4 Yıl Sonra
Arda: Naz! Bak ben geldim.
Küçük kız başını kaldırıp ona seslenen adama baktı ve gülümsedi. Aile kavramının ne olduğunu bilmeyen, isimsiz kıza aile olan, isim koyan adam gelmişti. Naz; o üç adamı ailesi gibi görüyor, üçünüde çok seviyordu. Arda o'na bir kaset getirmişti. Çünkü bu gün onun doğum günüydü. Bu gün yetimhanede tanıştıkları gündü ve o günü kızın doğum günü olarak belirlemişlerdi. Arda banka oturup 8 yaşındaki Naz'a elindeki "Dolu Kadehi Ters Tut" şarkılarının bulunduğu kaseti uzattı. Kız çok mutlu olmuştu. Arda ağabeyinin boynuna atladı. Arda gülümseyip kardeşinin belini sardı. Hava soğuktu, sonbahar gelmişti. Ekim ayı idi. Arda hızla Naz'ı kucağına alıp oturdu ve üzerine bankın kenarında duran şalı örttü.
Naz abisinin kocaman olan vücuduna sardı kollarını işte şimdi üşümüyordu. Gelen sesle hızla ayağa kalktı.
Diğer abileri de gelmişti.Yağız: Nazlımm...
Naz: yaa ben nazlı falan değilim! Hıh, küstüm işte!
Çağan abisi gülüp Naz'ı kucağına aldı.
Çağan: Naz'ım üşürsün burda hadi odana gidelim.
Naz: hayır hayır gidemem!
Çağan: neden?..
Naz: Kumsal abla odama girmemi yasakladı.
Yağız: niye, yaramazlık mı yaptın yoksa?
Naz: hayır, sadece... Kapı kolunu yanlışlıkla çıkardım. Ama gerçekten isteyerek yapmadım.
Arda: hmm anladım sen gel şimdi benim kucağıma Çağan abin bir yere gidip gelicek.
Çağan Naz'ı kucağından indirip danışmana gitti .
Çağan: merhaba ben Kumsal Hanıma bakmıştım.
Danışman: şu anda izinde ama acilse telefon numarasını verebilirim.
Çağan: çok iyi olur aslında
Kumsal: alo Efendim?
Çağan: Kumsal?
Kumsal: buyrun benim
Çağan: sen ne biçim bir insansın? Hiç mi insaf yok içinde senin insanlığını sikeyim! Tek yaptığın orospuluk değil mi! Şikayet edicem seni dava açıcam!
Kumsal: siz kimsiniz ya bana böyle ağır ithamlarda bulunuyorsunuz?!
Çağan: Çağan lan Çağan! Hani o sürekli parasını yemek için seks yapmayı düşündüğün insan ve adam olan Çağan!
Kumsal: a-ah çağan sen miydin? Sesinden tanırdım aslında ama
Çağan: kes! Dava açıcam sana! Bittin ulan sen! Bütün hayatın naz ile uğraşmakla geçmeyecek artık! Artık benim açtığım davalar ile uğraşıcaksın! Lan kız senin yüzünden neler yaşıyor lan! Senle anlaşmıştık ben konuşmayacaktım ama o bunu yapana kadardı. Bırak akrabalığı, insan bile olamıyorsun! Küçücük çocuk sana veya ailene ne yapmış olabilir lan? He? Ne!
Kumsal: çağa-
Telefonu yüzüne kapatıp Naz'ın yanına gider çağan.
Çağan: naz? Gel canım odana gidelim
Naz: ama-
Çağan: konuştum ben Kumsal ablanla, girebilirsişsin kızmazmış.
Naz: gerçekten mi?
Çağan: evet, hadi
Naz: ama ben çok korkuyorum ben daha önce de aynı şeyi yaşadım. Siz gidince bağırıyor bana kolumu yakıp gidiyor.
Arda: bir dakka bir dakka ne demek kolumu yakıyor?!
Yağız: ben bunu sikerim!
Çağan: istediği de bu zaten!
Arda: yok olmaz bu böyle.
Naz: Yağız abi, o ne demek?
Yağız panikle Çağan'a ve Arda'ya baktı. Çağan'ın sinirleri bozulmuştu. Sırıttı.
Çağan: birazcık büyü ben sana gösteririm merak etme
Naz: neden büyümem gereksin ki görmek için?
Yağız: siktir! Topla şimdi bro durumu...
Naz: bak yine aynı şeyi söylediniz! O ne?!
Arda: offf burasıda bayağı bir soğudu.
Naz: konuyu değiştirme Arda abi!
Çağan: bak şimdi yarın ben seni Ziyarete gelirken bi' kardeş getirsem-
Naz: HAYIR! Yoksa sizin benden başka bir kardeşiniz mi var?
Arda: boku yedik...
Çağan: evet var-
Naz onları dinlemeden koşarak içeri girer. Yağız peşinden gider. Odasına gider. Ama Naz'ı göremez. Koşup aşağı iner danışmanın oralara bakar ama göremez. Bahçeye, Ardaların yanına döner.
Yağız: yok abicim.
Çağan: nasıl yok!
Arda: gelin benimle
Arda çıkıp arabaya biner. Diğerleri de binince "Yakamoz Kayası" na sürer arabayı.
Yeni bölüm 6 okunmada cidden aktifliğim düştüğü için kimse yeni attıklarıma bakmıyor. Ama ben yine de atıyorum çünkü malım:)