Gölge yapan bir ağacın altında uzanıyordum. Karşımda park vardı ve çocuk sesleri kulağı da kulaklık ol asına rağmen uzaktanda olsa net işitilebiliyordu. Canım bu aralar çok sıkılıyor ve Cross ta dışarı çıkmama izin veriyor.
Cross ile piknik gibi onun için değişik şeyler yapmak istiyorum ama gereksiz buluyor.
Bu aralar herşey sıkıcı, yapacak birşey bulamıyorum. Kendimi dışarı atıyorum ama dışarıda aynısı.
Kararımı verdim. Eve gidip ona bir gün piknik yapalım mı diye sorucam. Umarım oda kabul eder. Bu aralar hava aşırı güzel.
Parkın önünde abimi gördüm. Ayağa hızlıca kalltım, beni görev ve yanıma hızlıca geldi:
-Neden burdasın sen!?
-Abi-
-Sus.
Kolumu sıkıca kavradı:
-Gidiyoruz.-Ama istemiyorum.
-Sus dedim.
Etrafımısfaki bazı insanlar bize bakıyordu, 17 yaşlarındaki bir erkek yanımıza geldi.
-Merhabalar.
-Merhaba
Dedim şaşırarak.-Sorun ne?
Dedi abim.-Neden bu bayanın bileğini sıkıca kavrıyorsunuz? Kendinizi ne sanıyorsunuz?
Dedi kaşlarını çalarak adam.-Ben bu kızım abisiyim.
-O zaman neden onun bileğini kızartıcak kadar sıkı tutuyorsunuz?
Bileğime baktım, cidden kızarmıştı.
Bileğini bıraktı ve homurdandı:
-Bu sizi ilgilendirmiyor.-Hayır ilgilendiriyor.
Dedi adam sert bir sesle:
-Kardeşiniz olsa bile bir kadına bunu yapamazsınız.-Halla halla.
Dedi abim alaycı bir tavırla:
-Kardeşime nasıl davranıcağımı size mı sorucam!?-Hayır tabikide, ama bir bayana düzgün davranmalısınız. Bu yaptığınız psikolojik baskı oluyor.
Abim birşey demedi. Bana sert bir bakış attı: "Sonra görüşürüz" dermişcesine. Arkasına döndü ve gitti. Bende adama döndüm. Ona minnettardım.
-Çok teşekkür ederim bayım!
-Rica ederim, adınız neydi acaba?
-Dream.
-Luke.
-Memnun oldum Bay Luke.
-Bende Bayan Dream. Peki neden size baskı yaptı?
Aslında... Nedensizce bu sorusuna rahatsız oldum. "Sanane" demek istedim ama demedim.
-Aile sorunları diyelim.
-Peki, eğer alımdıysanız kusura bakmayın. Ben psikoloji bölümünü okuyorum da.
-Ah, anladım.
Dedim şaşırarak. Neden şaşırdığımı bilmiyorum.Bir süre daha sohbet ettik. Aslında konuşmazdım ama beni abimden kurtardı.
-Eğer sorun olmazsa telefon numraranı alabilir miyim?
Şaşırdım:
-Uhm... Peki: 0509...-Teşekkür ederim, sonra görüşürüz Dream.
-Görüşürüz Luke.
✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂
-Tanımadığın birisine neden telefon numaranı verdin ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᰔSeninle Birlikteᰔ
RomanceSıradan bir aşktan daha fazlası... Birbirini seven iki gençlerin istedikleri tek şey birlikte mutlu olmaları fakat... Bu biraz zor olacak... ~