigimda bana cok sert baktigini gordum ve bi adim geriledim.elini yukari kaldirip"bunumu ariyodun sari cadi"dedi.sesi yumsak cikmisti elinde tutduguysa benim kolyemdi..dikkatle bakildiginda sarisin yesil tonlarinda ela gozleri tas gibi yakisikli biriydi.ama bunun altinda kotu biri yattigina emindim..korkarak urkek sekilde"benim kolyem"dedim.sesim heyecanli cikmisti cunki cidden bu adamdan tirsiyordum..adam gulumseyip kolyeye ve sondada bana bakti. "Biliyorum..senin kolyen" dedi..ben basimi one eyip "hahahayir..guzel kolyeymis ama benim degil.."dedim konusmaya calisarak..inanmamis gibi "hmmm demek senin degil" dedi ve tek kasini kaldirdi..yalanci gulusumu atip"tatabi canim..benim degilki hatta ilk defa goruyorum ben onu" dedim..ah tabiki benimdi ama bunu soylemeye korkuyordum.adam"tamam o zaman " dedi ve bisey yapmadan arkasini donup kendine emin sekilde yurumeye basladi bende arkasindan sessizce onu takip ediyordum.durdu birden arkasini donunce beni gormesi bir oldu..gulumseyerek "sey..o kolyeyi beyendimde bana hediyye verirmisin"dedim."hayir kesinlikle olmaz kolye sevgilimin ona vericem"dedi birden kizinca "ne sevgilisi be"diye bagirdim ama sonra sacmaladigim aklima gelince"sevgilin begenmezki onu lutfen bana ver sen ha ne dersin"dedim..adam bana uzun baktiktan sonra gulumsemeye basladi icime coken rahatlikla "yemedinmi?"diye sordum adam bana bakip gulumsedi"yemedim merakli kiz"dedi "e o zaman kolyemi vericeksin dimi"dedim heyecanla..adam bana yaklasti yaklasti yakinimda durup gozlerimin icine bakti ve "tabiki vermiycem"dedi ve arkasini donup yurumeye basladi arkasindan deli gibi" o benim kolyem vericeksin..sana diyorum.." ben deli gibi bagirirken adam hic pas vermiyodu bile"sana dedim duymadinmi"dedim adamin uzaklastigini gorunce arkasindan kostum yanina yaklastim o yururken bende arkasindan yalvararak yuruyordum..o kolye bana arkadaslarimdan hediyye hatta en onemli hediyem ugur bile getirir bana ve o kolyeden asla vazgecmiycem..hatta bunun icin ireme bile soz vermistim ben verdiyim sozleri tutan biriyim bunlari dusunurken ayagimin tasa takilmasi ve yere oturmam bir oldu..ayagim incinmisti.adamsa arkaya bakmadan yuruyordu."ya ayagim incindi bi yardim etsen ölurmusun?"dememle arkaya döndu"fazla cesaretlisin sari cadi"dedi.yaklasip yere comeldi.ayagimi eline alinca kucuk ciglik attim."ayagin burkulmus"dedi.
adam bir elini bacaklarimin altindan diger elinide belimden tutarak kicagina aldi beni..."nereye goturuyorsun beni olduurcekmisin? Kaciriyormusun ? Tecavuzmu ediceksin" dedim..ah hayir sesli dusunuyordum..sesim aglamakli cikinca adam yuzume bakip guldu ve "fazla hayal kuruyosun ama iyi fikir neden olmasin"demesiyle "imdaaad kaciriyorlar adami beni mirayi yardim edin laaan" diye bagirdim adam kucuk kahkaha atinca yaptigim seyin sacma oldugunun farkina vardim.."birak beni"dedim cocuk gibi ve dudaklarimi buzdum"tamam"deyip yere atti diye bilirim popomun acisiyla bagirirken adam guluyordu sadistmi bu ? Diye dusunurken "neden yardim etmiyosun ya odun musun oldurucekmisin beni"diye soylendim adam ciddileserek" gerizekalimisin malmisin yardim ediyorum birak diyosun birakiyorum yardim et diyosun sikdir git..senle ugrasamam"dedi.o bunlari soyleyince gozumden bi damla yas dustu..bana bagirmis ve kotu sozler soylemisti zaten ayagim agriyordu ve bide usdune popom agrimisti.duygusalligim tutmus kendini kucuk hickiriklara birakmisti.."adam elini kaldirarak " ya sabr"dedi derin nefes alip beni kucagina aldi..elimi boynuna koyup yola bakmaya basladim..ama adamin yuzune bakmiyordum cunki suan trip atmakla meskuldum.
Bi sure sonra bi eve geldik..adam beni iceri goturup koltuga yatirdi.."ayagin iyilesir iyilesmez gidiceksin dun olanlari unutup kimseye bisey demiyceksin yoksa kotu olur"dedi.bisey soylememistim.adam yukari kata cikti 10 dakkika sonra elinde bez falan yanima geldi.ayagima buz koydu.daha sonra krem cekip sardi.
Bi kac dakika sonra evin kapisi caldi.adam kapiya gidip acti ve iceri biri girdi beni gorup gulumsedi ve yanima geldi"meraba kucuk hanim ayaginiz burkulmus iymisiniz?"diye sordu agzimi acicaktimki adam "iyi turp hatta bomba gibi sen agrikesici yap uyusun can..ha bide su doktor gibi davranmayi kes "deyince gulumsedim demek nasil oldugumu soran candi aceba bu adamin ismi neydi diye dusunurken " tamam kivanc ya iyki bi doktorlluk yapalim dedik"diye trip atti.adamin ismi kivancmis..iyi isim diye dusundum tam o sirada "hazirmisin"diye soran cana bakinca elindeki igneyi gormekle tirstim."beben igneden korkarim"dedim.Can gulumseyip "bisey hissetmezsin korkma bu senin iyiliyin icin "dedi.sesi bana guven vermisti sanki..kafami tamam anlaminda salladim.kivanc tamda yanimda duruyordu.can koluma bisey takip damarima igneyi sapladi.aninda kucuk ciglik atip gozlerimi simsiki kapattim..derin derin nefes alip verirken can"bitti gozlerini aca bilirsin"dedi.gozlerimi acinca yuzumun kizardigina yemin ede bilirim..cunki elimle kivancin elini tutuyordum kivanc bana saskinlikla bakarken can gulumsuyordu.elimi aninda cekip "ozur dilerim ben yanlislikla.."sozumu bitirememe sebeb kivancin"utanmamana gerek yok onemli degil"deyip ayaga kalkmasi oldu.umursamaz yakisikli zuppe diye icimden gecirdim bi an ama can ve kivanc bana saskinca bakinca bunu icten soylemediyimi anladim..can bana gulumseyip bakarken kivanc alay edercesine bakiyordu."yakisikli zuppe?..ha bide umursamaz"deyip dudagini yukari dogru kivirdi.ve sonrada gulup arkasini dondu gitti.anlamiyordum aceba dengesiz olan oymuydu yoksa benmiydim.can ayaga kalkip"unutmadan ben can"dedi ve elini bana uzatti sicak gulumseme yollayip elini sıktim "bende mira"dedim."hmm mira.burda ne ariyosun yani hic kivancin tarzi degilsin yani onun kizlari genellikle.."sozunu tamamlamasina izin vermemistim"ben onun kizi degilim"dedim yuzum solmustu."tamam kizma..sadece garip geldi"dedi
"Garip olan ne"
"Garip olan ne mi? Iste bu"
"Ne? ...bende herkes gibiyim bunda garip olan nevarki"
"Mira...zamanla anliycaksin emin ol"
"Neyse hoscakal mira"dedi ve o hiderken bende "hoscakal"diye mirildandim..daha sonra kendime baktim..iyide ben normaldim..bende eksik yada fazla yoktuki..e ne gariplik varki..bunlari dusunurken telefonumun calmasiyla ekrana baktim.irem yazisini gorunce hemen actim
"Mira nerdesin sen her yerde aradik yoksun"
"Ya irem benim ayagim burkulduda bi arkadasimda kalicam"
"Ne burkulmasi..hangi arkadas.??"
"Arkadas iste sen tanimazsin neyse beni merak etme hoscakal"deyip bisey soylemesine izin vermeden telefonu kapattim..
"Arkadasmi dedin"diye soran kivanca dondum..o burdamiydi"eevet sorunmu var"diye sordum"seni tanimiyorum..benim arkadasim deyilsin inan olmakta istemezsin sari cadi"dedi..
"Ha bu arada unutmadan bu gece burda kalicaksin"diyede ekledi.tamam anlaminda kafami sallarken sonrada jeton dustu."nenenen heeey olmaz..eve gidicem ben"dedimkivanc"banane..cok merakliysan evine kalk git"dedi.umursamaz tavirla...kendime guvenircesine"tabiki gitcem hh"deyip ayaga kalktim ayagimin agrisiyla kucuk capli ciglik atip oturdum ve kivanca 32 dis siritarak bakip"sey...yastik falan varmi?"diye sordum masum sekilde..arkasini donuo yastik almaya giderken "anlasilan seninle isimiz var sari cadi"diye mirildandigini duydum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARI CADI
RomanceAşk nedir? duygumu hayalmi? aşik olucagin adami sece bilirmisin? aşki senmi bulursun yoksa aşkmi seni bulur? aşk beklenmedik anda gelir♥♡♥