1.09.09 Saat Anlamı– Seni Üzecek Bir Söz Söyleyecek
Maalesef ki saatlerin anlamı tersi durumlarla da karşımıza çıkabiliyor. Eğer 09.09'a denk geldiysen ondan uzak durmanda fayda var. Bugün söyleyeceği sözlerle seni kırabilir ya da senin söyleyeceğin sözlere karşı alınganlık yapabilir. Bu durumun geçici olduğunu unutma, kendinizi motive edecek şeyler bulun ve problemlerin çözüleceğini bilin. Seni kırdığı anlarda ona biraz zaman ver ve daha sonra kırıldığın konuyu onunla mutlaka paylaş o zaman daha anlayışlı olacaktır. Eğer kırıldığını başka yollarla anlamasını beklersen sen kaybedersin. Sen söylemeden neden kırıldığını muhtemelen anlamayacaktır. Seni derinden sarsacak ve bu kadar üzecek sözlerde bulunmasının bir nedeni yok aslında, onun kendi içinde yaşadığı ya da iş problemlerindeki çıkmazı sana yansıyacak.
Ters Saatlerin Anlamı: X
________________________
2.
09.09 Saat Anlamı – Sizi Mutsuz Edecek Bir Söz Söyleyecek
Eğer 09.09'a denk geldiyseniz bu sizi biraz üzebilecek bir anlam taşıyor. Sevdiğiniz ya da hoşlandığınız kişinin bugün söyleyeceği sözler sizi kırabilir. Bu durumun geçici olduğunu unutmayın. Kendinizi motive edecek şeylere odaklanın. Sizi kırdığı anlarda ona biraz zaman tanıyın. Kırıldığınız konuyu belirli bir süre sonra onunla paylaşmaktan çekinmeyin. Eğer kırıldığınızı başka yollarla anlamasını beklerseniz siz de kaybedersiniz.
09.09 Anlamı ve Numeroloji İle İlişkisi
09.09 saatinin toplamı olan 18 sayısı, numerolojide bu saati en genel haliyle sembolize eden en iyi sayıdır. Hoşgörülü, anlayışlı, sempatik ve eğlenceli bir yapıya sahipsiniz. Sezgileriniz oldukça kuvvetli durumda. Alışkanlıklarınızı her ne kadar zor değiştiren bir yapıya sahip olsanız da bu durum artık değişiyor. Eskisi gibi alışkanlıklarınıza körü körüne bağımlı olmayacaksınız. Değişime ve dönüşüme kendinizi açacağınız bir döneme başlıyorsunuz.
Ters Saatlerin Anlamı: X
________________________
3.
09.09 Saat Anlamı:
Güzel bir arkadaşlık edinme yolundasınız.
Ters Saatlerin Anlamı: X
__________________________
Kitap ve diğer bilgiler için @bbubbugse Instagram hesabımı takip etmeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çift Saatlerin Anlamları
RandomBu kitap eğlence amaçlı yazılmıştır. Kitabın içindeki bilgilere internet sitelerinden ulaşılmıştır. Her saatin farklı sitelerden ulaşılmış bilgileri bulunmaktadır. Kaynaklar : https://www.hediyesepeti.com/blog/saatlerin-anlami , https://www.habertu...