Part 17

2K 114 0
                                    

MORNING......

minhwa p.o.v

arghhhh....sedapnye peluk bantal peluk....eh ..eh..mana dtg bantal peluk pulak...aku mana tidur pakai bantal peluk...

TIBA-TIBA...minhwa memusing tepinye dan terdapat seekor kingkong disebelahnye..terkejut berok minhwa..akibatnye minhwa menolak kingkong itu jatuh katil...

min!!!!kenape tolak oppa ha!!!akhirnye keluar suara dingin sehun membuatkan minhwa terkejut dan hampir menangis tapi die tidak dpt thn tangisannye...akhirnye air mata seorang gadis ayu jatuh...(CEH..AYAT.. MCM AYU SANGAT)

o-p-oppa m-mianhae....min nk main-main je

mian..mian suka hati bapak kau je mintak maaf kt aku...ko ingat kau dh buat aku sakit sesuke hati je nk mintak maaf...sehun terlampau geram sehingga die dh terlupe pasal semalam...

hisk..hisk...sampai hati oppa buat min mcm nie..mlm tadi punye la tanye bukak hati la itu la....sekrang tengking tengking..kalau tahu mcm nie jadinye lebih baik oppa cer...cer //arghhh kenape sakit kepala nie sakit....//op..op

min..min ok ta belum sempat sehun menghabiskan kata-katanye minhwa sudah rebah di atas lantai..sehun bertindak cpt menyambut minhwa...sehun mengangkat minhwa dan meletakkan minhwa di atas katil..

min..min..min sehun menampar perlahan pipi minhwa..tetapi minhwa tidak sedar juga..sehun teringat tentang penyakit minhwa....sehun berlari ke dapur dan mengambil ubat minhwa dan segelas air..sehun berlari naik ke atas semla dan duduk disebelah minhwa..sehun mengangkat sedikit kepala minhwa dan menyuapkan sebiji ubat dan segelas air..sehun membaringkan minhwa di atas bantal dan menyimpan ubatnye..

sehun baring di seblah minhwa dan akhirnye mereka berdua dibuai mimpi..

BEBERAPA JAM KEMUDIAN..

aduh..sakitnye kepala..apasal aku tak leh gerak nie....oppa bangun..

no respond.

oppa wake up 'high note' 

no respond..

RUMAH TERBAKAR TOLONG TOLONG..

ape.!!!!! rumah terbakar sehun lari sekeliling rumah...sehun tersedar dan tiada sebarang api yg berada di dlm rumah..

hahahhahahaha lwk la oppa....haaaa rumah terbakar..minhwa mengejek sehun..

sehun membuat muke pocker facenye dan berjalan menuju kearah minhwa...

chagi ..mianhaeyo sbb tadi oppa mrh....kata sehun dng suara lembut

min ok la oppa..min pon tak tau sakit ape..omma ckp mmg keterunan ...hhahahah tapi tadi mianhae sbb menjerit tepi telinga oppa ..oppa yg tak nk bangun kan..jadi min jerit la..

it's okay my sweetheart......

OK SAMPAI DISINI SAJA ...HEHEHHE AUTHER MALAS NK TULIS ...MUNKIN AUTHER TAK UPDATE SEMINGGU SBB EXAM..K ..JADI PHM-PHM LA SEKALIAN..

WORDS : 340 WORDS

sikit je kan..biasalah auther nie boleh dikatakan pemalas..kalau buat homework no 1 tak siap...heheheheh saje-saje je bab homework auther no 1 siap duu..good night ...annyeong..love you all..saranghae...

[COMPLETE]MY HUSBAND IS A KINGKA[sehun exo]Where stories live. Discover now