1. Night apple is poison apple

1K 75 4
                                    

Kacagva tapogatott maga körül a karjaival, de egyet sem tudott elkapni a szaladgáló, őt néha megérintő társai közül.

– Úgy se találsz meg minket, Jimin – nevette Dinara a fiú fülébe, Farrah Jimin lábát cirógatta, kuncogott a borsónagyságú lábujjak remegésén.

– Dehogynem – felelte Jimin, a szemére kötött kendőre tette a kezét, az alóla kikandikáló barna hajtincseit megigazította, a lábujjait begörbítette a csiklandozó kezek elől, szakadt a nevetéstől.

 – Nem ér piszkálni.

– Nem ér kukucskálni – figyelmeztette Dinara.

Jimin nem válaszolt, de tovább nevetgélt, a lányok tapsoltak körülötte. Egy lépést tett a hang felé, de a tapsolás irányt váltott. A következő lépésnél megbotlott a kézicsomózású szőnyeg szélében, térdre esett, mindannyian nevettek. Feltápászkodott, kezével visszaigazgatta a kendőt a szemére, kuncogva indult ismét a tapsolás felé. Az egész délutánt a játéknak akarták szentelni, az estét a közös tévézésnek. A nagy és híres Jungkook, a koreai szupersztár – akit magában hercegnek hívott, mert fenségesnek és gyönyörűnek látta – este interjút ad, nekik a készülék előtt lesz a helyük. Jimin várt, de nem hallotta a tapsolást. Nem mert a szemét fedő kendőhöz nyúlni, nem illett elrontani a játékot. Óvatosan lépkedett a növényi ornamentikával díszített szőnyegen.

– Ne szórakozzatok, hol vagytok? – Válaszra várt, csak távoli szuszogást hallott.

Elindult vakon, a kezeivel maga körül tapogatva. Lelépett a szőnyegről, a talpait jólesően hűsítette a padló csempéje.
Egy pocaknak ütközött, ezer közül felismerte a férfit.

– Elég mára a játékból – hallotta Damir, az eunuch hangját.

A testes férfi megölelte, egy lendülettel a vállára kapta. Jimin kacagott, a lábaival kalimpált. Damir elindult vele az ajtó irányába, a lányok a fal mellett állva figyelték az eunuchot.

– Ne rugdosson a kisasszony, munka van. Ma este komolyan kell viselkedni, a helyzethez méltóan. Ideje ráhangolódnod a feladatra.

– Hogy mi van? – Jimin levette a kendőt az arcáról, az eunuch minden lépéskor rengő tomporát figyelte.

– Kiválasztott vagy, Jimin. Mit gondolsz, kihez kell ma este menned? – kérdezte Damir.

A szabad kezével intett a lányoknak, hogy kövessék a fürdő felé.
Farrah felsikoltott.

– Na ne! Csak nem? – Kezeit a mellkasára szorította izgalmában.

– De igen – felelte Emil. – Jeon úr ma este látni kíván.

Az eunuch összerezdült Jimin sikolyától. Letette a földre a fiút, Jimin ugrálni kezdett előtte, mezítelen talpa a fürdőterem kék-fehér csempéin csattogott, izgatott kiáltása visszhangzott a magas helységben.

– Miért nem ezzel kezdted? Izzadt vagyok és szőrös. Nem lesz elég időnk, nem fogok elkészülni – kiabálta, a testére tapadt egyszerű fehér pólót a sarokba hajította.

– Annyira irigyellek – mondta Farrah, csalódottságában nagyot sóhajtott.

– Ne légy elkeseredve – vigasztalta Damir.

Jiminről levette a térdnadrágot és az alsóját, ráterített egy gazdagon hímzett fürdőköntöst és a masszázságyra ültette. Az egyik alkalmazott megkeverte az előkészített, meleg gyantát.

– Jeon úr ma este fiút kívánt. Ki tudja, lehetséges, hogy holnap leányt fog kérni. Mindenkinek van esélye, gyermekeim.

A lányok Jimin köré a kőre ültek, az eunuch egy széket a masszázságy mellé húzott. A kozmetikus felkente a gyantacsíkot a fiú lábszárára.

A sejk ajándéka - Vminkook (+18+) ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora