1.BÖLÜM (DÜZENLENDİ)

6K 195 163
                                    

09/04/2023



🦋Selam canolarrr 🦋

bu benim ilk kitabım olduğu için bazı hatalarım olabilir öncelikle sizden ricam bu hatalarımı görmemizlikten gelebilir misiniz?



Buraya başlama tarihinizi yazabilir misiniz?

Ayperi, Araz'ın ve Devrim, Hazalın hikâyesini okumaya hoşgeldinizz🦋

Keyifli okumalarr💫

Bugün Akdağ konağı herzaman ki gibi neşeli bir şekilde kahvaltı yapıyorlardı.
ama bilmiyorlardı ki bundan birkaç gün sonra neşeleri olmayacağını bile bile sanki doyasıya eğleniyorlardı...

[Ayperi'den]

Bugün herzaman ki gibi Emir abim, başımda bağırmaya başlamıştı"kalk kız. iki metre yayılmışsın hayır yani sana değil? gelecekte ki kocana acıyorum??"Dedi. Abim

Bu arada ben kendimi tanıtayım.
Ben Ayperi Akdağ. 23 yaşındayım. Akdağ aşiretinin tek kızıyım. İki abim, yengem ve Babamla yaşıyorum. Neyse konuya geçelim. tek gözümü açarak sinirle abime bakıp konuşmaya başladım.

"Ne başımda böğürüyon abi! ayrıca niye kocama acıyorsun ki??"Dedim. kaşlarımı çatarak abim'e baktım. Abim konuşmaya başladı.

"iki metre yayılarak uyuyorsun çünkü? bir gün uyurken kocana bir tekme vursan? kocan seni boşayıp bizim eve getirir diye dertleniyorum??"Dedi. Abim bütün sinir tepeme çıktı. Sinirle bağırmaya başladım.

"Abiii!!"Diye bağırarak ayağa kalktım ve Abim'i kovalamaya başladım. kovalar Ken de abim'e laf söylemeyi de unutmadım tabiki de.

"Abi ya hem sen önce kendine bak?
Ayı gibi horluyon? Asıl ben sana değil de yengeme acıyorum??"Dedim. bu sefer Emir abim sinirle bana bakıyordu. gülme sırası bu sefer bendeydi. gülerken Abim sinirle üzerime gelince yüzümdeki gülümsemem bir anda soldu. Abim iyice yaklaştığında bu sefer ben kaçmaya başladım. Abim bağırarak konuşmaya başladı.

"Ne dedin? bir kere daha söyle bakalım??"Dedi. Abim

"Ayı gibi horluyon??"Deyip kahkaha atarak aşağıya avluya doğru koşmaya başladım. Emir abim'de sinir küpüne dönüşmüş bana doğru koşmaya başladı. Sinirli bir sesle konuşmaya başladı.

"Gel kız buraya yakalarsam fena olur??"Dedi Emir abim.

"Hayır gelmem? yoksa geçen ki gün gibi benim başımdan aşağıya suyu dökersin? o yüzden gelemem kendimi tehlikeye atamam? kusura bakma ay-? yani abicim dicektim???"Deyip koşarak babamın arkasına saklandım.

"Ya baba şu oğluna birşey dermisin? gelip başıma gelecekteki kocana acıyorum diyor??"Dedim. babama abimi şikayet ederek.

"Koca adam oldun? hala küçücük kızla mı uğraşıyorsun??"Dedi. babam sinirle abim'i azarlamaya başladı. babamın arkasından çıkıp konuşmaya başladım.

"Ya baba ben küçük değilim!?"Dedim. Sitem ederek.

"Hayır sen benim biricik ve küçük kızımsın??"Deyip başımı öptü. gülümseyerek babama baktım.

İÇİMDEKİ YANGIN (TÖRE) (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin