Частина 8

17 3 0
                                    

— Як ми опинились в цій ситуації? — запитав Ніл, стираючи невидиму сльозу з кутика ока.

— Погана удача, можливо, — відповів Кевін, знизуючи плечима.

— Гадаю ти був занадто сонним, для того щоб судити, — дипломатично сказав Ніл.

— Він не був. Хоча я б міг виграти Американського Айдола, — Ендрю закотив очі.

Те, як вони сказали це одночасно змусило Кевіна усміхнутись.

— Гей, — Ніл повернув своє обурене обличчя до Ендрю, який знову знизав плечима, ніби кажучи "це правда".

— Принаймні я можу попадати в мелодію, — пробурмотів Джостен.

— Ага, поки я тебе не навчив. Я місяцями страждав до того як ти навчишся, — Міньярд закотив очі.

— Це важко, коли у тебе немає контакту з музикою...

— Добре, добре, — засміявся до них Кевін. Вони повернули свої занадто гарні очі на нього. — Я зрозумів. Але я справді насолодився. Дякую за те, що заспівали мені.

— Нема за що, — Ніл тепло йому усміхнувся.

— Ага, — знизав плечима Ендрю і поглянув на стелю, ніби він був найбільш знудженою людиною в світі. Однак на його обличчі був слабкий смуток, і Кевін почувався доволі добре від здатності розпізнати це.

Решта ночі пройшла приблизно так само. Вони говорили про те, як підуть в душ, питимуть воду і їстимуть, коли вийдуть з цього місця. Вони дражнили один одного, Кевін показав хлопцям свій іржавий Ірландський і кілька танцювальних рухів, які він вивчив від своєї бабусі, коли вона була жива. Ніл говорив британською, чим більше він втомлювався, і це впливало на Кевіна, було видно, що це так само впливало і на Ендрю. До речі, він дивився на Ніла так, наче хотів задушити, але насправді це означало він хотів його поцілувати. Ендрю визнав, що грає на скрипці та фортепіано, і що його улюблена їжа — це не щось солодке. Насправді це енчілада, який готує Нікі, що здивувало Кевіна і Ніла.

Вони обговорювали, дуже-дуже гучним тоном, чи варто людям змішувати арахісове масло та персики, коли дверна ручка затрусилась.

Усі троє підвелися за рекордний час, схопили свої куртки та рукавички, і коли в дверях з'явилось втомлене обличчя двірника, який вибив їх, утворивши навколо хмару пилу, трійця просто вийшла так швидко, як могла, не звертаючи уваги на крики бідолахи про пояснення.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Jan 01 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Кевін Дей ненавидить РіздвоWhere stories live. Discover now