Pro: DreamFeather_1111
Jméno: Kirian (Kir) (Havran)
Věk: 16 let
Kdo: Raix
Pohlaví: On
Postavení: Učeň
Povaha: Důstojný, hlavně chytrý, pozorný a i trochu povýšený.
Je ochranářský a jakmile najde někoho, na kom mu záleží, vyřídí si to s kýmkoliv, co si té osobě dovolil ublížil.
Troufalý, nebojácný, neústupný. Vždy si stojí za svým názorem.
Někdy rád provokuje, ale jen když je s jedním člověkem. Nechce udělat špatný dojem na ostatní lidi kolem něj.
Možná trochu egoista, myslí si, že všechno zvládne sám a i když je dost chytrý, někdy pomoc opravdu potřebuje.
Bohužel si to dost často neuvědomí a kvůli tomu je schopný udělat několik chyb, které by se nestaly, kdyby si nechal poradit.
Je perfekcionista, tím pádem má velký smysl pro detail a náležitě toho využívá, i když někdy je to pro něj spíše přítěž.Něco o: Je opravdu chytrý. Rád si vymýšlí různé rébusy, které se pak snaží vyřešit.
Miluje podzim, padající listí, déšť, knihy, vůni papíru a vlaštovky.
Oproti tomu nemá moc rád teplo, přímé paprsky slunce, kočky příliš slané nebo naopak sladké jídlo a malé uřvané děti.
Jde mu vše okolo učení, rébusů a dokáže zachovat chladnou hlavu.
Mezi věci, co mu nejdou patří hlavně různé namáhavé práce, hlídání dětí a zapadnout do kolektivu.Minulost: Matka se ho snažila chránit, otec ho mlátil a týral...
Jeho matka pak zemřela na zápal plic a jeho otec ho opustil poté, co ho zmlátil do bezvědomí a zamkl ho ve sklepě, kde hladověl čtyři dny, než se mu povedlo dostat ven. (Voda tam byla xd)
Idk, jinak asi nic zajímavého.Vzhled: Má světlounce modrou pleť, tmavě hnědé kratší fluffy vlasy a tmavě hnědé oči. Postavu má celkově dost vyhublou, dost dlouho se potýkal s anorexií. Proto také nosí neustále dlouhé kalhoty a dlouhé trička nebo košile, aby to zakryl. Na krku mu visí náhrdelník složený ze tří korálků v barvách černé, tmavě modré a šedé.
Na pravé ruce má na palci a prsteníčku jednoduché prsteny.-Výška: 182 cm
Hlavní/Důležitá: Hlavní
Rodina, vztahy:
Matka zemřela, otce neviděl od svých třinácti let.
Přátelské vztahy moc nemá.Jméno: Naeire
Věk: 15 let
Kdo: Inix
Pohlaví: Ona
Postavení: Učeň
Povaha: Dost často se jí mění nálada.
Může se to změnit lusknutím prstů.
Chvilku je šťastná, na všechny milá a za chvíli po všech řve a nebo brečí.
Neví co s tím má dělat, protože to nedokáže ovládat a to jí na tom štve nejvíce. Protože ani neví, jestli se s tím vůbec něco dělat dá.
Jinak se snaží být milá a hlavně optimistická, což jí moc často nejde.
Doopravdy je pesimista a nenávidí svůj život, ale umí to dobře skrývat.
Snaží se to skrýt za svůj humor a za drzost naprosto ke všem.
Pokud je sama se svými myšlenkami, většinou se chová dost depresivně a třeba hodinu mlátí hlavou do zdi.
Zato když je někde ve společnosti, nikdo by nepoznal, že jí něco trápí. Lidi by museli být opravdu dost vnímaví, aby si toho všimli.Něco o: Miluje tmu, tmavo, tajemno, černou barvu, po makronkách, kávě a dobrém mátovém čaji se může utlouct.
Oproti tomu nemá moc ráda hluk, lidi, společnost, borůvky, šváby a dlouhé kapitoly v knihách.
Má alergii na borůvky, prach a pyl.
Bojí se hlavně švábů a toho, že bude muset na světě strávit ještě tolik času.
Ještě nenávidí dotyky a pokud se jí tím pádem někdo dotkne, začne ječet, brečet popřípadě zvracet nebo taky všechno najednou.Backstory: Otce nikdy nepoznala a matka jí vychovávala docela přísnou metodou.
Nikdy s ní neměla moc dobrý vztah a když jí vyhodila na ulici, byla vlastně ráda.
Ve čtrnácti letech jí znásilnil nějaký idiot v lese a od té doby nenávidí dotyky.
Nakonec se dala tak nějak dohromady na to, aby zvládala alespoň trochu žít.Vzhled: Má tmavě pískovou pleť a tmavě žluté až béžové vlasy. Na zápěstí má pár vystouplých viditelných jizev, které ale zakrývá náramky z bavlnek, které sama vyrábí nebo náramky z korálků a kamínků, kterými má většinou ověšené ruce až k loktům.
Přes vlasy má kožený řemínek s černým korálkem a na krku má pověšený náhrdelník s onyxovým kamenem.-Výška: 162-170 neví přesně, nikdy se neměřila.
Hlavní/Důležitá: Hlavní
Rodina+Vztahy:
Otce nepoznala, matku neviděla od svých čtrnácti let. Nikdo se s ní moc nebaví.Moc moc moc se omlouvám, že to vydávám tak strašně pozdě.
Mám určitě v plánu dodělat i další postavy, jen je toho teď trochu moc...Doufám, že je vše v pořádku.
~Agma