Bıktım Artık

91 8 4
                                    

"nasıl yok?"

Gaza basıp evin yolunu tutarken Yağız'ı sorgulamaya devam ediyordum.

En fazla yarım saat içinde evde olduğumda perişan halde yere bakan Yağız'ı ve Arda'yı görünce kameralar aklıma geldi. Nasıl gittiğini öğrenirdik en azından.

"Yürü!"

"Çağan, bırak nolur bırak Çağan, yalvarırım"

"KES SESİNİ! YÜRÜ!"

"Tek amacın zevk almak dimi... OROSPULARA PARAN YETMEZ ÇÜNKÜ DİMİ!"

"Bana bak sınırıni aşma altimda ağlatırım!"

"Hadi ağlat bekliyorum"

"Naz, yürü!"

"Orospu evladı lafta bırakma, hadi"

"HANİ SEN HAMİLE OLAMAZSIN YA OLANA KADAR BOŞALIRIM!"

"BOŞAL LAN SİKİMDE SANIYORSUN SENİN YAPICAĞIN ŞEYLERİN"

"BEN ALIŞKINIM ZATEN BOŞALANA KADAR TEPENDE KALIP SONRA BODRUMA KİLİTLENİP YİRMİ ERKEĞE AYNI ANDA SİKTİRİLMEYE!'

"NE SANIYORSUN LAN! HE? SUSUCAĞIMI MI? YOO BU KEZ DEĞİL, ŞİMDİ ASLA!"

"HATTA TECAVÜZCÜ OLDUĞUNU BELİRTEN RAPOR ALDIM BURDAN ÇIKIP ALIŞVERİŞ YAPMAYA GİTMİŞİM GİBİ"

"SONRA DA ŞİKAYETÇİ OLDUM HER YERDE ARANIYORSUN"

"AZ ÖNCE DE SEN FARKETMEDEN KADINA DESTEK UYGULAMASINA GİRİP TUŞA BASTIM. BİR DAKİKA İÇİNDE EKİPLERİN HEPSİ BURADA, SEN İSE PAKET!"

"NE YAPTIN LAN SEN"

Sonra ise Naz'ı bayıltıp götürdüğü görüntüler vardı. Ama ekipler hiç gelmemişti. Kendini korumak için blöf yapmıştı zeki kızım benim..

Önemli olan Çağan Efe Tiryakinin nerde olduğu idi.
Ve biz bir bok bilmiyorduk. Aklıma gelen fikirle yerimden kalkıp arabaya atladım diğer ikisi de bindiğinde soluğu karakolda aldım.

Polislere görüntüleri ve ifadelerimizi verdik. Polisler ise o adamın gerçek adının bile Çağan Efe Tiryaki olmadığını söylediler. Ne tür bir bela sarılmıştı başımıza? Neden yaşıyorduk bunları?

Tuana'dan...

"Sikik herif bıraksana!"

"Oldu sonra da kaç"

"Yok, kaçsam şimdi şu pozisyonda bile Kaçarım da sen çok heveslenme,"

"Kes sesini"

Sustuğumda dudağıma yapıştı. Karşılık vermediğim için çekilip bağıracakken burnunu kanatıcak kadar sert bir kafa attım.

"NE YAPIYORSUN SEN!"

Adamlarına bağırıp bunu alın gözümün önünden isteyen alsın istediğini dediğinde bir iki kişinin sırıttığını gördüm.

Bıkmıştım artık... Hayattan da, yaşamaktan da...

___________________________________

Çaği'den

Polisler bulamamıştı ve yeni plana geçiyorduk, telefon sinyalleri... Naz'ın Firuze adıyla kullandığı ikinci bir telefonu vardı ve o telefonu bulmamış olduğu umuduyla polislere söyledim. Şimdi ise onun sinyallerine bakıyorlardı. Polisler arasında bir karmaşa yaşandığında diplerinde bittim. Masalarının üstündeki telsizleri alıp mermileri ceplerine attıklarını gördüm. Koşup çıktılar. Yağız ve Arda da ayaklandılar. Peşlerinden gitmezsek bulamayacağımıza emin olduğumuz için arabaya atladık.

Arabayı Yağız kullanıyordu Arda ise polisleri gözlüyordu. Beni de arkadan Zeynep arıyordu, deli sikmiş gibi... En son dayanamayıp açtığımda dediği şeyle garipsemeye başladım...

El Gran Coražon De La NiñaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin