Přeživší RPG Ještě jednou xd

31 4 2
                                    

Pro: Mikeskobooks
Jméno: Agma

Druh: Pes

Věk: 3 roky

Plemeno: Australský ovčák

Pohlaví: Fenka

Povaha: Na první pohled je sebevědomá a celkem chytrá. Je dost tvrdohlavá a co si usmyslí, to udělá.Ve skutečnosti to je ale úplně jinak.
Svojí pravou tvář ale vůbec nedává najevo. Umí se skvěle přetvařovat a hodně toho využívá.
Dost často se jí jen tak z ničeho změní emoce a ona to nedokáže ovládat.
Chvilku se směje a je konečně šťastná, což se opravdu nestává často a o chvíli později, stačí, třeba jen malá změna hlasu, rupnutí větvičky nebo třeba jen mrsknutí uchem a ona se nechtěně nebo to možná chce? Změní na agresivní zrůdu.
V její hlavě jí dělá společnost démon, který jí všechno ještě zhoršuje.
Její pravá tvář je úplně jiná.
Má dost velké deprese a kvůli svým jizvám, kvůli kterým málem zemřela (Což si přála) se nenávidí, i když před ostatními vypadá naprosto v pořádku.

Něco o: Skvělá lovkyně a bojovnice, ale na hlídky nemá trpělivost. Zbožňuje se jen tak prohánět po lese. Je hrdá a nenechá si do ničeho kecat. Druha by ráda, ale jen takového, který by se jí vyrovnal.
Její nejoblíbenější kořist je všechno, co si sama uloví.
Miluje hvězdy a déšť.
Déšť, který často přehluší její hnusné myšlenky a ona se v tu dobu cítí alespoň trochu dobře.

Backstory: Narodila se jako jedináček, kterého rodiče hned ve všem podporovali. Když byla malá, jejich malou smečku napadla smečka kojotů a zabila její rodiče. Ona sama si odnesla ošklivé jizvy na levé straně těla. Hnusí se sama sobě, ale nikdy to nikomu neřekla.
Když byla větší, v záchvatu neočekávaného vzteku zavraždila jejího nejlepšího kamaráda. Vyčítala si to dva roky a stále si to vyčítá.

Rodina/Příbuzní:
Matka: Nassi - Mrtvá
Otec: Dowan - Mrtvý
Nejlepší kamarád: Daiki - Mrtvý
Budoucí druh: Fury

Vzhled:

S jizvami po celé pravé straně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

S jizvami po celé pravé straně. (Takže i na čumáku, přes oko atd..)

Slibuju, že tohle už je poslední xd
~Agma

PřihláškyKde žijí příběhy. Začni objevovat