☺︎ 9 ☺︎

29 10 2
                                    

Güneş aşığı gözlerimi acıtıyordu. Yavaşça yataktan doğrulduk ve gözlerimi avuşturdum. Sabah olmuştu. Yavaşça yataktan kalktım ve doğrulduk. Sonra da terliklerini giyip aşağı indim. Cross kahvaltıyı hazırlıyordu.

Bende lavaboya gidip elimi-yüzümü-dişlerimi fırçalayım yüzüm havluyla sildim. Soğuk su iyi gelmişti bana.

Sonunda tekrar üst kata çıkıp üstümü değiştirip Cross un yanına gittim. Kahvaltıyı çoktan hazırlamış, kahvesini yapıyordu. Beni görmemişti. Yanına gidip ona sarıldım:

-Günaydın Cross!

-Hm? Günaydın.

Sarılmayı bıraktım ve oturdum. Kahvesini yapınca oda geldi ve birlikre kahvaltı yaptık.

➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵

Dışarda dolaşıyordum, kulağımda kulaklık vardı ve müzik dinliyordum. Adı I Good (BLUE). Bu yüzden hiçbirşey duymuyorum. Arkamdan birisi beni takip ediyormuş gibi hissediyordum.

Evden çıkışımdan beri birisi beni takip ediyor gibiydi. Hızlı adımlarla ilerliyordum. Ama gıne arkamdaki adam beni takip ediyordu. Kulaklığımı çıkarıp cebime koydum. Daha da hızlandım ve pazar yoluna girdim.

Pazar bayağa kalabalıktı, beni göremezdi. Gıne hızlı adımlarla orada yürüyordum. Arkama baktım ve gıne o adam vardı ama etrafa bakıyordu. Bunu fırsat bilip hızlı adımlarla oradan çıktım.

Hızlı adımlarla oradan çıktım. Arkama baktığımda o adam yoktu. Tam koşmaya hazırlanırken birisine çarptım.

-Ben çok özür di-

Dıcek kendi gözlerimi actım Luka ydı.

-Luka? Burda ne işin var?

Birşey demiyordu.

-Luka, bana cevap verir misin? Burda ne işin var?

Gine sessizdi. Gözleriyle bana dik dik bakıyordu. Siyah pir sweat ve altınada siyah bir pantolon giymişti. Yüzünde de siyah bir maske vardı. Neredeyse hep siyah giyinmişti.

-Luka dedim. Beni duyuyorsun di mi?

➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵

Cross

Koltukta oturuyordum. Neredeyse akşam olmuştu ve Dream hala eve gelmemişti, endişeleniyordum. XChara da yanımda oturmuş film izliyordu.

-Neden Dream gelmedi?

-Bilmiyorum.
Dedim ve telefonumu çıkarıp onu aradım.

-Aradığını kişiye şuan ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tek-

Telefonu kapattım, daha çok endişelenmeye başladım. Normalde Dream her zaman telefonlarımı açardı.

-Belki şarjı bitmiştir?

-Bilmiyorum...
Dedim.

Nightmare aradı, açtım:

-Nightmare?

-Cross, Dream yanında mı?

-Hayır... Neden ki?

-Arıyorum açmıyor, ne oldu bu kıza?

-İnan bilmiyorum nightmare... Keşke bilsem... Öğlen gitti ve hala dışarda.

-Şu Luka şeysi... Sence ona birşey mi yaptı?

-Luka yı nerden biliyorsun?

-Boşver sen onu, sence o Luka şeysi kardeşime zarar mı verdi?

-Bilmiyorum... Umarım öyle birşey olmamıştır...

ᰔSeninle BirlikteᰔHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin