2.BÖLÜM (DÜZENLENDİ)

3.1K 132 148
                                    

14/04/2023


Canlarım destekleriniz bekliyorum

Umarım beğenirsiniz

Takıp etmeyi unutmayın şimdiden teşekkürler @hayali_karanlik

Sınırımız 80 vote 100 yorum

Keyifli okumalarr


Yengemle birlikte bir masanın yanında durduk, masada bir yaşlı kadın ve iki tane genç kız ve onlardan bir kaç yaş büyük bir kadın, yanında ise bir adam oturuyordu. Uzun boylu, iri cüsseli siyah saçlı, kahve gözlü, bir adamdı. Masanın yanına geldiğimiz zaman herkes ayağa kalktı.
yaşlı kadın gülümseyerek konuşmaya başladı.

"Merhaba kızlar, hoş geldiniz?"dedi. karşımda ki kadın.

"Merhaba Zelal sultan, hoş bulduk."dedi yengem. yaşlı kadının ismi Zelal'miş, yengemden sonra bakışları bana dönünce gülümseyerek konuşmaya başladım.

"Merhaba efendim. Hoşbulduk."dedim. sakin bir tonla kadın kaşlarını çatarak bana bakıp konuşmaya başladı.

"Ne efendim kızım! Zelal teyze de bana?"Dedim. Sahte kızgınlıkla bende tebbesüm ederek başımı olumlu anlamda salladım.

"Tamam. Zelal teyze.."Dedim. Zelal teyze bana gülümseyerek baktı. yengemin konuşmasıyla bakışlarım ona kaymıştı.

"Ayperi, bak bu sana sürekli bahsettiğim kuzenim Ceylin,"Dedi. yengem eliyle işaret ettiği kıza baktığım da, omuzunun altına biten kahve saçları, ela gözleri, vardı. çok güzel bir kızdı. gülümseyerek konuşmaya başladım.

"Merhaba Ceylin, bende Ayperi, çok memnun oldum."dedim. Ceylin başını sallayıp konuşmaya başladı.

"Bende çok memnun oldum Ayperi, Hazal da senden çok bahsetti bize."Dedi Ceylin. samimi bir sesle bende gülümseyerek bakışlarımı yengeme çevirdiğim de o da gülümseyerek bana bakıyordu. Ceylin konuşmasıyla bakışlarım yeniden ona dönmüştü.

"Ayperi bak bunlar benim ailem bir kaç kişi eksik ama onlarla belki yakında tanışırsın, bak bu yakışıklı olan en büyük abim Fırat, yanında ki güzellikte karısı olur."Dedi Ceylin. başımı memnun oldum derecesinde salladım.

"Memnun oldum, Zeliha abla?"dedim. Zeliha abla ise sevecenlikle konuşmaya başladı.

"Bende memnun oldum, Ayperi. "dedi Zeliha abla. samimi bir gülümsemeyle.

"Zeliha yengemin, yanında ki de ikizim Selin, annemle tanıştın zaten 3 tane daha abim var, ama onlar da burada değil, ikiz olanlar yurt dışındalar, diğer abim ise İstanbul'da bir hafta sonra buraya gelecek.."Dedi. Ceylin bende başımı sallamakla yetindim.

"Neyse herkes birbiriyle tanıştığına, göre hadi alışveriş yapalımm."Dedi Ceylin. heycanla herkes başını sallamıştı. yengemle Ceylin, kol kola girip, hem konuşup hemde dolaşarak geziyorlardı. bende yengemin arkasından tripli bir şekilde konuşmaya başladım.

"Aşk olsun yenge, tabi kuzenini buldun. sattın hemen beni, Ayperi, kim ki demi yengecim?"Dedim. kollarımı birbirine bağlayarak yengeme baktım. yengem şaşkınlıkla bana bakıyordu. diğer herkes ise benim bu hâlime kahkaha atıyordu. ama napim haklıydım. yengem benim dostumdu olmayan ablamdı. yengem Ceylin'in kolundan çıkıp, gülerek yanıma yaklaşarak sıkıca sarılmıştı. konuşmaya başladı.

"Ay ay canım görümcem, beni mi kıskanır mış,"Dedi yengem. gülerek
bende küskün bir tavırla konuşmaya başladım.

"Yok yenge sen gidip biricik kuzeninle gez, ben kimim ki demi?"Dedim. herkes bana bakarak bir kez daha kahkaha attılar, Ceylin'nin, ikizi Selin, gelip benim koluma girerek konuşmaya başlamıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İÇİMDEKİ YANGIN (TÖRE) (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin