↜11↝

36 6 7
                                    

Aradan gine bayağa zaman geçmişti, Dream'in bulunmasına az kalmıştı. Luka'nın kaldığı yere bugün baskın yapıcaklardı. Ben ve nightmare da gelmek istedik ama izin vermediler.

Eğer Dream bugün bulunursa... Yarın yanıma gelicek ve... Çok mutluyum... Ama... Gelemeye bilir de... Her neyse... Azmimi korumalıyım. Dream için.

Herşey aynıydı onun dışında. Hayatım falan aynı.

Yapıcak birşey bulamıyordum. Chara ile pek lafa dengi değiliz. Ayrıca zevki bile yok!?

Ayakkabılarımı giyip biraz dışarda yürüyüş yapıyım dedim.

Kulaklığımı kulağa taktık ve rastgele bir müzik açıp dinlemeye başladım. Birkaç saat sonra yorulmuştum ve boş bir gölge olan banka oturdum.

Karşımda çift olmalıydı ki erkek olan kız arkadaşına çiçek almıştı. Aklıma Dream gelmişti. Aslında Dream benden çiçek falan istemez. Daha doğrusu hiçbirşey istemez.

Telefonumu çıkardım ve öylesine birşeylere bakarken karakoldan mesaj geldi.


Karakol
Merhabalar sevgili Cross bey. Yeni gelişmelerimiz olduğu için size de bunu bildirmek istedik. İlk olarak bay Luka'nın yerini tam tespit ettik ve yarın baskın yapıcaz. Arkadaşınızında orada canlı olduğunda eminiz. Ayrı ve o ormandaki bazı arkadaşınıza ait kalıntılar bulduk. Arkadaşınızı bulmamıza az kaldı. Lütfen karşı tarafa saçma sapan şeyler teklif edip arkadşınızı kazanmaya çalışmayın, bu çok teklikeli. Dediğim gibi, kız arkadaşınızın yaşadığını tahmin ediyoruz. Eğer başka bir gelişme olursa size amtaracağız. İyi günler.

Saçma sapan şeyler teklif etmek mi?! Bunlar benimde dalga mı geçiyor!? Neden böyle birşey yapıyım ki ben!? Her neyse, en azından Dream'in yaiadığını düşünüyorlar ve güzel birşey?

O kadar dalmışım ki yanımda oturan Ink'ı bile farketmedim.

"Orda mısın Cross?"

"Hm ne?" dedim ve kulaklığımı çanlatmıştı. "Selam Ink."

"Sanada selam, nabıyorsun?"

"Hiç, yürüyüş yapıyordum. Sonra da buraya oturdum. Karakoldaki yeni gelişmelerden haberin var mı?"

"Evet, Nightmare anlatmıştı dün."

"Güzel."

"Eminim Dream en kısa sürede bulunucak Cross. Canlı bir şekilde."

"Biliyorum... Dream çok güçlü, azimli... Yani ona hiçbirşey olmaz ama... O lanet adam kim bilir Dream'e orda neler yapıyor...!?"

"İnan bilmiyorum, tahmin bile etmek istemiyorum."

"Neyse... Konuyu değiştirelim mi?"

"Olur."

"Error ile aran nasıl? Psikiyatristler (böyle mi yazılıyordu lan-) ile yarıyor mu?"

"Evet yarıyor. Hatta gelişmeler var, ona sarıldığımda geri çekilmiyor artık!" dedi neşeli bir sesle.

"A bu harika haber!"

ᰔSeninle BirlikteᰔHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin