1.3

2.4K 320 490
                                    

Rin her şey olabilirdi ama salak asla. Birisi zekâsını ya da becerilerini küçümsediğinde de uzun ve cehennem tadında bir karşılık alırdı. Eh, iyi bir dövüşçü ve de intikamcıydı.

Rin'in son kurbanı da günlerce onu kandırabildiğini zanneden Isagi Yoichi ahmağıydı elbette ki. Rin, ona cidden katlanamıyordu!

Aylar sonra ilk defa okul çıkışı yol üstündeki küçük marketten buzlu çubuk almış ve eritmeden yemeye başlamak için çabucak sahile inmişlerdi. Hava öyle çok da sıcak sayılmazdı ama tatlı deniz meltemi yan yana oturdukları iskele ve çevresini ısıtıyordu.

Rin, onun aksine koca mavi gözlerini denize dikip dondurmasını ısıra ısıra yiyen Yoichi'yi incelerken kaşlarını hafifçe çatmıştı. Bir zamanlar peşinde koştururken Yoichi senpai diye seslendiği ve liseye geçince önce Yoichi, araları bozulduktan sonra da onun için Isagi olan çocuğa sinirliydi. Hem de çok.

Yoichi, Rin'in ilk ve tek arkadaşıydı. Aynı şekilde de asla aşamadığı ilk aşkı...

Rin, diğer herkesi sadece ve sadece, hâlâ bazen birlikte oyuna girdiği Hiori Yo hariç, katlanılması gereken sorunlular olarak görürdü. Kaldı ki, Yoichi'ye sahipken başka ne isteyebilirdi ki?

Gerçi, liseye başladıktan sonra Yoichi'nin etrafını sarıp aralarına giren kahrolası harem ve hareme katılmaya çalışan piçler en kötüsüydü! Her fırsatta Yoichi'ye yavşıyor, onu ellemek için sınırları zorluyor ve asla salmıyorlardı.

Yoichi'nin erkekler arasında bu denli popüler hâle gelmesi Rin için korkunçtu.

Rin; Nagi, Barou, Yukimiya, Nanase ve Kurona'ya katlanamıyordu bile. Yine olsa yine her birini hastanelik ederdi...

Rin, bakışlarını dondurma bulaşmış ince dudaklarını umursamazca yalamaya başlayan Yoichi'den kaçırırken kızarmış ve homurdanmıştı. "Şunu düzgün yemeyi asla öğrenemedin, gevşek herif."

Yoichi dudaklarını büzüp omuz silkerken yediği dirsek yüzünden iskeleden düşüp denize kapaklanma tehlikesi atlatmıştı. "Sen de şurada düzgün durmayı asla öğrenemedin, zorba velet."

Gerçek zorba sensin, diyebilirdi ona Rin. Beni sevmeyi kaldıramadığın için siktir boktan bir şekilde kendini manipüle ederek Sae'ye karşı hisler beslediğini zannetmeye başladın!

Mektup saçmalığı en başından beri Rin'in planıydı aslında. Hatta, her bir cümleyi bizzat kendisi yazmış ve zarfın üstüne o baykuş çıkartmasını da yine kendi elleriyle yapıştırmıştı.

Bachira ve Niko'yu kafalamakta pek zorlanmamış, parkta karşılaştıkları gün de Reo'nun haremdekiler hariç herkese sessiz kalması için oyun konsolu almasını sağlamıştı.

"Nagi böylece Isagi'ye yılışmayı kesecek," demişti Reo'ya. "Şansını zorladığında da Isagi'nin erkek arkadaşı olarak ona yerini ve haddini bildirmekten çekinmeyeceğim."

Reo da sırıtıp iş insanı pozlarına girerek Rin'in elini sıkmıştı. "Isagi'den tiksiniyorum ve onunla ne bok yediğin umrumda değil. Yeter ki o manipülatif herifi hazinemden uzaklaştır."

"Her zamanki gibi bedava sana çıkmış," diyen Yoichi dudaklarını büzmüştü. "Keşke arada bi' bana da çıksa."

Rin gözlerini devirip çubuğu kuru mendile sarmış ve sırt çantasının öndeki gözüne yerleştirmişti. Sırf dudaklarını büzdü diye kıymetli bedavasını verecek hali yoktu. "En azından bu konuda şanslıyım."

Yoichi, şüpheli bir şekilde ona vurmayan ya da hakaretler savurmayan Rin'in rüzgarda hafifçe salınan saçına ve kanlanmış turkuaz gözlerine bakarken içini çekmişti. "Artık aramızda yanlış anlaşılma kalmadı, değil mi?"

Rin, Yoichi'nin şişirdiği pespembe yanaklarını parmaklarıyla çekiştirirken şokla açılan koyu mavi gözlere aldırmamış ve burnunu kemirmişti. "Bundan sonra sorumluluklarından kaçmaya yeltendiğin anda seni ısıracağım."

Rin, küçükken sürekli Yoichi'yi kemirir ve aynısını Yoichi de yapmaya cüret ettiğinde onu denize fırlatırdı.

Yoichi, günün neredeyse tamamını revirde yalnız geçirdiği için nispeten dinlenmeyi başarmıştı ama şu anda Rin'in ve hareketlerinin ardındaki amacı okuyamıyordu. Yetmezmiş gibi de yanaklarındaki kemikli parmaklar, burnunda kalan yanma ve dudaklarına çarpan ılık nefes yüzünden yutkunma güçlüğü çekmeye başlamıştı.

Rin, giderek kızarıp bocalayan Yoichi'ye sırıtıp yumuşacık yanakları uzak kaldığı ayların hıncıyla acımasızca ezdi. "Benden uke olmaz demiştim."

Yoichi, aşırı düşünmeyi kesip eyleme geçerek Rin'in bileklerini kavrayarak havaya kaldırmış ve o sinir bozucu gülüşten kurtulmak için de aralarındaki kısacık mesafeyi kapayıp dudaklarını ince dudaklara çarpmıştı.

Evet, Yoichi'nin kesinlikle ve kesinlikle tek amacı o sinir bozucu gülüşü cehenneme yollamaktı.

şimdiye kadar yazdığım en iyi ters köşe budur bence-



yanlış kardeş || blue lock Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin