Кевін неочікувано прокинувся, і не знав чому.
Коли його очі розплющились, він зрозумів що досі в авдиторії. Зараз він лежав і, придивившись уважніше, побачив, що його голова тепер на колінах у Ніла, а ноги – на ногах Ендрю, який був поруч з Джостеном, тримаючи руку на нозі Кевіна, ніби він її гладив, і вони тримали руки зчепленими на животі Кевіна, і обидва міцно спали. Це було інше положення, ніж тоді, коли він заснув, і він дивувався, коли вони перенесли його, і як він не прокинувся від цього.
Надворі все ще було темно, але Кевін почувався більш пробудженим, ніж він почував себе протягом довгого часу. Він не знав години, але перед Днем подяки не відчував себе таким добре відпочившим, навіть якщо перед сном у нього був напад паніки, тому він припустив, що спав принаймні 10 годин. Це означало, що було надто пізно, щоб називати це ніччю, і надто рано для світанку, і тепер він більше не зможе заснути.
Коли Дей розмірковував про те, що робитиме тепер, коли прокинувся, і як йому вибратися з цієї позиції, не розбудивши ні Ніла, ні Ендрю — його шлунок забурчав.
Оу, Кевін голодний. То ось чому він прокинувся.
Але як він міг би поїсти? Може місіс Кларк залишила якісь снеки в шафці. Вона б могла. У будь-якому випадку варто поглянути.
Витративши багато часу та хвилинних рухів, йому вдалося встати та вибратися з лежачого положення, не розбудивши хлопців. Насправді він думав, що розбудив їх один чи два рази, можливо, навіть більше, але він вдавав, що спить, і тоді вони теж знову засинали. Потрібний був час, але тепер він підвівся і потягнувся, відчуваючи, як у нього болять м'язи від сну в такому поганому положенні і на землі, але все одно Кевін ні про що не шкодував, навіть якщо він піддавався і спустився по короткій спіралі паніки.
Він спав з Нілом та Ендрю, які пестили його та піклувалися про нього, і Кевін ні про що не міг пошкодувати. Він насолоджувався кожною довбаною секундою. Це був смак того, чого він завжди хотів, і тепер, коли це отримав, то хотів ще більше. Але він не міг. Кевін не міг мати цього, бо те, що він мав, було тому, що хлопці хвилювалися за нього. Вони не любили його так, як він любив їх. Вони були хорошими друзями та людьми, тож піклувалися про нього, і, незважаючи на те, що він був спраглим до дотиків, вони подбали про те, щоб він почувався в безпеці, як могли. До біса, навіть Ендрю торкався його, і Кевін не знав, був це сон чи спогад, але був цілком упевнений, що Міньярд обійняв його в якийсь мент, і він буде цінувати ці моменти як усе, що мав. Це продемонструвало, що Ендрю піклувався про нього по-своєму, і це було новиною для Кевіна, оскільки він завжди вважав, що Міньярд ледве його терпить.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кевін Дей ненавидить Різдво
FanficКевін Дей ненавидить Різдво, і ніхто крім нього, батька і мачухи не знає чому. Він хотів би, щоб усе так і залишилось. Проте після дивної ночі, яка змінила все, Кевін замислюється, що майбутнє може принести набагато більше, ніж він очікував. Це є п...