(Unicode)
"ကျစ် မာမီကလဲဗျာ ကျွန်တော်ကအဲဒီယောကျာ်းမဟုတ်မိန်းမမဟုတ်စောက်ကလေးစွာတေးကိုယူရမှာလား...?"
"အို သားရယ် ဘယ်လိုပြောလိုက်တာလဲအိမ့်လေးကဂျစ်ကန်ကန်နေတာကလွဲရင်ချစ်ဖို့ကောင်းပါတယ် သားရဲ့ သမီးလေးကသားအပိုင်ပါလို့ငယ်ငယ်တုန်းကပြောခဲ့တယ်လေသားမေ့သွားပီလား"
၁၂နှစ်အရွယ်ကတည်းကနိုင်ငံခြားသွားပီးပညာသင်ခဲ့ရာမှအသက်၃၀မှာမြန်မာနိုင်ငံပြန်လာရာTomboyလေးတစ်ယောက်ကိုလက်ထပ်ဖို့ဖြစ်လာသည့်အခါ....
တည်ကြည်ခန့်ညား[SUNSHINE]☀️
💫💫💫
"ဟာဗျာ....မားနော် သားမယူနိုင်ဘူး..သားကမမကြီးတွေကိုပဲယူမယ်လို့ပြောထားတယ်လေဗျာ.."
"အိမ့်နတ်ရုံး"
"အားးးးးး......ပါး အဲဒီနာမည်ကြီးကိုမခေါ်ပါနဲ့ဆို.."
"တိတ်...လူကြီးကလက်နဲ့ရေးတာကိုနင်ကခြေနဲ့မဖျက်ချင်နဲ့ မောင်တည်ကြည်ခန့်ညားနဲ့လက်ထပ်ကိုထပ်ရမယ် ဒါငါ့အမိန့်ပဲ ဘာမှအတွန့်တက်ဖို့မကြိုးစားနဲ့..."
မိန်းကလေးဖြစ်ပေမဲ့ယောကျာ်းလေးလိုပြုမူနေထိုင်ပီးကိုယ့်ထက်ကြီးတဲ့မမတွေကိုမှစွဲလမ်းရူးသွပ်နေတဲ့Tomboyလေး.....
အိမ့်နတ်ရုံး[STAR]🌟
ဇီဇာကြောင်ပီးအသန့်ကြိုက်တဲ့အသက်(30)ဦးလေးကြီးနှင့်ဂျစ်ကန်ကန်ကိုယ်ထင်ရာဇွတ်လုပ်ချင်တဲ့မိုက်တိမိုက်ကန်းစတိုင်လ်နဲ့ယောကျာ်းတွေကိုဆိုကြည့်မရတဲ့မမကြီးတွေရဲ့အချစ်တော်မလေးနှစ်ယောက်ရဲ့အချစ်ဇာတ်လမ်း.....
(Zawgi)
"က်စ္ မာမီကလဲဗ်ာ ကြၽန္ေတာ္ကအဲဒီေယာက်ာ္းမဟုတ္မိန္းမမဟုတ္ေစာက္ကေလးစြာေတးကိုယူရမွာလား...?"
"အို သားရယ္ ဘယ္လိုေျပာလိုက္တာလဲအိမ့္ေလးကဂ်စ္ကန္ကန္ေနတာကလြဲရင္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းပါတယ္ သားရဲ့ သမီးေလးကသားအပိုင္ပါလို႔ငယ္ငယ္တုန္းကေျပာခဲ့တယ္ေလသားေမ့သြားပီလား"
၁၂ႏွစ္အရြယ္ကတည္းကႏိုင္ငံျခားသြားပီးပညာသင္ခဲ့ရာမွအသက္၃၀မွာျမန္မာႏိုင္ငံျပန္လာရာTomboyေလးတစ္ေယာက္ကိုလက္ထပ္ဖို႔ျဖစ္လာသည့္အခါ....
တည္ၾကည္ခန္႔ညား[SUNSHINE]☀️
💫💫💫
"ဟာဗ်ာ....မားေနာ္ သားမယူႏိုင္ဘူး..သားကမမႀကီးေတြကိုပဲယူမယ္လို႔ေျပာထားတယ္ေလဗ်ာ.."
"အိမ့္နတ္ရံုး"
"အားးးးးး......ပါး အဲဒီနာမည္ႀကီးကိုမေခၚပါနဲ႔ဆို.."
"တိတ္...လူႀကီးကလက္နဲ႔ေရးတာကိုနင္ကေျခနဲ႔မဖ်က္ခ်င္နဲ႔ ေမာင္တည္ၾကည္ခန္႔ညားနဲ႔လက္ထပ္ကိုထပ္ရမယ္ ဒါငါ့အမိန္႔ပဲ ဘာမွအတြန္႔တက္ဖို႔မႀကိဳးစားနဲ႔..."
မိန္းကေလးျဖစ္ေပမဲ့ေယာက်ာ္းေလးလိုျပဳမူေနထိုင္ပီးကိုယ့္ထက္ႀကီးတဲ့မမေတြကိုမွစြဲလမ္းရူးသြပ္ေနတဲ့Tomboyေလး.....
အိမ့္နတ္ရံုး[STAR]🌟
ဇီဇာေၾကာင္ပီးအသန္႔ႀကိဳက္တဲ့အသက္(30)ၪီးေလးႀကီးႏွင့္ဂ်စ္ကန္ကန္ကိုယ္ထင္ရာဇြတ္လုပ္ခ်င္တဲ့မိုက္တိမိုက္ကန္းစတိုင္လ္နဲ႔ေယာက်ာ္းေတြကိုဆိုၾကည့္မရတဲ့မမႀကီးေတြရဲ့အခ်စ္ေတာ္မေလးႏွစ္ေယာက္ရဲ့အခ်စ္ဇာတ္လမ္း.....
YOU ARE READING
💖Tomboy လေးရဲ့ရင်ခုန်သံ💖💖Tomboy ေလးရဲ့ရင္ခုန္သံ💖
Romanceမိန်းမသားဘဝကိုစိတ်ကုန်ပြီးမိန်းကလေးတွေရဲ့စိတ်ကိုစာနာ နားလည်ကာသနားစိတ်ကိုချစ်စိတ်ထင်မိတဲ့ကျွန်တော်ကဦးလေးကြီးနဲ့တွေ့မှရင်ခုန်သံကိုနားလည်သွားရတာပါ ဒါကြောင့်ကျွန်တော်ဘယ်လောက်ဆိုးဆိုးကျွန်တော့်နားမှာပဲနေပေးပါ💖 အိမ့်နတ်ရုံး