Pro: Mikeskobooks
Jméno: Kyra
Příjmení: Fahey/Van Eck
Pohlaví: Dívka
Ročník: II.
Povaha:
Na první pohled veselá.
Dost opatrná.
Má skvělý smysl pro humor, ale to jen před známými. Když někdo z cizích řekne nějaký vtip, většinou to vypadá, že ho ani nezaregistrovala.
Když chce, dokáže být i docela zlá a krutá. (Protože jí Jesi poslal na nedobrovolný víkend z obou stran ke Kazovi, který na ní měl celkem špatný vliv.)
Před cizími strašně tichá. Drze a upřímně se chová jen před svými kamarády, kterých není mnoho.
Nenávidí, když jí někdo poučuje.
Většinou má hlavně problém s homofoby a to proto, že si jí adoptoval (Po jejím souhlasu) gay pár.
Ona si z toho ale nic nedělá, protože svojí rodinu miluje.
Většinu svého volného času trávila po boku Jespera, který jí tahal na nebezpečné výlety, které byly většinou plné přestřelek, adrenalinu a dobrodružství.
S Wylanem tráví nejvíce času, když jí učí pyrotechniku.
Miluje výbuchy stejně jako střílení a tak se ráda učí všechno okolo.Něco o: Miluje střílení naprosto ze všech zbraní, i když její nejoblíbenější jsou samozřejmě revolvery, kterého sice nejsou vykládané perletí jako od jejího otce, ale jsou pěkně zdobené.
Také má ráda tmu a umí se celkem dobře plížit, i když podle Mory se má stále co učit.
Miluje když se může jen tak v noci a hlavně v klidu dívat na hvězdy.
Když prší, neschovává se jako ostatní vevnitř. Namísto toho zamíří ven a v dešti buď tancuje nebo sedí a jen tak si pobrukuje. Nemá hudební sluch, ale miluje hudbu. Sice nepozná, jestli někdo zpívá/hraje falešně, ale to jí nezakazuje každého chválit, i když je to třeba příšerně falešné.
Má hafefobii kvůli své minulosti a proto moc nevěří lidem.
Když se jí někdo dotkne na holou kůži většinou se začne nekontrolovatelně třást nebo přinejhorším začne brečet.
Taky má klaustrofobii a pokud by se tím pádem ocitla v nějakém menším prostoru, asi by se dočista zbláznila.Jak se jí ve škole daří: Ve škole se jí daří celkem dobře. Známky nemá ani nejhorší ani nejlepší, prostě takový průměr.
Moc lidí jí ještě nezná, protože je celkem nezajímavá nebo se hlavně straní všech, kteří se s ní pokusí promluvit.
Vždycky si najde nějakou výmluvu, hlavně, aby s nikým nemusela mluvit.Minulost: Minulost měla dost špatnou.
Její vlastní otec ji v pěti letech sexuálně obtěžoval a málem jí i znásilnil.
Taky jí mlátil a všeobecně se jí úchylně dotýkal, což jí způsobilo hafefobii.
Pokud ho něčím naštvala, nebo udělala něco špatně, potrestal jí tím, že jí zavřel do malé bedny, protože věděl, že nenávidí stísněné prostory.
Byl bezcitný a tak mu bylo jedno, že brečela a prosila ho, aby jí pustil ven.
Pustil ji až potom, co se začala dusit.
Nakonec na to přišel jejich soused a zavolal na jejího otce policii.
Malou Kyru odvezli do dětského domova a svého otce tím pádem už nikdy neviděla.
Jesper s Wylanem si jí vybrali hlavně proto, že jim byla sympatická a hlavně chtěli, aby měla konečně normální život.Rodina/Vztahy:
Otci: Jesper a Wylan
Hledá tak jednoho kamaráda, pár nepřátel a možná kluka? Do budoucna samozřejmě xdZvíře: Má roztomilého ochočeného havrana jménem Enzo, který je na tom s povahou a psychickým zdravím rozhodně lépe než ona.
Vždycky Kyru dokáže rozveselit.Vzhled:
Další přihlášky samozřejmě dodělám co nejdříve.
Je všechno v pořádku?
~Agma