1.12:21 Saat Anlamı– Seni Ailesine Anlatacak
12.12'e denk geldiğinde saatlerin anlamları uzunca bir süre etkisi altına alacak. Çünkü sevdiğin kişi seni sürekli ailesine anlatıp, gelecek hayallerini paylaşıyor. Onun için çok değerli olduğunu bil, eğer bir kişi seni ailesine anlatıyorsa seninle ilgili ciddi planları vardır. Özellikle kadınların en çok sevdiği saat dilimi olan 12.12, çok özel duygular hissettirir. En az kadınlar kadar erkekler içinde heyecan verici bir durumdur. Bence hemen alışverişe çıkmalısın, ne de olsa yakın zamanda sevdiğinin ailesiyle tanışmaya gideceksin.
Ters Saatlerin Anlamı:
12:21 Saat Anlamı - Seni Sevmiyor
Her zaman onun seni sevdiğini düşünüyorsun ama aslında seni sevmediğini de fark ediyorsun. Bu fark edişi kabullenemeyip inatla onunla birlikteliğine devam ediyorsun. Bu inat sana hayatında karşına çıkan başka güzellikleri kaçırmana neden oluyor.
_________________________
2.
12.12 Saat Anlamı – Sizi Ailesine Anlatacak
Saatlerin anlamları arasında 12.12 özel bir yere sahiptir. Öyle ki, hem iş hem de aşk yaşantınızda güzel şeyler yaşayacaksınız. Sevdiğiniz kişinin sizi ve ilişkinizi artık başka bir boyuta taşımak istediği dönemdesiniz. Bu istek onun ailesine sizden bahsetmesini ve sizinle olan geleceğe dair planlarını paylaşmasını sağlayacak. Bu süre zarfında karşınızdaki kişinin ailesi sizinle tanışmak isteyebilir, buna hazırlıklı olun.
12.12 Anlamı ve Numeroloji İle İlişkisi
24 sayısı, 12.12 saat anlamını sembolize etmektedir. Bu sayı, sizin ayrımcılık, kibir ve üstünlük taraftarı olmak yerine eşitlik ve adaletten yana olduğunuzu gösteriyor. İletişime açık, neşeyi ve huzuru seven, uyumlu, naif ve sevgi dolu birisi olduğunuzu gösteren 12.12 saat anlamı, kişiliğinize karşı yapılacak olan saldırılara karşı kendinizi korumanız gerektiği de belirtiyor.
Ters Saatlerin Anlamı:
12.21 Saat Anlamı – Size Teklifte Bulunacak
12.21 saatinin anlamı, ilişkisi olan ve bekâr kişiler için farklı farklıdır. Bu saat dilimi, ilişkisi olanlar için evliliği müjdeler. Bekârlar için de çıkma teklifine işaret eder. Evli olan kişiler için ise yaşanabilecek sürprizleri vurgular. Kısacası, size aşık olan kişi sürprizlerle karşınıza çıkmaya hazırlanıyor. Eğer yavaş yavaş hoşlanmaya başladığınız bir kişi varsa ve o kişinin de sizden hoşlandığını düşünüyorsanız telefon numaranızı alabilir veyahut sosyal medyadan sizi ekleyebilir. Bütün bunlara hazırlıklı olun.
12.21 Anlamı ve Numeroloji İle İlişkisi
Sayıdan da anlaşıldığı üzere, 33 sayısı iki kez ortaya çıkan 3 numaralı sayıyla oluşuyor. 3 numara titreşim anlamında çok güçlüdür. Fakat bu sayı iki kez olduğunda gücü daha fazla artar. 3 rakamı yetenek, başarı ve genişleme gibi özellikleri yansıtır. 33 sayısının yaratıcılığı temsil eder. Yaratıcılığınız ve enerjiniz her geçen gün yükseleceğini ifade ediyor.
______________________
3.
12:21 Saat Anlamı:
Dilek tutmanın tam zamanı!
Ters Saatlerin Anlamı:
12:21 Saat Anlamı:
Birileri hakkınızda kötü konuşuyor. Dikkatli olun.
__________________________
Kitap ve diğer bilgiler için @bbubbugse Instagram hesabımı takip etmeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çift Saatlerin Anlamları
RandomBu kitap eğlence amaçlı yazılmıştır. Kitabın içindeki bilgilere internet sitelerinden ulaşılmıştır. Her saatin farklı sitelerden ulaşılmış bilgileri bulunmaktadır. Kaynaklar : https://www.hediyesepeti.com/blog/saatlerin-anlami , https://www.habertu...