Hogy jött az ötlet a történethez?
Meli1976: A Koreaboo-n talált cikk alapján. 2022. december 2-án – míg vártam a buszmegállóban az iskolabuszra – elküldtem Yoursweetspotnak a cikket, és azonnal láttuk, hogy adja magát a fanfiction, nekünk kell megírni. 2022. december 4 - re elkészült a történet vázlata. Az a napok folyamán tovább finomodott, ötleteltünk, rengeteget beszélgettünk, majd mindketten megírtuk – nem időrendi sorrendben – a magunk vázlatát a részekhez.
Yoursweetspot: Kaptam már mástól olyan üzenetet Wattpadon, hogy írjunk együtt egy könyvet. Ezt elmeséltem Melinek, hozzátéve, hogy ez egy magányos műfaj, én legfeljebb a kedvenc írómmal lennék hajlandó együtt írni. Erre felvetette, hogy írjak vele, amibe azonnal beleegyeztem, tőle ez megtisztelő volt.
Az a bizonyos Koreaboo-s cikk, amit átküldött, arról szólt, hogy Jungkook a katari út után egyenesen a Paradise City nevű incheoni luxushotelbe ment Taehyunggal, ahonnan egy videót is posztoltak. Jk még át se öltözött, ugyanaz a ruha volt rajta, ami a reptéren. Tae három hónappal később is live-olt ugyanabból a hotelből, akkor is vele volt Jungkook. Ehhez még jött a páros nyakláncuk története, amit mindketten a legutolsó külföldi útjukon viseltek, Tae még a Jungkooktól kapott karkötőt is felvette Párizsba menet, ahová Bogummal utazott.
Milyen volt együtt dolgozni?Meli1976: Szuper! Iker agyunk van, az életről és úgy általában egyformán, vagy hasonlóan gondolkozunk. Ez igaz a vminkook témára is. Mindketten elemző típusú emberek vagyunk, szinte folyamatosan kommunikálunk, véleményezünk, nagyjából mindig ugyan arra a meglátásra jutottunk.
Yoursweetspot: Meglepően gördülékenyen ment a közös munka, szó szerint befejeztük egymás mondatait. Ha valamelyikünknek támadt egy ötlete, a másik már bele is szőtte a sztoriba és továbbgondolta. Abból se volt soha vita, hogy melyikünk melyik részt írja. Ami, így belegondolva, elég hihetetlenül hangzik.
Meli1976 külföldön él, de még két személyes találkozó is összejött, pedig hosszú évek óta nem járt Magyarországon. Azelőtt csak a Wattpadról ismertük egymást. Ez is olyan sorsszerű.Milyen munkamódszeretek volt?
Meli1976: Mindkettőnknek más. Folytattam a rég bevált módszert: a telefonom jegyzeteibe vittem be a nyers változatot. Nekem a kanapé sarkába húzódva, párnák és takarók közt megy jobban a gondolkozás és a munka. A történet vázlata kézzel készült a munkafüzetembe. Imádok kézzel írni, mindig töltőtollat használok, gyorsabb és könnyebb azzal dolgozni. Ha van kedvetek, próbáljátok ki! Az anyagot elküldtem Yoursweetspotnak, megbeszéltük az esetleges módosításokat, utána másoltam át Wordbe az élesmunkához. Ő is megírta a saját részét, és átnéztem. Az anyagot pihentettük, megint elővettük, ahol megkívánta, ott megtettük a módosításokat, kiegészítéseket és a törléseket. Az eredeti vázlathoz képest, csak minimálisan változott a cselekmény váza, de sokat finomodott hónapok alatt.
Yoursweetspot: Én Meli1976-hoz képest impulzívabban szoktam dolgozni, ő sokkal módszeresebb, átgondoltabb nálam. Ő ragaszkodott hozzá, hogy legyen kész a történetvázlat és gyakorlatilag az egész könyv, mielőtt publikáljuk az első részt (és igaza volt). Én egyből Wordbe írok, és általában a buszon vagy az utcán sétálva, zenehallgatás közben jönnek a legjobb ötleteim. Az közös bennünk, hogy én is mindig pihentetem az írást legalább egy napig, és újra meg újra átnézem, mielőtt publikálom.
Meli1976: Külön köszönet a férjnek a türelemért és a bíztatásért, azért, hogy elolvasta azt az egy bizonyos részt, és könnyesre nevette magát rajta. Köszönöm Hajninak, a bétázónknak a munkáját. Külön és kiemelt köszönet jár a kolumbiai kávétermesztőknek az áldozatos munkájukért. Nélkülük, és a koffeinadagom nélkül ez a történet nem jöhetett volna létre.
Yoursweetspot: Köszönöm nektek, az olvasóinknak, hogy kitartottatok és a kommentjeikkel meg a szavazataikkal biztattatok minket. Reméljük, nem okoztunk csalódást. És persze köszönöm Meli1976-nak, hogy megtisztelt a bizalmával. Szerintem fantasztikus író, és ha még nem olvastátok a könyvét, a Freedom-ot, akkor mindenképpen tegyétek meg.
Klikk ide: Meli1976
Mit gondoltok, szerintetek legyen még közös könyvünk, írjunk még hasonlót, vagy elég volt ebből egy is? Írjátok meg kommentben, nagyon kíváncsiak vagyunk a véleményetekre!
ESTÁS LEYENDO
A sejk ajándéka - Vminkook (+18+) ✔
Fanfic🥇#1 - kpop 2023 május 🥈#2 - fanfiction 2023 november Szerzők: Meli1976 és yoursweetspot Jeon Jungkook Katarba utazik, hogy ott fellépjen a 2022-es FIFA világbajnokság megnyitó dalával, miközben szerelme, Kim Taehyung izgatottan várja őt haza. Csa...