𖨆3𖨆

37 8 10
                                    

Cross

-Konseri mi romantizm mi?

-Bence hiçbiri.

-Hadi ama chara! Bir kadının yanında ne izlenir bilmiyorum.

-Ben erkek miyim muzaffer?

-Seni biliyorum salak. (Chara kızdı diye hatırlıyorum yanlış olduysa sorry)

-E o zaman?

-Dream ne sever onu bilmiyorum.

-Sor o zaman salak

-Hayır ya aypı olur.

-O zaman seç işte!

-Hm... Komedi? Onu gülerken görmeyi seviyorum.

-Romantik adağmm. (~‾▿‾)~

-Dream i çağırda gelsin.

-Okie

Dream

Chara beni çağırmıştı, salona geçtim ve film izliceğimizi söyledi ve bende yanlarına gitmiştim. Cross komedi seçmiş, söylediğine Cross romantik arasında kalmış ama bunu seçmiş. (Romantik severim aslında ama komedi de güzel)

-Komedi seçtim umarım seviyorsundur.

-Farketmez.

-Yani?

-Seviyorum.

-Ha, peki.

İzlemeye başladık, film komediydi ama nedense pek gülmemiştim. Chara çok gülmüştü.

-Yeter amk anlamıyorum filmden.

-AMA ÇOK KOMİK PUHAHAHHAHAHAHAHA

Cross daha fazla dayanamadı ve suratına minder fırlattı.

-Yeter amk sus.

-Of Ne YaPıYoRsUn YaĞ bUrNuMa GeLiYoRdU sAlaK mIsIn Ya EstEtİk BeNiM bUrNuĞm!!!

-Geber amk.

-Beddua Atme OÇ. (Orman Çocuğu)

-Sensin o.

-Öff gidiom ben.

-Yallah.

Chara üst kata çıktı ve gitti. İkimiz kalmıştık.

-Neyse, izlemeye devam edelim mi?

-Olur.
Dedim gülümseyerek.

➩➪➩➪➩➪➩➪➩➪➩➪➩➪➩➪➩➪➩➪➩➪➩➪➩➪➩➪➩➪

Film bittikten sonra Cross yemek yapmak için mutfağa gitti. Bend2 kalktım ve dışarda dolaşmak için dışarı çıktım. Bulutlar ve hava çok güzeldi.

Bu aralar karmaış hissediyorum. Sevgiliyiz ama hiç öpüşmedik. Ya da sevgililerin yaptığı şeyleri yapmadık(fesat anlamayın gız, sınamaya falan gitmediler)

Gerçi abim yüzümden pek görüşemiyorduk ta. Her neyse. Şuan birlikteyiz ve ben mutluyum.

Akşam olmaya başladı. Bulutlar ve güneş çok güzel görünüyor... Yağmur yağıcak sanırım. Yağmuru severim ama gök gürültü lerinden korkarım.

Biliyorum çok saçma. Ama... Bende bilmiyorum. Boşverin gitsin.

Yağmur yapmaya başladı ve hızlıca eve gittim. Sırılsıklam olmuştum. Hızlıca duş aldım ve başka birşeyler giydim. Cross beni çağırdı ve yemek yedik.

-Çeşke şemsiye alsaydın.

-Nerden bilebilirdim ki?

-Haklısın tabi ama... Neyse, hasta deyilsin di mi?

-Hayır deyilim.

-Güzel.

Yemek yedikten sonra odaya gittim. Orda televizyon olduğu için yatağa uzanarak film izliyordum. Sonra yanıma Cross geldi ve uzandı.

-Saçınla oyna~

-Neden ki?

-Başım ağrıdı nedense.

-İyi.
Dedim ve saçıyla oynamaya başladım. Saçları yumuşacık çok güzeldi.

-Dreamy?

-Efendim?

-Seni seviyorum.

Kıkırdadım:
-Bende seni, hadi uyu.

-Tamam tamam!
Doğrulup yanağımı öptü ve tekrar uzandı.
-Saçımla oynağ~

-Tamam!

Gıne saçlarıyla oynamaya başladım. Uykum gelince televizyonu kapattım, uzadım ve Cross a sarılarak uyudum.

➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵

Okuduğunuz için tşk ederimm 392 rekorumuz galiba-

Herneyse oy vermeyip yorum yapmazsanız Louis sizi öldürürr!(omeygatt daha ok atamayan adam sizi öldürücek korkun Louis aşkımdağn sosownwowmwl)

Herneyse oy vermeyip yorum yapmazsanız Louis sizi öldürürr!(omeygatt daha ok atamayan adam sizi öldürücek korkun Louis aşkımdağn sosownwowmwl)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ᰔSeninle BirlikteᰔHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin