di rumah min hwa
MINHWA MENANGIS BERSENDIRIAN DI DLM BILIKNYA KEARANA APPANYA TELAH MENINGGAL DUNIA.DIE TDK DPT BAYANGKAN BETAPA SEDIHNYA JIKALAU APPANYA TIADA.....tiba-tiba telefon min hwa berbunyi menandakan ada org sedang menelefonnya.Hello ...jwp min hwa.hello min hwa nie aku nie.sapa .....aku la min tak kan tak ingat.bestfriend konon.
SEUL CHAN ko ke tu ??? tanya minhwa.aku la, min takkan kau tak ingat.SEUL ko kat ne i miss you chingu...aku kat LAPANGAN TEEBANG INCHEON.WHATTTTTTT....seul chan tunggu aku.aku gerak skrg.ehhh.tak yah jemput aku.aku naik teksi je.aku nk tanye ko sesuatu???
apa SEUL??boleh tak aku nk duduk ngan ko sampai aku dpt umh sewa..ermm krg aku tanya omma aku k.ko dtg je umh aku.alamat xxxxxxxx.k bye nanti jumpe.
kesedihan minhwa bertukar menjadi kecerian kerana kwn baiknya semasa kecil hendak tinggal di rumahnya...ttp die tetap sedih akan pemergian appanya..
MALAM
ding...dong
minhwa berlari membuka pintu.tekaannya betul apabila seul chan berdiri di dpn pintu rumhnya.seul chan dan mkn hwa menjerit .MISS YOU CHINGU...apa bising bising nie. haaa.suara chanyeol bergema satu rumah.seul chan and minhwa berhenti menjerit.
(SORRY KALAU CHANYEOL JRNG KELUAR)
oppa ,seul chan dh dtg.mana seul chan??chanyeol tercari dimana seul chan .nie dpn oppa nie . kata minhwa.Oh Hi seul chan *blushing* .seul chan *blush* HI channie Oppa.
kalu oppa suk
e seul chan confess je la.lagipun seul chan duk umah kite lama lagi.yeke !!! chanyeol terkejut.terus berlari masuk dlm bilik.
KEESOKKAN HARINYA
ok klas ari nie kita ada murid baru namanya DO SEUL CHAN.hi clas my name is Do SeulChan .you all can call me Seul chan or seul.ok seul kamu boleg duduk di sebelah minhwa.nae seosang-nim.skip .......waktu rehat
seul jom ikut aku kenalkan kwn aku.ok min.Hi min,hi seul.Hi jwp Min&Seul.aku kenalkan Yg mcm model tu byun hyun ah.seul ko panggil je die hyun.yg tepi tu mcm kayu tu kim minmi.ko panggil die..........mimi.aku panggil die minmi tapi susag nk sebuat .aku nk panggil die mimi la okk tak..engkau min semua ok..PADA MASA YG SAMA JUGA.
ehh minah nerd .ade kat sini la kan syg.min ah biarkan je la nerd tu.syg jng la i nk bully die.ermm kalu ikutkan i nk jugak bully die sbb die panggil i king kong.die ckp king tambah kong kingkong.min dan kwnnya yg berada di dpn sehun dn min ah ketawa.ketawa pasal dioraang ckp nk gaduh tapi .borak pulak.hahhahahhahhhahah.tapi hati minhwa sakit apabila melihat sehun bermesra bersama min ah..
min,seul,mimi,hyun meninggalkan sehun dan min ah.
HUJUNG MINGGU
jadi minhwa setuju kawin ????dng swhun tanye omma.minhwa ......SETUJU..betul ke apa yg aku ckp.arggggg.ok majlis minggu dpn.sbb sehun dh lama setuju nk jadikan kamu wife die.omma nk kamu siap.ptg krg omma bwk kamu jumle kembar kamu.kata omma .what ...kembar be masa pulak minhwa nie ada kembar.ikut je la
PADA MASA YG SAMA
min ah ada kembar biar betul appa nie.ptg karang siap ikut appa jumpe omma kandung kamu dng unnie kamu nae appa.BERSAMBUNG...
SORRY KALAU TAK BEST AND BANYAK SALAH EJAAN NK CPT TADI..kamsamida who read my first fanfic
YOU ARE READING
[COMPLETE]MY HUSBAND IS A KINGKA[sehun exo]
Fanfictionaku suke kau la kingkong.kingkong kau tak hati aku sakit bile kau keluar dengan kembar aku sendiri. -minhwa. engkau,suke aku please la. aku hanya cintakan Park min ah fhm tak.bkn Park minhwa -sehun syg jng tinggalkan i untuk i punye kembar nerd tu...