1.08.08 Saat Anlamı– Sana Kahvaltı Teklif Edecek
Güne sevdiği ile başlamak istiyor, bu yüzden seninle keyifli bir kahvaltı etme teklifi her an gelebilir hazırlıklı ol. Eğer hayatında sana kahvaltı teklifi yapan biri varsa bu kişiyi bırakmamalısın. Çünkü bu teklifi yapan kişiler ciddi bir ilişki yaşamak isteyen kişilerden gelir. Niyeti ciddi olmasaydı hiç bu tarz tekliflerde bulunmaz tek gecelik ilişki arayışında olurdu. Seninle yağacağı kahvaltının unutulmaz olmasını istiyor, baş başa kalacağınız bir yerde romantik bir kahvaltı hayali içerisinde.
Ters Saatlerin Anlamı: X
________________________
2.
08.08 Saat Anlamı – Kahvaltı Teklifine Hazır Olun
08.08 saati gününüzün çok güzel geçeceğini ifade ediyor. Sevdiğiniz ya da ilgi duyduğunuz kişi, güne sizinle başlamak için sabırsızlanıyor. Ondan romantik bir kahvaltı mesajı almanız sürpriz olmayacaktır. Bu saat dilimi ayrıca bir uyarı niteliği de taşıyor. Gün içerisindeki hal ve hareketlerinize dikkat etmeye çalışın. Kötü sonuçlarla karşılaşabilirsiniz.
08.08 Anlamı ve Numeroloji İle İlişkisi
08.08 saatinin toplamı olan 16 sayısı, numerolojide maneviyatı sembolize eder. Hiç şüphesiz, sezgileri yüksek birisiniz. Bu yeteneğinizi başka insanlara yardım ederek değerlendirebilirsiniz. Böylece, manevi açıdan huzura ulaşacaksınız. 08.08 ayrıca bir uyarıyı da simgeler. Başkalarına karşı egoist bir yaklaşım tercih etmek yerine, daha sevecen ve ılımlı davranırsanız bulunduğunuz konumu koruyabilirsiniz. Davranışlarınıza dikkat etmelisiniz, yoksa istemediğiniz bir durumla karşı karşıya kalabilirsiniz.
Ters Saatlerin Anlamı: X
_________________________
3.
08.08 Saat Anlamı:
Kendi hayatınızda büyük bir değişikliğe yaklaştınız.
Ters Saatlerin Anlamı: X
__________________________
Kitap ve diğer bilgiler için @bbubbugse Instagram hesabımı takip etmeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çift Saatlerin Anlamları
RandomBu kitap eğlence amaçlı yazılmıştır. Kitabın içindeki bilgilere internet sitelerinden ulaşılmıştır. Her saatin farklı sitelerden ulaşılmış bilgileri bulunmaktadır. Kaynaklar : https://www.hediyesepeti.com/blog/saatlerin-anlami , https://www.habertu...