~1. Bölüm

6.2K 142 34
                                    

Yemeğimizi yerken babamın çalan telefon sesi ile ürperdim. Babamı kayıtlı olmayan bir numara aramıştı,

Telefonunu ona uzattık tan sonra, yemeğimi yemeye devam ettim.

Babam telefonu kapattıktan sonra yüzünün canlandığını görünce ne olduğunu sordum. Hemen hastaneye gitmemiz gerektiğini söyledi.

Biz evde sadece 2 kişi yaşıyorduk babam ve ben , Annemi Bir iki yıl önce kanserden dolayı kaybetmiştik.

Babam ile pek iyi anlaşdığımız söylenemez'di maalesef.

Sebebini bilmezdim, bilmeme'de izin vermezdi Zaten. O kadar bile yakın değildik biz.

Kardeşimde yoktu benim , babam beni yaşadığımız kötü bir olaydan dolayı o günden sonra okula gitmemi istemedi.

çok istedim okula geri dönmeyi hayalimdeki meslek için çalışmayı, ama olmadı bazen bir şeyi ne kadar istediğiniz farketmezdi . Bazı şeyler olmayınca olmazdı.

Hastaneye vardık doktorun yönlerdirmesi ile bizimle görüşmek istediği odayı bulduk .

Kapıyı çaldık, gir sesiyle içeriye girdik babamla.

İçeride Bi kadın vardı ,kadın gerçekten hoş giyimli güzel bir kadın'dı.

Yanındaki adam da iyi hoş giyimli yakışıklımı bilmem ama bir karizması vardı ,  fakat bi korkunç duruyo kaba duruyordu nedense  .

Yanında da benim yaşımda Bir kız vardı. Gerçekten kız tatlı biri gibi duruyodu.

Doktor konuşmaya başladı "hepiniz sizi neden çağırdığımızı merak ediyorsunuzdur, belki aranızdan bilen vardır ama

hastanemiz'de eskiden 2 bebeğin karıştını farkettik,

bugün de emin olmak için dna testi yapmak için dna testi için sizi çağırdık" dedi adam .

O kaba duruyo dediğim adam doktorun üstüne doğru atıldı bağırarak hesap sormaya başladı , ama adam bu hastaneyi yeni satın aldını kontrol yaparken farkettiğini söyledi.

Adam kendini açıkladıktan sonra kız ile benden dna testi için bir şeyler aldılar,Ve üç saat sonuçların çıkıcağını söylediler.

Üç saat sonra

Üç saat sonra odaya girdik doktor konuşmaya zorlanıyor gibi boğazını Bir iki kere temizledi  , ve sesli bir şekilde yutkundu kısacası iki bebeğin karıştığını söyledi.

Oda'da nefes sesleri haricinde çıt çıkmıyor'du.

Tek mutlu olan babamdı galiba, sırıtıyodu. Adlarını bildiğim kadarıyla, Semra denen kadın ve toprak denen adamla göz göze geldik .

Babam zannettiğim Poyraz denen lanet adam "ben öz kızımı istiyorum" dedi ve kız anında babama sarıldı, babam da onun sırtında ellerini birleştirdi ve kafasından öptü.

Bana bir kez bile sarılmayan babam. Birkaç dakika önce öğrendiği kızını öpüyordu.

Gözümde Bir damla yaş aktı  istemsizce ,Toprak denilen adamda "bende öz kızımı istiyorum" dedi şok oldum kızını, yani bu zamana kadar kızı sandığı kişi onun için bu kadar mı değersiz 'di.

Babamı anlardım o zaten yaptığı kötülükler haricinde varla yok arasında bir babay'dı.

Aslında reşittim istersem ailemle gelmezdim, ama genede öz ailemi denemek istiyordum

Doktor bize birkaç kağıt imzalattı ve demir denen adam " o halde herkez kendi evine gitsin eslem, eşyalarını alıcaksa önce bizim eve gidelim " dedi
hemen toprak bey atıldı "gerek yoktu aslında ama "

abilerim Ve Deyişen Hayatım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin