Oy ve yorum 🥺
•••"Oha. Harbi mi?"
Felix durunca bende durdum. Kol kola olduğumuzdan başka seçenek bırakmamıştı bana. "Ciddi ciddi dans gösterisine mi yazdı seni?"
Avcumda ki tuzlu çekirdekten bir tane daha aldım ve çitleyerek koluma astığım poşete attım. Açıkçası bende merak ediyordum bunu. Sonuçta Chan'dan bahsediyorduk. Hani şu müzik harici kendini her şeyden soyutlayıp ders çalışandan.
"Evet. Gözümün önünde yazdı ismimi dans grubuna. Bir de yaparsın sen yakışıklısın tam ortada olacaksın diyip omzumu patpatladı. Cidden. Ayh."
Şakaklarını ovalamaya başlayınca cebimde ki suyu çıkarıp ona uzattım. Kaşlarını çatarak bakınca ise ne var diye baktım. İyilik ediyorum. Su işte.
"Cebine nasıl koydun bunu ayrıca siz..." Aydınlanma yaşar gibi tam karşımıza geçerek süzdü bizi. "Ne yaşıyorsunuz lan siz?"
"Çekirdek çitleyerek okulu turluyoruz ne oldu?"
"İyi de neden?" Yüzünü eşkitince gözlerimi kıstım. Hele hele. Tamam, önceden bunu yaparken sadece dedikodu yapıyorduk ama şu an etrafı tarayıp insanları inceliyoruz beyaz sarı şeyler var mı diye.
Bu tabir de bir garip. Beyaz sarı ne ya? Bileklik mi kolye mi yoksa tişört mü? Ayakkabı? Saçmalık resmen.
"Chan bizi sorgulama da git pratik yap. Bu arada eşin var mı yoksa tek misin?"
"Var. Hoca seojii-"
"IYYY ŞILLIKK"
Felix'in yüksek ince sesiyle irkildim sonraysa ona gülmüş ve koluna vurarak onu desteklemiştim. Çünkü haklıydı. O kız. Iyy yani ıyyy.
"Olum hoca bilmiyor mu gay olduğunu kız nee?!"
"Öncelikle." Elini bir saniye dercesine bize uzattığında göz devirdim. Felix'in de aynısını yaptığına yemin edebilirim çünkü bu konuyla bizi bıktırmıştı. "Ben gay değilim ben-"
"Seungmin'den etkileniyor musun? Evet. Seungmin ne? Erkek. Oha dur lan sen Seungminseksüel olmayasın?"
"Valla olabilir. Eskiden de sevgilisi oldu ancak hiç böyle gözünün parladığını görmemiştim." Benim onayımı alan Felix çak yapınca karşılık verdim ve iyice yapıştım ona. Bu sırada gözüm okula giren Seungminle Jeongin'e takıldı.
Hmmm.
"Felix içeriye geçelim birazda orada sarı beyaz şeyler arayalım. Ve sen babalık. Avcunu aç." Sorgulayan bakışlarla avcunu açtığında çekirdek koydum biraz. "Kabul et."
Bir şey demesine fırsat vermeden Felix'i sürükleyerek okula girdirdim. Kendi katımıza çıktığımızda ise Seungmin'in sınıfına yaklaşırken planım kafamda tam oturmuştu. Vakit uygulama vaktidir civciv. "Chan'ın yanına en yakışacak olan kişi kim lixxie?"
"Seungmin."
"Peki aktivitelere katılıp puan kasmaya çalışan kişi kim lixxie?"
"Seung- ooo" durup koluma vurunca güldüm. Sınıflarının kapısına geldiğimiz de sonunda anlamıştı. "Chanmin diyorsun."
"Sonuna kadar diyorum."
Doğaçlama bir şekilde direk sınıftan içeri girdik. Sınıftaki kişiler ve Seungmin şaşırırken dikkatimi yanında, başını koluna koyarak uyuma pozisyonu almış Jeongin çekti. Bebeğim uykusuz kalmış 🥺
Hayır. Kesinlikle Chan için geldim buraya. Amacım bir taşla iki kuş yaparak Jeongin'i görmek değildi.
"Sizin burada ne işiniz var?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Charm • hyunin • ⚜️
FanficHyunjin, yıllardır platonik olduğu çocuk için büyücüye gider ancak ters giden bir şeyler vardır. Felix: İşte şimdi bittik. Texting&düzyazı Başlangıç tarihi: 12.10.2022 (Mayıs-Kasım aylarında taslağa çekildi) Bitiş tarihi: 22.04.2024