anlasma

218 9 0
                                    

Mediada kivanc vaaar:)


Sabah uykumdan uyandim ve tavanla bakismaya basladim..bi kac dakika bakistiktan sonra bu kadar yeterli diye dusunup banyoya gittim.kuveti doldurup sampuanladim..kopuklu suyun icine girdim..ve uzanip gozlerimi kapattim..30 dakika o kuvette kaldiktan sonra cikip havluyu vucuduma sardim sacim islakken acik biraktim banyodan cikip dolabima yaklastim..uzerime ne giynicem diye dusunurken telefonum calmaya basladi.telefonu goturup arayanin irem oldugunu gordum..

Goruntulu konusmaya koyup telefonu actim:

"Ooooo mira?? Guzellik naptilar sanaa havuzami firlattilar denizemi attilar"

"Ya irem sacmalama banyodan ciktim"

"Ama varya seksi gozukuyorsun"

"Gerizekali"diyerek gulmeye basladim

"Neyse mira bugun pastaneni acmiycaz diger grup acicak"

"Tamam kaptan"

"Gorusuruz"dedi.bisey soylemeden telefonu kapattim.pastaneni grup olarak aciyorduk bugunde sira diger grupdaydi...

Uzerime mini cicekli elbisemi giyip sacimi kuruttum ve tarayip dogal gorunumuyle acik biraktim..parfumumu siktiktan sonra odamdan ciktim.Asagiya inip mutfaga girdim..makarna salata yapmaya basladim 30 dakikaya bitirmistim..salondaki sofrayi hazirladim..cicekte koydum.. cicekleri severim o yuzden..daha sonra televizyonu yandirip karsisina kectim..sabah kahvaltisina makarna yiyen tek kiz olmaliyim.ama benim icin farketmezdi.canim ne isterse onu yerdim..bi yandan boyle bitmesini izlerken bi yandan yemeyimi yiyordum.kapi calinca kapiya dogru yurudum kapiyi acmamla agzimin acilmasi bir oldu.

"Sanada gunaydin agzini kapat"diyen kivanca saskinca bakiyordum..iceri girip slona geldi masama oturup benim tabagimdaki benim yemeyimi yemeye basladi."napiyosun ya sen"diye atarlandim salona gelerek "napan birine benziyorum"diyerek kasini kaldirdi."benim yemeyim benim evim benim masam benim salonum ve benn"dedim sinirlice..bu gerizekalinin burda ne isi vardiki..ha bu arada tersimden kalktigimi soylemismiydim.."benim evime gelmistin koltugumda uyumutun yastigima sarilmistin"bu sozleri agzimi kapatmama yetmisti..mutfaga gidip tipis tipis elimde tabakla oturma odasina geldim..oturup kendimede makarna koydum ve yemeye basladim..oysa beni izliyordu."no bokoyorsun armutmu vor"dedim"agzindakini ye sonra konus iyrenc gozukuyorsun sari cadi"dedi..kaslarimi catip yemeye devam ettim..bitirtikten sonra masayi toparladim ve salona geldim"ee git simdi"dedim tek kasini kaldirip 'anlamadim"diye soru seklinde dedi..

"Partimi mafettin"

"Banane napiyim"

"Aksama hazir ol demistim"

"Ama simdi gunduz dimi? Defol evimden odestik iste kahvaltimi mafettin"

"Lopulopur yedin ne mahfetmesi"

"Tamam ya git iste defol."

"Defol?"

"Evet defol"

Kivanc ayaga kalkip kapiya dogru yururken "yarin buyuk gun olucak sari cadi yarin hayatin degisicek"mirildandi..ve evden cikip gitti.bu ne gizemlikti boyle hic anlamiyordum..tum gunumu ev temizlemek alisveris yapmakla gecirmistim..

Sabah uyandigimda yanimda hiss ettiyim kokuyla yerimden zipladim."noluyo be senin burda ne isin var"dedim bagirarak..kivanc suan yatagimdaydi.."ruyanda oyle demiyordun ama ye beni sev beni op beni parcala beni seksi erkeyim vahsi"sozunu keserek"sus ya sus ben oyle bisey asla demem "dedim..bana bakarak guldu"burda ne isin var ne zamandan beri burdasin"diye sordum.."sana yarin hayatin degisicek demistim"dedi..tek kasimi kaldirip "nolucak yani"diye sordum.icimde bilmediyim bi korku hissi vardi sanki"selin..sevgilimdi..ve partini mahfedince sen..onunla kavga ettik ayrildik"dedi.alayli sekilde ona bakarak"pardon ama bundan bana ne?"diye sordum.

SARI CADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin