Üstüme bişeyler giyip elime ilk gelen şeyleri sırt çantasına doldurup, aşağı indim kapının önüne geldim .
Ki etrafımı bizim tayfa sarfı "biz siz nereye bücür dedi ateş .
" bakın gelmezseniz gerçekten kırılmam"
Yo vallahi laps diye ortadan ikiye ayrılırdım."geliyoruz nokta" dedi Ediz tamam bacım, sen dediysen okey .
Biz tam kapıdan çıkarken annem önümüze geçti "çocuklar lütfen yapmayın"
"anne benim kardeşime bunları diyen adamın bırak evinde kalmayı aynı nefesi soluyamam ben" dedi ateş Hepsi başını salladı .
Anneme sarıldım, diyer leri de sarıldı "bak kızımı size emanet ediyorum neyse bu lafımı boşver kızım bu delileri sana emanet ediyorum" dedi annem gülümsedim.
Evden çıkıp bi arabaya bindik biraz uzaklaşınca edizin birini aradını gördüm.
Bişeyler konuştular aradı kişiyle sonra bize dönüp "çocuklar şimdilik yani bir sürelik Bir ev buldum ama 1 +0 şimdilik kalabiliriz orda ".
Yarım saat falan olmuştu Bir yerde Bir mahallede durduk burası dedi Ediz .
Aşağı indik, ve evin balkonundaki çiçeğin altındaki anahtarı çıkardı, ve evi açtı evin içi çokta kötü değildi açık açıkçası
Odaya geçtik oda eşyalıydı, Bir ısıtıcı vardı , ama koltuk yoktu ben direk mutfağa girdim hiçbir şey yoktu "benim markete gidip birkaç yiyecek şey almam lazım"
Dedim "ben seninle. Gelirim" didi ateş ve ayağa kalktı berkte üstündeki montu çıkarıp bana Verdi.
"al şunu giy bıldırcın hava soğuk" dedi verdiği ceketi giydim, ve bayağı büyük olmuştu benden bir tane saha sığardı tabi ,
Normal kalıp' lı adam .
Çıktık evden bir teyzeye marketin yerini sorduk ,şimdi tarif ettiği yere gidiyorduk .
Bu mahalle cidden güzeldi , güzel evler vardı bizimkini saymazsak tabi .
Ben bunları düşünürken , markete varmıştık zaten markete girip
Birkaç şey aldık ateş adamla mahalle hakkında konuşucanı söylemiş ,biraz ilerle gelirim yanına demişti, sonra elimde poşetler ile çıktık eve doğru yürüyoduk .
Ama birde ne görelim daha dogrusu kimi görelim hakan tam karşımızdaydı donup.
Kaldım o da donup kaldı ama sonra "ooo okulumuzun sahibinin çocukları burda ne arıyormuş" dedi .
Dedi ben yanından geçip gidiyodum ama geçerken kolumu tuttu hemen kolumu geri çektim "dokunma bana"
"bak eslem neden o kadar tepki verdini anlamadım" dedi bende son gücümle onu ittirdim "anlamadın he" tekrar ittirdim "bu yaptınının tacize girdinin farkında mısın" dedim .
Ve berk in bana gösterdi , gibi onun yüzüne yumruk attım vallahi baya da etkilemişti yere düşünce yakasını kavrayıp yakınlaştırdım.
"bana bak bir daha benimle muhatap olmaya çalışırsan tek yumruk ile kalmam
Belliki acıtmış'dı yumruğuma sesini çıkarmadı ,yerdeki poşetleri alıp.
yürümeye başladım, biraz yürüyünce yanıma biri Koşuyodu arkama
baktığımda boraydı lann bu çocuğun burda ne işi var "bora sen ne arıyorsun burda ".
" abinler çağırdı da az önce çok iyiydin , dış görünüşüne göre baya iyisin "dedi gülümsedim ,görmüştü .
" bora canım arkadaşım "dedi arkamızdan bir ses sese dönünce
Ateş oldunu anladım kolunu omzuma attı " yürüyün " dedi eve varınca ben
mutfağa geçip eşyaları yerleştirdim, sonra bir şeyler hazırlamaya başladım
****
Yarım saat geçmişti yemekleri hazırlamıştım yemek yedikten sonra.ellerini sağlık demişti herkez ve Ediz konuşmaya başladı .
"bakın ben durumları yerine getirene kadar çalışıcam okulumu dondurup çalışıcam Birsüreliğine" .
"hayır ben çalışırım" dedi berk "hayır hayatınız da Bir kez abi sözü dinleyin" dedi .
Sessizlik oluştu "bora senden isteyim bana düzgün Bir iş bulman" bora başını
salladı ve bir süre iş hakkında konuştular ,ve saat geç olunca bora
ayağa kalktı bende savuşturmal için ayağa kalktım ,kapının girişinde
ayakkabıları giydi ve kapıdan çıktı tam kapıyı kapatıyodum ki kapının arasına
ayağını koydu "kendine iyi bak eslem hanım" dedi ve sırıttı "denerim" dedim
Ve kapıyı kapattım içeriye geçince hazırladığım çantadan gecelik çıkardım ve aldıklarımı alıp banyoda Giyindim.
Giydim ve dişimi falan fırçaladım odaya girdim "eee nası yatcaz" dedim ev eski olduğu için bir süre sonra düzeni ayarlanmıştık zaten.
2 yorgan vardı bi yorganı ben yağız Bartu kullanıcaktı diyerini ateş Ediz berk kullanıcaktı.
Yağız yattı bende yanına kıvrıldım sonra Bartu üstündeki tişörtünü çıkardı ve ışığı kapattı .
Oda aynı şekilde yanıma kıvrıldı ama bir süre sonra bir elini belimde diyer elini elimde hissettim parmaklarımla oynuyodu .
Ay benim Bi içim yumuş yumuş oldu (içses)
Sorma benimde benimde bende ona doğru döndüm ve uyuduk.
________________________________________
Bugün bölüm az oldu kusura bakmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
abilerim Ve Deyişen Hayatım
Ficção AdolescenteEslem ve yeni öğrendiği abileri ile hikayesi