Tichý přízrak 3#

91 2 0
                                    

Mikeskobooks

Jméno: Popelokvítka

Pohlaví: Kočka

Věk: 4 roky

Klan: Deštivý

Postavení: Léčitelka

Povaha: Ochotná, milá, hodná, ráda pomůže a může se přetrhnout, když někdo potřebuje pohlídat koťata.
Ráda by konečně dostala svého učedníka, aby ho mohla naučit všemu, čemu jí naučil její učitel.
Je až moc důvěřivá, pravdomluvná a ráda dělá "psycholožku". Učedníci, válečníci nebo kdokoliv jiný za ní kdykoli může přijít, svěřit se jí a může si být naprosto jistý, že to nikomu neřekne.
Je milá úplně ke všem.
Starší jí sice někdy štvou, ale nedokáže se na ně zlobit stejně jako na učedníky, i když jí třeba rozhází bylinky nebo podobně.
Ostatní kočky si k ní můžou dovolit vlastně cokoliv a ona by jim nikdy neřekla ani zlé slovo, natož aby zaútočila.
V bitvách/bojích je tudíž úplně neschopná a prostě se nedokáže ubránit.

Něco o: Nemá ráda když se jí někdo na něco ptá několikrát.
I když to vypadá, že jí slova, které jí spousta koček řekla neranila, opak je pravdou. Většinou pak pláče mimo tábor a všechno si vyčítá.
Jinak ale vypadá jako milá, naprosto ochotná a v pohodě kočka a tak to chce taky zanechat. Nikdo nemusí vědět, že jí různé urážky bolí.

Backstory: Narodila se jako mazlíček.
Její původ štve hlavně kočky z jejího klanu, nežli jí. Svou matku skoro nepoznala a už vůbec si ji nepamatuje.
Když jí jednou napadl jeden učedník z Oblačného klanu, okamžitě se do něj zamilovala. Jemu se taky líbila a tak se spolu začali scházet častěji.
Když jí jednou nabídl, aby se přidala k nim do klanu, nadšeně souhlasila. Nastoupila na postavení učednice a výcvik i vše ostatní milovala.
Jednou ale bohužel narazila s hlídkou na jezevce a ten jí rozdrtil pravou přední tlapku. Ve válečnickém výcviku už pokračovat nemohla a tak se místo toho začala učit na léčitelku.
Poměr mezi ní a učedníkem i přesto tajně přetrvával. Když dospěla do věku, kdy se z ní měla stát válečnice, z učedníka už dávno válečník byl.
V tu dobu ho nějak očarovala a oba zblbli a měli spolu koťata.
Jedno nepřežilo a druhé to zvládlo jen tak tak. Pojmenovali jí Konvalinečka, protože v tu dobu bylo bezlistí a kvetly konvalinky.
Až pak si ale uvědomili, že si jí nemohou nechat. V zoufalství jí přenesli před tábor Slunečních a k jejich radosti jí našli a rychle donesli do tábora, aby se nenachladila. Skoro pořád nad ní přemýšlí a říká si jestli neudělala chybu.

Může postava zemřít: Asi ano xd

Rodina:
Matka: Kyllie - stále žije u svých pánů.
Otec: Nikdy ho nepoznala.
Druh: Listovánek - mrtvý
Koťata: Lístenka - mrtvá, Konvalinečka - žije ve Slunečním klanu.

Vzhled: Krásná, hnědo-bílá kočka s huňatou srstí, béžovýma očima a zvláštním poutem ke zvířatům.

Vzhled: Krásná, hnědo-bílá kočka s huňatou srstí, béžovýma očima a zvláštním poutem ke zvířatům

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
PřihláškyKde žijí příběhy. Začni objevovat