1.20.20 Saat Anlamı– Şu Anda Başkasıyla Konuşuyor
Durum sandığından da kötü. Çünkü durum ne olursa olsun, en küçük bir sorun karşısında bile hemen soluğu başka birinin yanında oluyor. Sen u kişiyle ömür boyunca sorunsuz bir hayat asla geçiremezsin, çünkü hayatta ister istemez sorunlar karşımıza çıkabiliyor ama bu şekilde bu ilişki nereye kadar devam eder bilemiyorum. Hayatına bir yön çizmelisin, sana güven vermeyen ve canı istediği zaman başkasının yanına gidip canı istediği zaman senin yanına gelen biriyle sevgi paylaşılmaz.
Ters Saatlerin Anlamı:
20:02 Saat anlamı - Seninle Evlenecek
Sevdiğin kişinin seninle ilgili tek bir hayali var, bir an önce seninle evlenmek. Birlikteliğinizi güzel bir adımla taçlandırmaya hazır ol.
____________________
2.
20.20 Saat Anlamı – Şu Anda Başkasıyla Konuşuyor
20.20 saati ne yazık ki olumsuz bir anlam taşıyor... Sevdiğiniz kişiyle aranızdaki ilişki her an bitebilir. Bu kişi ile aranızdaki ilişki size doğruymuş gibi gelse de zaman içerisinde sorunlar yaşayacağınızı ve bu sorunların sevginizin önüne geçtiğini göreceksiniz.
20.20 Anlamı ve Numeroloji İle İlişkisi
20.20 çift saatini sembolize eden sayı 40'tır. Bu sayı, pratik zekâyı temsil eder. Konsantre olma yeteneğiniz üst düzeyde ve hedeflerinize ulaşmak için de elinizden gelen her şeyi yapıyorsunuz. Yine de hedeflerinize ulaşmaya çalışırken kendinize zaman tanıyın. Bu saat dilimi, sizin kendinize karşı dürüst olmanız için de bir işaret taşıyor. 20.20 saati ve 40 sayısı önünüze çıkabilecek engelleri, kısıtlamaları da vurguluyor.
Ters Saatlerin Anlamı:
20.02 Saat Anlamı – Sizinle İlgili Evlilik Hayalleri Var
20.02 saatinin anlamı, onun sizinle evlenmek için her şeyi yapabileceğini söylüyor. Aranızdaki özlem nedeniyle sizinle hemen kavuşmak istiyor. Sevdiğiniz kişi, yakın zamanda içerisinde sizinle alakalı gelecek planlarını anlatabilir. Size olan duygularını anlatırken yuva kurma isteğini söyleyecektir. Yaşanacak olan bu durum sizi şaşırtabilir. Karşı tarafın ciddiyetini anlayın ve davranışlarınızı da ona göre şekillendirin.
20.02 Anlamı ve Numeroloji İle İlişkisi
22 sayısı, numerolojide 20.02 saat dilimini sembolize eder. Bu sayı, gücü ve başarıyı simgeler. Bu sayının etkisinde kalan insanların yapmak istedikleri birçok şey vardır. Hayata dair önemli planlar, değişimler ve hareketler, bu istek ve arzuları belirtir. 66 sayısı, planlar dâhilinde kendisinden daima emin adımlarla bu doğrultuda ilerleyen insanları sembolize eder. Bu sayının etkisi altında olan kişilerin önemli bir idealist bir yapısı vardır. Bu kişiler her zaman ne yaptıklarının bilincinde olur ve hayallerini gerçeğe dönüştürmeye çalışır.
_______________________
3.
20.20 Saat Anlamı:
Sevdiğiniz biri size gerçek sevgiler besliyor, değerini bilmenizde fayda var.
Ters Saatlerin Anlamı:
20.02Saat Anlamı:
Birisi sizi çok özlüyor.
__________________________
Kitap ve diğer bilgiler için @bbubbugse Instagram hesabımı takip etmeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çift Saatlerin Anlamları
LosoweBu kitap eğlence amaçlı yazılmıştır. Kitabın içindeki bilgilere internet sitelerinden ulaşılmıştır. Her saatin farklı sitelerden ulaşılmış bilgileri bulunmaktadır. Kaynaklar : https://www.hediyesepeti.com/blog/saatlerin-anlami , https://www.habertu...